• Het zit dus zo, xxAmnesia wouden al lang iets doen voor onze grootste idolen 5 seconds of summer. We willen graag iets speciaal doen, zodat we opvallen en hun blij kunnen maken. Nu is het zo dat met de hulp van de andere Quizletters al een idee hebben bedacht.

    Het idee:
    Wat nou als iedereen een inimini stukje zin filmt zoals:
    Persoon 1. Hi guys!
    Persoon 2. We wanted to show you how much we love you.
    Persoon 3. And how much you mean to us.
    (Beroerd Engels, idc)

    En zo kan je dan doorgaan. Daarachter kan je dan nog iets zingends doen zeg maar. Dan hoef je niet perse te zingen, doen we het echt samen en is het niet heel moeilijk denken we.


    Hier komt het op neer:
    Zelf een liedje schrijven en dan een filmpje monteren met daarin allemaal berichtjes/tekeningen van ons als fans en ook kleine stukjes film van zingende fans en misschien nog anderen die iets leuks weten te doen dat in het filmpje kan zoals een dansje of weet ik veel wat.




    Deelnemers waar we het zeker van weten:
    - Mashton (in elkaar zetten + zingen als reserve + foto )
    - DAWSONS (reserve zingen + foto)
    - OnlyxStyles ( zingen )
    - Ashey
    - Hecuba (zingen + foto)
    - Scribe (iets zeggen + foto)
    - AshIrwinx
    - Sprayberry


    Mensen die de bedenker nodig hebben kun je anders bereiken via:
    Sail: fivesecondsofsummerfangirl@outlook.com
    Skype: Swaggzxx

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 16:15 ]


    wat was dit ookalweer

    Hecuba schreef:
    ugh hi sorry, thuissituaties and all...

    ik wil wel helpen tho c:


    Maakt niet uit (:

    Zou jij misschien de intro van het normale praten kunnen doen?


    wat was dit ookalweer

    CalmxSavedMe schreef:
    (...)

    Aangezien ik dit hele ding ben begonnen, ik ook wel :)


    Misschien zou jij het midden zeg maar kunnen doen? (gewoon wat ze voor ons betekenen denk ik?)


    wat was dit ookalweer

    Naharis schreef:
    (...)

    Ik ;p


    Dan jij eventueel een afsluiting? c:

    Ik wil anders helpen waar nodig c:


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Maakt niet uit (:

    Zou jij misschien de intro van het normale praten kunnen doen?


    is goed!


    Spinning around, I'm weightless.



    IEDEREEN HASHTACKEN OP TWITTER! #5SOSFam


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Misschien zou jij het midden zeg maar kunnen doen? (gewoon wat ze voor ons betekenen denk ik?)


    woops, niet gezien dat ik het midden moest doen :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Naharis schreef:



    IEDEREEN HASHTACKEN OP TWITTER! #5SOSFam


    IK HEB GEEN TWITTER, DUUUDEEE D:


    wat was dit ookalweer

    Ik heb tot nu toe dit, hopelijk, is het niet te slecht :3

    With this video we just want to show you guys how much you mean to us.
    Because you guys are just amazing.
    Every single one of you is a lifesaver.
    Just you being yourselfs.
    Even though we don't know you guys for so long, we know it was the best thing.
    Just know that we,( every single one of us) will always support you.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    leeft er hier nog iemand?


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik heb er opzich geen problemen mee om mee te helpen aan de tekst van het liedje, ik moet alleen wel kijken of ik daar het tijd voor heb. Want dit is natuurlijk iets waar je echt de tijd voor moet nemen.
    Voor de mensen die het iets interesseert:
    Ik moet 1 uur en 10 minuten naar mijn school toe fietsen. Normaal zou ik regelmatig met de bus gaan of gebracht worden, maar de mensen die op mijn school werken dachten dat het leuk was om ons een aantal keer per week twee lessen in een ander gebouw te laten krijgen, waardoor ik mijn fiets dus wel nodig heb (dan heb ik zeg maar de eerste 4 uur lessen op ons hoofdgebouw, daarna twee op het bijgebouw zo'n 2 km verderop en daarna weer 2 op het hoofdgebouw). Hierdoor ben ik dus bijna elke dag een uur later thuis dan dat ik dat normaal zou zijn. Daag vrije tijd.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 14:44 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik wil wel helpen, maar ik ben er niet zo goed in. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Mashtonx schreef:
    Ik heb er opzich geen problemen mee om mee te helpen aan de tekst van het liedje, ik moet alleen wel kijken of ik daar het tijd voor heb. Want dit is natuurlijk iets waar je echt de tijd voor moet nemen.
    Voor de mensen die het iets interesseert:
    Ik moet 1 uur en 10 minuten naar mijn school toe fietsen. Normaal zou ik regelmatig met de bus gaan of gebracht worden, maar de mensen die op mijn school werken dachten dat het leuk was om ons een aantal keer per week twee lessen in een ander gebouw te laten krijgen, waardoor ik mijn fiets dus wel nodig heb (dan heb ik zeg maar de eerste 4 uur lessen op ons hoofdgebouw, daarna twee op het bijgebouw zo'n 2 km verderop en daarna weer 2 op het hoofdgebouw). Hierdoor ben ik dus bijna elke dag een uur later thuis dan dat ik dat normaal zou zijn. Daag vrije tijd.


    Dank je dat je wel helpen. Ik heb zelf ook het probleem dat mijn online zijn vanaf morgen ook minstens gaat halveren. Aangezien, ik bij mama, alleen op woensdag en in het weekend op de Ipad/computer mag. :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Sprayberry schreef:
    Ik wil wel helpen, maar ik ben er niet zo goed in. :'D


    Maak je niet druk, ik suck ook best wel xD


    Music is my escape from Bullshit in life <3