• Het zit dus zo, xxAmnesia wouden al lang iets doen voor onze grootste idolen 5 seconds of summer. We willen graag iets speciaal doen, zodat we opvallen en hun blij kunnen maken. Nu is het zo dat met de hulp van de andere Quizletters al een idee hebben bedacht.

    Het idee:
    Wat nou als iedereen een inimini stukje zin filmt zoals:
    Persoon 1. Hi guys!
    Persoon 2. We wanted to show you how much we love you.
    Persoon 3. And how much you mean to us.
    (Beroerd Engels, idc)

    En zo kan je dan doorgaan. Daarachter kan je dan nog iets zingends doen zeg maar. Dan hoef je niet perse te zingen, doen we het echt samen en is het niet heel moeilijk denken we.


    Hier komt het op neer:
    Zelf een liedje schrijven en dan een filmpje monteren met daarin allemaal berichtjes/tekeningen van ons als fans en ook kleine stukjes film van zingende fans en misschien nog anderen die iets leuks weten te doen dat in het filmpje kan zoals een dansje of weet ik veel wat.




    Deelnemers waar we het zeker van weten:
    - Mashton (in elkaar zetten + zingen als reserve + foto )
    - DAWSONS (reserve zingen + foto)
    - OnlyxStyles ( zingen )
    - Ashey
    - Hecuba (zingen + foto)
    - Scribe (iets zeggen + foto)
    - AshIrwinx
    - Sprayberry


    Mensen die de bedenker nodig hebben kun je anders bereiken via:
    Sail: fivesecondsofsummerfangirl@outlook.com
    Skype: Swaggzxx

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 16:15 ]


    wat was dit ookalweer

    Weten we ook al ongeveer welk liedje we gaan doen? Of nog niet? Volgens mij begrijpen jullie mijn ideetje voor tussendoor niet helemaal, ik zal het later vanavond wel even duidelijk maken. (?)


    (het is dus een idee om en te zingen en gewoon plaatjes, stukjes video die over een tekst gaat door elkaar doen, om het even in het kort te zeggen. Of hadden jullie dat al bedacht? Ik heb niet alles teruggelezen. Sorry.)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Weten we ook al ongeveer welk liedje we gaan doen? Of nog niet? Volgens mij begrijpen jullie mijn ideetje voor tussendoor niet helemaal, ik zal het later vanavond wel even duidelijk maken. (?)


    (het is dus een idee om en te zingen en gewoon plaatjes, stukjes video die over een tekst gaat door elkaar doen, om het even in het kort te zeggen. Of hadden jullie dat al bedacht? Ik heb niet alles teruggelezen. Sorry.)



    Wij hadden het idee om zelf een liedje te schrijven. Die als achtergrond muziek te gebruiken in een filmpje waar we met een foto of ander kort filmpje een boodschap voor de jongens maken


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Music4lifexx schreef:
    (...)


    Wij hadden het idee om zelf een liedje te schrijven. Die als achtergrond muziek te gebruiken in een filmpje waar we met een foto of ander kort filmpje een boodschap voor de jongens maken



    Oh zo. Dat is inderdaad ook heel leuk!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Boe!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    Boe!


    Ik viel van de bank af omdat ik schrok(huil)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Ik viel van de bank af omdat ik schrok(huil)


    Ahw :c
    Sorry!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Fuuuq, ik koop een cadeautje voor iemand. Hebben ze er zo ijzerdraad omheen gewikkeld dat ik het niet meer los krijg :c


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    Fuuuq, ik koop een cadeautje voor iemand. Hebben ze er zo ijzerdraad omheen gewikkeld dat ik het niet meer los krijg :c


    HAHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHA. Sorry maar dat is gewoon..... HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    KUTKIND HET WAS EEN ENORME SNOEPPOT OKE :c
    Ik ben gewoon in staat om hem los te smelten met een aansteker. Muhaha c:


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    KUTKIND HET WAS EEN ENORME SNOEPPOT OKE :c
    Ik ben gewoon in staat om hem los te smelten met een aansteker. Muhaha c:


    BHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    M'n vriendin wil ook mee helpen, maar ze is te schijterig om het zelf te zeggen hier :P
    Sorry Marietje


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    (...)

    BHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :'D


    LAAT MIJ OKE. IK BEN WANHOPIG :c


    wat was dit ookalweer

    Ashtonator schreef:
    M'n vriendin wil ook mee helpen, maar ze is te schijterig om het zelf te zeggen hier :P
    Sorry Marietje


    HOI MARIE C:


    wat was dit ookalweer

    Ashtonator schreef:
    M'n vriendin wil ook mee helpen, maar ze is te schijterig om het zelf te zeggen hier :P
    Sorry Marietje



    Hai :-)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Tenace schreef:
    (...)

    HOI MARIE C:


    *Maria


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]