• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Alvast [MT] xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hi


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Alvast [MT] xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oke nu Campbell & Draco D': en ik ben nou al inspiratieloos na mijn eerste post :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha ik denk dat ik nog even op Geore wacht @generations.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Oke nu Campbell & Draco D': en ik ben nou al inspiratieloos na mijn eerste post :p


    Nu nog op Noa antwoorden en dan is Naomi braaf :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Nu nog op Noa antwoorden en dan is Naomi braaf :Y)


    Auch D': ik haat jullie ALLEMAAL


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn vader kookt mosselen(puh)


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Mijn vader kookt mosselen(puh)


    Uch door jou krijg ik zin in inktvis (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Allerlei geroezemoes stond op van ieder en ik kon slechts naar de punten van mijn schoenen staren. Fijn. Ik was weer lekker representatief. Ik keek stiekem zijdelings naar George. Waarschijnlijk ergerde hij zich mateloos aan mij. Net zoals ik dat zelf deed. Ik hief mijn hoofd op. Vastberaden om een opmerking te maken maar toen ik voor me keek was iedereen verdwenen op mij en George na en zag ik nog net Ralf de trein in lopen. ‘oh.’ Mompelde ik zachtjes. Ik keek even naar George en beet op mijn lip en trok mijn muts iets lager terwijl mijn blik op de klok viel. Een minuut en dan zou de trein vertrekken. Ik kon nog wegrennen. Ik kon nog vluchten. Kon ik wel twee weken aan in zo’n groot gezelschap? Ik had het al verpest binnen vijf minuten. Zenuwachtig keek ik van de uitgang naar de Zweinstein express en beet op mijn lip voordat ik toch Georges hand greep en hem meetrok de trein in waarna de deuren direct achter ons sloot en de trein begon te rijden. Nu zat ik vast. Nu was het officieel. Ik had geen flauw idee waar ik heen ging maar wel wat ik achter liet en probeerde zo ontspannen over te komen en trok George door de trein heen. Als ik me nou ontspannen had gevoeld of als ik niet wist dat mijn broer, moeder of wie dan ook erachter kon komen zou ik gefascineerd zijn bij de vormen en kleuren en de dingen die zich achter de coupe deuren zijn maar nu kon ik alleen maar gestrest zijn. Iets wat George niet verdiende. Mijn blik viel op Draco en Ginny waar ik direct zonder aarzeling naar binnen stapte dus ook George mee naar binnen trok.
    ‘heei Ginny; Draco.’ Ik ging zitten en kon niet laten om een nerveuze blik naar het landschap uit het raam te kijken. Het was zo anders dan Klammfels omgeving. ‘Uhm.. zin in kerst?’

    Eerst George dan Ginny want ik ben inspiratieloos voor haar xd


    Dus Campbell - George - Ginny - Draco volgorde


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Oh.' Hoor ik Campbell mompelen en door een of ander reden begon ik te glimlachen, tot Campbell mijn hand vastgreep en me de trein in sleurde. De deuren gingen net achter ons dicht, dus het ging ook reiden. Eindelijk, dit betekend eindelijk vakantie. Ik lach en wilde wat zeggen tot Campbell me weer meesleurde tot we Draco en Ginny in een coupé vonden.
    'O nee, daar gaan we niet in.' Zei ik snel en keek even rond me heen. Een aantal coupés verderop zag ik Fred zitten met Ralf die op zijn schoot lag.
    'Hee, daar zijn Fred en Ralf. We kunnen naar hun..' maar het was al te laat. Campbell trok me al in de coupé van Draco en Ginny. Leuk..
    ‘heei Ginny; Draco.’ zei Campbell en ging zitten. Zuchtend nam ik verplicht ook naast hem plaats.
    ‘Uhm.. zin in kerst?’
    Ik keek Ginny even aan en een grijns sierde om mijn lippen.
    'Hopelijk gaat Draco het nest leuk vinden.' Zei ik tegen haar.
    'En Draco, je ziet er goed uit. Mam en pap gaan het leuk vinden om je zo te zien.' Zei ik nog en gooide een arm om Campbell.
    'Niet gemeem bedoeld.' Voegde ik er dan met een lach aan toe.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ok ik post nu eerst ginny want ik moet nog ff nadenken over meet geneartions xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    Slecht stukje I know xd

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 19:58 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘Mijn vader denkt dat ik nog gewoon op Zweinstein ben, dus niemand mag me herkennen. Hij zal me vermoorden als hij weet dat ik naar jullie toe ga. Waarschijnlijk komt hij er toch achter, maar hopelijk te laat, zodat hij jou vakantie niet kan verpesten.’ Ik wilde erop reageren vooral om het jou vakantie gedeelte maar de coupedeur werd open geschoven door Ralf. Hij keek me aan en voor het eerst wist ik niks tegen hem te zeggen. Vooral door zijn blik. Walging; haat? Ik had hem zo lang niet meer gesproken en ik miste hem. Blijkbaar was dat niet wederzijds gezien hij met Fred wegliepen wat me eenzamer liet vielen dan ooit. Altijd had ik op Ralf gerekend maar nooit verwacht dat mijn beste vriend me achter zou laten. Vooral om het feit dat híj met míjn broer neemt en daarnaast tijdens onze relatie meerdere mensen gezoend had en ik enkel met Draco. Daarnaast maakte Ralf me enorm onzeker. Niet dat het zijn schuld was; hij was perfect en zou voor mij door het vuur gaan als dat moest terwijl ik dat niet verdiende. Draco daar in tegen zou dat niet doen. Iets wat mij fijner liet voelen. Ik had voor hem geen verplichtingen hoewel we niks hadden en dat zou ook niet meer gebeuren nadat hij het Nest had gezien. Waarschijnlijk was dat veels te min voor hem. ‘Heei Ginny; Draco.’ Hij plofte tegenover mij en mijn andere broer; George nam naast hem plaats. Al leek het tegen zijn zin in. Natuurlijk. Alsof hij liever zijn tijd met mij doorbracht dan met Fred. Ik was toch maar zijn vervelende zusje.
    ‘Uhm.. zin in kerst?’ voordat ik wat kon antwoorden begon George al. ‘Hopelijk gaat Draco het nest leuk vinden.’ Meteen vestigde ik mijn blik op George die zelfvoldaan keek wat mijn ogen iets meer samentrokken.
    ‘En Draco, je ziet er goed uit. Mam en pap gaan het leuk vinden om je zo te zien. Niet gemeen bedoeld.’ Hij lachte en sloeg zijn arm om Campbell. Ik wist wat hij hiermee bedoelde. Natuurlijk kon hij het niet laten om rot opmerkingen te laten.
    ‘Ik denk dat Ma en Pa Draco wel gaan mogen. Tenminste als ze Campbell goedkeuren zouden ze dat bij Draco toch ook doen. Ik vind het echt fijn voor je dat Ma en Pa toegestemd hebben. Maarja wat had je anders gedacht; een beroemde zwerkbalspeler.’ Ik rolde met mijn ogen waarna ik hem strak bleef aankijken. Hij hoefde niet te denken dat ik ging zwichten. Niet meer. Nooit meer.

    Slecht stukje I know xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco- Campbell - George - Ginny (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya