• Ik heb enige tijd geleden een topic geopend om te laten weten dat ik zwanger was, maar we zijn alweer een tijdje verder nu en ik ben vandaag officieel 15 weken zwanger! Daarbij weten we inmiddels ook dat het een meisje is en dat alles voorlopig - voor zover het te controleren valt - prima in orde is.

    De laatste echo van 4 juli 2014 :3


    Het heeft ook enige tijd geduurd, maar we hebben dan eindelijk een naam waar we allebei tevreden over zijn. Voor een jongen wisten we direct dat het Seppe ging worden, maar voor een meisje vonden we het toch een pak lastiger. In het begin had ik voornamelijk Lisa of Roselie op het oog, maar m'n vriend vond dat niks. In dat opzicht is hij gewoon een enorme lastpak :'D
    Nu hebben we dan toch eindelijk een naam gevonden die we beiden fantastisch vinden!

    Voor wie het wilt weten, kan onder de spoilerknop spieken :3
    En ja, ik leg graag de dingen uitgebreid uit :'D
    Thomas z'n zusje gaat Demi heten. Dit omdat we het op de eerste plaats een erg mooie naam vinden, en op de 2de plaats wilde ik doodgraag een woordspeling op de naam van m'n vriend, die dus Danny heet. In eerste instantie zat ik te denken aan Danielle, maar dat ligt er veel te dik op en de vriendin van m'n schoonpa heet Daniella, en tja, dan gaat zij ook zo naast haar schoenen lopen en voelt ze zich helemaal speciaal en bijzonder - en zo graag mag ik haar toch ook weer niet dat ik haar dat gun :'D

    Maar aangezien ik niet veel verder kwam dan Danielle of Dani (wat m'n vriend dan weer afschuwelijk vond en in het idee is dat Dani een jongensnaam is), had ik het idee van een woordspeling van tafel geveegd. Tot ik de naam Demi in een babynamenlijst tegenkwam ^_^ In eerste instantie had ik niet eens door dat het feitelijk een woordspeling was op Danny en vond ik het dus gewoon een erg leuke naam, tot ik het voorlegde aan m'n vriend en begon met 'Dennie, wat vind je van Demie?' (naamuitspraken, niet zoals je het schrijft XD)

    Natuurlijk, bij hem thuis spreken ze zijn naam echt op z'n Belgisch uit als Dan-nie, maar ik als reserve Belg zeg nog steeds na 7 jaar Den-nie, heerlijk op z'n Hollands XD
    Als je dan die twee 'n'en aan elkaar plakt, krijg je een 'm', wat maakt dat je het als De-mie uit spreekt. Dus een subtielere verwijzing. Natuurlijk twijfelde m'n vriend opnieuw, de lastpak die hij is :'D maar ik was - door die woordspeling - nog enthousisaster geworden, want ik vond het op de eerste plaats al een leuke naam. Ik heb het dus alle dagen herhaald aan hem, tot hij de naam meer 'gewend' was en nu vind hij het ook een geweldige naam en hebben we sinds 2 weken besloten dat het officieel Demi gaat worden :3

    En ik ben nog niet klaar :'D
    Ik ben langzamerhand aan het uitkijken voor geboortekaartjes. Ik heb besloten ze niet zelf te maken, omdat ik pas 25 trouwkaartjes heb gemaakt voor m'n schoonvader en diens vriendin en ik heb dus gewoon geen zin om me nogmaals zoveel werk op de hals te halen, zeker niet omdat ik er nu zo'n beetje 50 stuks nodig heb XD

    Dus om dit topic nog enige nuttigheid te geven, behalve de leuke update van m'n zwangerschap, wat vinden jullie leuke geboortekaartjes? Jullie mogen dit topic dus ook volspammen met leuke voorbeelden en met hetgeen wat jullie fantastisch vinden voor een geboortekaartje of met sites waar ik evt kan bestellen - dit mogen zowel Belgische als Nederlandse sites zijn. Natuurlijk heb ik al enkele sites gevonden, maar het aanbod is immens en natuurlijk kijk ik ook een beetje rond in verband met de prijzen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik denk dat ze dit bedoelt voor op de beschuiten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd!


    Spinning around, I'm weightless.