• VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL!


    IK BEN VANAF MORGEN AVOND TOT EN MET 28 JULI OP VAKANTIE, IK BEN DAN DUS NIET BEREIKBAAR VOOR VRAGEN! IK WEET NIET OF IK DAAR WIFI ZAL HEBBEN, MAAR IK GA KIJKEN OF IK DAT KAN REGELEN.


    Een van de meest beruchte bendes in Engeland, niks lijkt te veel voor deze groep mensen. Van stelen tot drugs dealer en nog veel meer, alles om maar geld in de kas te krijgen. Maar dat gaat niet altijd even gesmeerd als het altijd lijkt te gaan. Wat als mensen bedenken dat ze het geld helemaal niet willen delen en wat achterover slaan en daar andere achter komen? Wat als mensen er genoeg van hebben, maar te diep in dit alles zijn gezogen waardoor ze geen kant meer op kunnen? Of wat als er liefdes ontstaan die er voor zouden kunnen zorgen dat ze alles niet langer geheim kunnen houden?
    (Ideeen zijn altijd welkom, pb me dan maar!)

    Rollen:
    The boys
    Niall Horan || DanielInTheDen
    [R] Zayn Malik || Quendolynn - (niet eerder dan 25 juli wegens vakantie)
    Harry Styles || OhMyLashton
    [R] Liam Payne || Ashey
    Louis Tomlinson || Shinohara

    Girlss
    - Noëlle Violet Henderson || OnlyXStyles
    - Nadine Camilla Carter || Mashtonx
    - Rose Maither || ArianatorXx
    - Ruby Arabella Castilla-Santiago || Parrish
    (Mocht je andere rollen in gedachtes hebben, kun je me altijd pb'en)


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Hoe beland in het criminele circuit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:*
    Extra:

    (* Denk eraan dat iedereen elkaar al een langere tijd kent, overleg dus met elkaar over verschillende relaties tussen personages -Denk aan soulmates, afkeer, jaloesie, goede vrienden of misschien liefde- Maar hou het wel reëel)


    Regel:
    - Minimaal 200 woorden moet lukken (Denk aan gevoelens en handelingen)
    - Geen Mary Sue's
    - OOC graag tussen haakjes typen
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan vanaf het moment dat ik je berichtje heb gelezen
    - Geen andere personages besturen
    - Maximaal 2 rollen per persoon
    - Alleen Mashtonx en OnlyXStyles maken nieuwe topics aan
    - Naamsverandering graag doorgeven
    - Na 3x een van deze regels overtreden te hebben, wordt je zonder pardon uit het RPG gezet


    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 13:53 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell


    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: Twintig. (29 Augustus.)
    Nationaliteit: Brits, Wolverhampton.
    Hoe beland in het criminele circuit: Liam is in het criminele circuit beland puur door te weinig, of zelfs helemaal geen aandacht, en omdat hij geld nodig had.
    Innerlijk: Liam is het typische voorbeeld van een in de steek gelaten kind. Geen ouders, geen familie, alleen het criminele circuit. Het maakt hem allemaal niks uit, zolang hij maar de basis dingen heeft. Liefde hoeft hij niet. Tenminste dat denkt hij omdat hij nooit liefde gekend heeft. Niemand weet dan ook wat er in hem om gaat. Hij is erg gesloten, en laat nooit merken hoe zich voelt. Hij wilt het liefst met rust gelaten worden, en alles alleen afhandelen. Toch, als je hem echt leert kennen is hij wel oké, en kan je hem vertrouwen. Hij kan bot overkomen, maar bedoeld het meestal goed. Hij weet gewoon niet zo goed wat hij met sommige situaties aan moet. Hij is tien keer beter in zijn werk dan in gevoelens.
    Uiterlijk: Liam heeft een vrij normale lengte voor zijn leeftijd met zijn 1,78. Zijn lichaam is aardig getraind, wat mede door zijn vele sporten komt. Hij heeft helder bruine ogen, die je als hij je smekend aankijkt je zo alles kunnen laten doen, wat zo af en toe in zijn voordeel is. Ook kan je in zijn ogen precies zien hoe hij zich voelt. Als hij blij is heeft hij een vrolijke twinkeling in zijn ogen. Die zelfde twinkeling is te bekennen als hij iets van plan is. Maar als hij boos is, is die vrolijke twinkeling als sneeuw voor de zon verdwenen, en lijken zijn ogen wel zwart, en duister. Hij heeft bruin haar, wat meestal in een kuif omhoog zit. Of als hij geen gel en een kam in de buurt heeft zet hij erg gewoon een beanie of een snapback over, en is het probleem opgelost. Ook heeft hij een paar tattoos, waar hij ook goed over na gedacht heeft, maar het zijn ook zeker niet zijn laatste. Liam heeft een simpele look, meestal draagt hij gewoon een Adidas sweater, of een simpel shirt, met skinny jeans er onder, en om het af te maken sneakers.
    Geschiedenis: Hij heeft nog nooit iemand gehad waar hij voor honderd procent voor zou gaan, en van wie hij altijd zal houden. Hij is altijd al alleen geweest, niet dat hij dat erg vindt, zegt hij, maar echt leuk vindt hij het niet. Hij heeft al sinds hij een klein jongetje was over straat gezworven en in verschillende tehuizen gezeten, om daar vervolgens weer weg te gaan. Hij wilde onafhankelijk zijn, voor zich zelf kunnen zorgen. Hij had iets nodig om geld mee te verdienen. Hij wist zelf ook wel dat hij nooit een normale baan zou kunnen krijgen zonder een normale opleiding, en dus zocht hij het criminele circuit op. Hij vond het leuk om te doen, en hij verdiende er wat mee, en negen van de tien keer had hij dan ook een slaap plek, meer had hij niet nodig.
    Relaties: -
    Extra: Liam is biseksueel, maar no way dat hij dat toegeeft.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 17:41 ]


    How far is far

    Het is nu nog heel kort, maar ik ga er later nog dingen aan toevoegen.


    How far is far

    KodaIine schreef:
    Kunnen we bijna beginnen?


    Ik ben bezig met het speeltopic, als het goed is zouden we in principe over een kleine 10 minuten kunnen beginnen! X

    @Ashey Is goed hoor! X


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Yay!!!


    Bowties were never Cooler

    Bij deze is hier het Speeltopic!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell