• Beginpost komt nog!
    Oh, als iemand de beginpost heeft, dan zou dat fijn zijn :p

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 17:06 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Niet je excuses aanbieden! Echt niet doen, dat is echt onnozel!

    Precies! Die vriend bleef maar doorgaan en ik steeds gewoon: "Nee ik zou niet weten waarom dus nee." :')

    En jaaa luister. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malley schreef:
    :/
    Op zich zou ik wel met hem willen praten omdat ik het gewoon wil weten, maarja... dat is misschien beetje raar.

    En m'n vriendin zei net dat ze een soort 'ruzie' met hem heeft. Ze zei: "Toen jullie nog wat hadden praatten wij ook heel veel, en ik was er altijd voor je. En als jij iets wilde weten ofzo of iets over Miri, dan kon je altijd bij mij terecht. Maar nu praat je opeens nooit meer met me of je doet heel kortaf en hakt het gesprek af. Waarom?" Zoiets had ze tegen hem gezegd. Waarom gaat hij nu ook al bitchen tegen m'n vrienden, wtf?


    Je kan ook best met hem praten, ja. Maar niet je excuses aanbieden omdat hij dat wil.

    Omdat hij denkt dat zij aan jouw kant staat en alles wat hij zegt aan jou doorlult. Het klinkt misschien raar in jouw oren, maar het is niet zo raar dat ie kwaad is, want hij is gekwetst. Maar je moet er verder niet op letten. Jij kan er niets aan doen of zo, maar hij is gewoon kwaad.
    Oeh, ik voel me een expert in deze situatie (krul) (let niet op mij)

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Je kan ook best met hem praten, ja. Maar niet je excuses aanbieden omdat hij dat wil.

    Omdat hij denkt dat zij aan jouw kant staat en alles wat hij zegt aan jou doorlult. Het klinkt misschien raar in jouw oren, maar het is niet zo raar dat ie kwaad is, want hij is gekwetst. Maar je moet er verder niet op letten. Jij kan er niets aan doen of zo, maar hij is gewoon kwaad.
    Oeh, ik voel me een expert in deze situatie (krul) (let niet op mij)

    Hahaha. c: Tja, het is gewoon zo raar. Want ik had geen idee dat hij zo 'bitchy' kon zijn. Hij was áltijd aardig, tegen iedereen. Zo vreemd gewoon dit.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Maar ik ga beneden even gezellig doen. (: Misschien ben ik er zo nog via m'n mobiel. Bye. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malley schreef:
    (...)
    Hahaha. c: Tja, het is gewoon zo raar. Want ik had geen idee dat hij zo 'bitchy' kon zijn. Hij was áltijd aardig, tegen iedereen. Zo vreemd gewoon dit.


    Dat komt omdat hij gekwetst is. Dan ga je rare dingen doen en word je een bitch. Gewoon niet aan hem denken en je zeker niet aan hem ergeren. Dit is liefdesverdriet van een jongen xd

    Bye byeee <3

    Hmpf. Ik zit hier gezellig in mijn eentje haha.


    Danmarks Dynamite.

    Awhh ;(
    IK BEN ER!

    Damn, m'n broer laat 1 harde ruft, lijkt wel op een raket die de lucht inschiet, jeezz


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tutututu

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 21:44 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Tutututu


    Huuuh, dat is raar.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Huuuh, dat is raar.


    Waarom heb je het aangepast? xd

    Killing Daddy is nu al leuk.


    Reality's overrated.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Waarom heb je het aangepast? xd


    Dadelijk gaan mensen zeiken, ook geen zin in xd


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Dadelijk gaan mensen zeiken, ook geen zin in xd


    Snap ik xd

    Wat is het, Noek?