• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    buikpijn, hoofdpijn, hartpijn :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil schrijven, maar waarom lukt het niet uuuugh.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heerlijk gelopen en Toby loopt echt perfect mee. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, dus even serieus: mijn geschiedenisdocente geeft op maandag geen les, maar ze was wel op maandag ingeroosterd voor de tafeltjesavond. Omdat ze op die tafeltjesavond alleen met mij en een andere leerling moest praten, heeft ze aan ons gevraagd of we niet toevallig op een dag konden waarbij zij al aanwezig was op school. Dat lukte niet en tbh vond ik het ook een beetje suf, want oké, je moet uit Amsterdam naar Alkmaar komen voor twee tienminutengesprekken, maar mijn vader moet uit Rotterdam komen voor ook twee tienminutengesprekken en hem hoor ik er niet over piepen. Goed, zij vond het niet leuk, jammer dan, afspraak is afspraak - BELT ZE DUS VANMIDDAG ONS ALLEBEI AF OMDAT ZE ZIEK IS. Ja, sorry, maar ik vind het allemaal iets te sterk klinken om dat nog te geloven. Tssk, "ziek". Nu is de afspraak dus verplaatst naar donderdag en kan mijn vader er niet bij zijn EN heeft mijn moeder de tafeltjesavond met mijn Frans docent ook afgezegd omdat ze niet voor een enkele afspraak naar Bergen wilde

    is het dan in niemand opgekomen dat ik die gesprekken een beetje nodig heb hALLO JONGENS DUDE WAAROM HEB IK HIER NIETS OVER TE ZEGGEN HET IS MIJN SCHOOLCARRIÈRE TNX


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik denk dat ik meer relax zou zijn als er een beer naast me zat.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mag ik even zeggen dat ik het best eng vind dat ik niemand ken, ik hoop echt dat er ook bekend mee gaan halp :3

    Waarom ben ik zo slecht in het bedenken van namen en titels :~)


    because i knew you, i have been changed for good

    God, in tijden niet meer ZO gelachen, HAHAHA.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, je hebt hoofdpijn en vraagt ons stil te zijn, maar vervolgens zit je wel tegen je playstation-vriendjes te schreeuwen, zodanig hard dat ik amper nog wat hoor van mijn eigen muziek, maar zodra ik je aan tik om te vragen of het zachter kan wordt er alleen maar naar me geschreeuwd en ben ik onbeleefd omdat ik je onderbreek?

    Waar haren tienjarige tegenwoordig überhaupt het lef vandaan zo tegen iemand uit te vallen?! En dan niet alleen naar mij, maar ook m'n ouders?!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Castellaization schreef:
    Oké, je hebt hoofdpijn en vraagt ons stil te zijn, maar vervolgens zit je wel tegen je playstation-vriendjes te schreeuwen, zodanig hard dat ik amper nog wat hoor van mijn eigen muziek, maar zodra ik je aan tik om te vragen of het zachter kan wordt er alleen maar naar me geschreeuwd en ben ik onbeleefd omdat ik je onderbreek?

    Waar haren tienjarige tegenwoordig überhaupt het lef vandaan zo tegen iemand uit te vallen?! En dan niet alleen naar mij, maar ook m'n ouders?!


    Een flinke tik doet wonderen :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    je past wel in mijn koffer hoor jip
    samen nieuw zeelandse appeltjes plukken en paardjes verzorgen


    i put the fun in funeral

    JustJake schreef:
    (...)

    Een flinke tik doet wonderen :Y)


    Helaas hier niet, dan wordt hij alleen maar boos en krijg ik een flink harde mep terug. Laat ik nou ook echt niet hard kunnen slaan en hij wel, dus daar gaat het al fout :') Maar hij heeft al drie weken continu een pesthumeur en ondanks dat er altijd wel meerdere keren per week ruzie is omtrent dit gedrag is het nu dagelijks en ik ben het zo zat alFHLHGA

    Ik bedoel ik zei vanochtend nog tegen m'n ma dat ik last had van mijn oor en bang was dat er iets fout was met de buisjes, krijg ik van hem een opmerking in de trant van 'lekker voor je' en zo gaat het al weken en langzamerhand krijg ik steeds meer de neiging hem gewoon in een doos op straat te dumpen ofzo


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.



    En toen haalde ik de 4000


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Heb je dat gehoord? Dat was mijn hart. Dat brak.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Basic Cosmetics is echt een slecht bedrijf als het om bestellingen gaat. Dat duurt 3 dagen. Nu moet ik morgen met mijn lelijke kop de deur uit. Kan niet eens alle oneffenheden camoufleren. Lekker als je stageloopt in een drogisterij-parfumerie...