• Beacon Hills



    Can someone in this town stay dead?! -Peter Hale


    Beacon Hills – California
          Wat door kan gaan voor een slapend stadje aan de rand van San Francisco, verbergt een groot geheim. Als je verder kijkt dan de mooie huizen, mooie parken en vriendelijke mensen kom je erachter dat Beacon Hills zijn naam niet voor niets draagt. Als baken van energie trekt het allerlei vreemde wezens aan. Sommigen op zoek naar vernieling, anderen om deze vernieling tegen te gaan.
          Vreemde moorden vinden plaats door de hele stad. Zonder motief, zonder enige aanleiding.
    Wie of wat deze moorden veroorzaakt is nog maar de vraag. Mensen verklaren een groot beest te hebben zien wegschieten vlak nadat iemand arriveerde op de plaats delict.
    De politie is echter niet in staat om de dader te pakken te krijgen. Angst en zorgen verspreiden zich meer en meer onder de bevolking. Wanneer zal hij immers opnieuw toeslaan?

    Ondertussen kampen een paar leerlingen van Beacon High met een heel ander probleem. Op de een of andere manier zijn ze aangevallen door een wild dier. En dit dier heeft meer sporen achter gelaten dan zou moeten…..

    Zal het dit groepje vrienden lukken om hun geheim verborgen te houden voor de rest van de wereld? Zijn ze in staat om tegelijkertijd hun school op orde te houden en het kwaad uit de stad te verdrijven? En hoe zit dat met hun normale leven?
          Het is een taak waar niemand op zit te wachten, maar dankzij de vindingrijkheid en moedigheid van deze jongeren zal men versteld staan.




    Dit is het officele praattopic voor de RPG Beacon Hills!
    Hier kan je met elkaar overleggen, onderlinge afspraken maken, dingen meedelen etc.
    Tevens ter voorkoming dat het rollentopic wordt volgespamd (gheghe)


    Rollen ¤

    Mensen
    ¤ Marilyn Rosa O'Connell • Nemeton[1,7]
    ¤Gehele rol vrij •
    ¤Gehele rol vrij •
    ¤Matthew Kendo Parker • Opalia[1,5]
    ¤Matthew Dallas Beswick • Rejects[1,5]
    ¤Alexalyn Ulyssa Velouetté. • Avus[1,6]

    Weerwolven
    ¤Aurelian North Hawthorne • Paracosm [1,7]
    ¤Eros Zenildo Caetano Veríssimo • Dunbar[1,2]
    ¤Ezequiel Leandro Caetano Veríssimo •Verde[1,2]
    ¤Gehele rol vrij •
    ¤Lennox Grace Reid • Leighton[1,3]
    ¤Gehele rol vrij •

    Overig
    ¤Werecoyote -Natasha Rose Zayev •Opalia[1,4]
    ¤Banshee -Raelin Mellari Anqeloir • Ressurect[1,6]
    ¤Hunter- Nicola Jason Westerbury• Yokubo[1,5]



    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 10:01 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Opalia schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het voor het aantal mensen dat er zijn
    de aantallen zijn sowieso ongelijk
    Maar als je per se een meisje wil, prima hoor, daar wil ik nog niet zo moeilijk over doen


    Ah - zo. Dan heb je inderdaad gelijk. (:
    Het is niet dat ik per se een vrouwelijk personage wil, ik vroeg het me alleen af, omdat ik nog niet echt een idee heb voor mijn personage.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mendosa schreef:
    (...)

    Ah - zo. Dan heb je inderdaad gelijk. (:
    Het is niet dat ik per se een vrouwelijk personage wil, ik vroeg het me alleen af, omdat ik nog niet echt een idee heb voor mijn personage.

    Kijk maar wat in je opkomt, dat is denk ik het handigst (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Verde schreef:
    (...)

    Hm. Oeh, ja. Inderdaad.
    Dat kan wel iets leuks worden. Ze zijn namelijk beide into art aangezien Ezequiel zich ook wel graag verdiept in fotografie etc.
    En ze zijn beide ook rebels en avontuurlijk. Had je liever een positieve connectie? Of had je iets anders in gedachten?


    Zo'n vage haat-liefde relatie lijkt wel te passen tussen die twee dacht ik (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Iemand die een (vrienden, haat, liefdes) relatie met Matthew wil?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rejects schreef:
    Iemand die een (vrienden, haat, liefdes) relatie met Matthew wil?


    Alexalyn, mijn toekomstige personage, staat open voor realties. (:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 14:58 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mijn topics.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mijn topics, (en iemand die al vriendjes wil zijn met sofia ook al is ze nog niet afxD)

    Ik wil niet als een zeur overkomen I hate that

    Maar er zijn mensen die een behoorlijke korte rol hebben, terwijl er ook een paar zijn die behoorlijk wat moeite doen om hun rol netjes te krijgen. Ik zeg niet dat je een enorm lang verhaal moet typen (Lees : Eros o-o) Maar het zou wel fijn zijn als de mensen met een ietwat korte rol deze toch nog zouden kunnen uitbreiden
    (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik had gewoon veel inspiratie okay :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Opalia schreef:
    Ik wil niet als een zeur overkomen I hate that

    Maar er zijn mensen die een behoorlijke korte rol hebben, terwijl er ook een paar zijn die behoorlijk wat moeite doen om hun rol netjes te krijgen. Ik zeg niet dat je een enorm lang verhaal moet typen (Lees : Eros o-o) Maar het zou wel fijn zijn als de mensen met een ietwat korte rol deze toch nog zouden kunnen uitbreiden
    (:


    Ik neem aan dat je onder andere mijn rol bedoeld?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hmm, ik twijfel tussen een artistieke meid of een sportfanaat. Zelf vind ik een meid die lacrosse speelt wat origineler, maar ik weet niet of dat oké is?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mendosa schreef:
    Hmm, ik twijfel tussen een artistieke meid of een sportfanaat. Zelf vind ik een meid die lacrosse speelt wat origineler, maar ik weet niet of dat oké is?


    Volgens mij is er alleen een Lacrosse team voor mannen, dus dan zou ze er niet veel aan hebben (:



    Nee skip dat.
    Het zou cool zijn als er ook een vrouwe Lacrosse team is, dan kan Tasha mensen legaal pijn doen :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 20:09 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Aswium schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat je onder andere mijn rol bedoeld?


    Onder andere,
    Tevens ook die van Rejects, Yokubo & Bohen

    Ik zeg niet dat het een ellenlang verhaal moet worden, maar naar mijn mening is het oneerlijk als een paar mensen veel tijd stoppen in hun rol, en anderen er maar heel weinig opzetten

    Tenzij de rest het wel prima vindt natuurlijk, (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Opalia schreef:
    (...)

    Volgens mij is er alleen een Lacrosse team voor mannen, dus dan zou ze er niet veel aan hebben (:



    Nee skip dat.
    Het zou cool zijn als er ook een vrouwe Lacrosse team is, dan kan Tasha mensen legaal pijn doen :Y)


    Ze kan zich thuis wel dagelijks vermaken met het beoefenen van de sport lacrosse zonder in het team te komen, maar als jij liever een meiden-team wilt maken, zeg ik daar geen nee tegen. Al lijkt het me wel wat voor Alexalyn om de leraren er van te hebben overtuigd om een meiden-team aan te schaffen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oeh dan wil sofia wel joinen xD

    Ik had btw nog even een vraag: Is het goed als Sofia nog maar een paar maand een weerwolf is en nog niet in het groepje zit? (en aangezien ze zodra de rpg begint net nieuw op school is.) Wat natuurlijk wel gaat gebeuren maar ze weet eigenlijk nog zeer weinig laat staan dat er meerdere zoals haar zijn op school. En laat staan dat ze weet wie de alfa is etc.