• Ik zit een beetje met iets verveeld waar de meesten van jullie vast nooit last van hebben, maar volgens mij wel handig zou zijn.
    Ik bewaar altijd al mijn bladwijzers, zodat ik verhalen die ik leuk vind later opnieuw kan lezen. Vaak is dit pas een jaar (of meer) later, maar dat vind ik juist zo leuk. Alleen zijn die verhalen af en toe wel al eens inactief ondertussen.
    Mijn suggestie is dus om op de pagina 'deze story is inactief' te vermelden van welke user dit verhaal was. Het is iets kleins, maar zo kan je contact opnemen met de schrijven en zo bijvoorbeeld vragen waarom het verhaal eraf is, of om het er terug op te zetten.
    Ik het heb namelijk al gehad dat toen ik de schrijfster vroeg waarom ze het eraf het gehaald, ze zei dat ze dacht dat niemand het nog las en het door mijn bericht gewoon terug online zette (en ik -dolblij- het verhaal terug kon lezen).
    Bovendien lijkt het me als schrijver wel leuk om zo te weten te komen dat er nog mensen zijn die je verhaal kennen.

    Is er nog iemand die dit graag zou hebben?


    Has no one told you she's not breathing?

    Klinkt me wel tof. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Klinkt me wel tof. ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zou het zelf niet gebruiken, maar ik zie de handigheid er wel van in. Maar dan zou ik het ook doortrekken naar iedere creatie. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aan de ene kant ben ik absoluut voor, want ik heb het ook weleens lastig gevonden dat je niet meer kunt uitvinden van wie zo'n verhaal was, maar aan de andere kant snap ik ergens ook wel dat het in sommige situaties prettiger is voor de schrijver of schrijfster als diens naam niet vermeldt wordt. Als je een verhaal inactiveert zodat niemand het meer kan zien, kan het vervelend zijn als er wel nog een link naar je profiel staat en mensen je er allerlei berichtjes over gaan sturen. Het punt van een inactieve story is juist dat hij is verborgen voor de rest van Q. Ik vind het op zich wel logisch als je dan zelf ook anoniem wilt blijven en niet via die story gevonden wilt kunnen worden.
    Maar goed, ik weet niet hoeveel mensen het echt vervelend zouden vinden als hun naam werd vermeld. Als iedereen verder voor is, ben ik dat ook.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben tegen wegens de redenen die Square noemt. Volgens mij zit niet iedereen te wachten op berichtjes waarom hun verhaal inactief staat. Ik in ieder geval niet. Sommige wíllen misschien niet vertellen waarom het inactief staat. Ik ben voor privacy hierin.


    #WWED - What Would Emma Do?

    DiNozzo schreef:
    Klinkt me wel tof. ^^


    Maar ik snap de tegenpunten.
    Als je nou voor je je verhaal definitief inactiveert zou kunnen aangeven of je op zo'n pagina wilt staan of liever niet?


    Queer zijn is gewoon alles

    Junns schreef:
    Ik ben tegen wegens de redenen die Square noemt. Volgens mij zit niet iedereen te wachten op berichtjes waarom hun verhaal inactief staat. Ik in ieder geval niet. Sommige wíllen misschien niet vertellen waarom het inactief staat. Ik ben voor privacy hierin.

    Dit. Bovendien zijn de meeste verhalen die ik ken die inactief staan, nog niet afgelopen. Het heeft dan niet zo veel nut om het weer te laten activeren, omdat het verhaal toch niet uitgelezen kan worden.
    Ik snap dat het soms handig kan zijn, maar ik vind het onnodig.


    :)

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maar ik snap de tegenpunten.
    Als je nou voor je je verhaal definitief inactiveert zou kunnen aangeven of je op zo'n pagina wilt staan of liever niet?

    Misschien zou je het dan inderdaad kunnen kiezen :)


    Has no one told you she's not breathing?

    Valjean schreef:
    (...)
    Dit. Bovendien zijn de meeste verhalen die ik ken die inactief staan, nog niet afgelopen. Het heeft dan niet zo veel nut om het weer te laten activeren, omdat het verhaal toch niet uitgelezen kan worden.
    Ik snap dat het soms handig kan zijn, maar ik vind het onnodig.

    Het hoeft niet persé te gaan over terug activeren hé. Gewoon er iets over vragen of zo :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Scandal schreef:
    Ik zou het zelf niet gebruiken, maar ik zie de handigheid er wel van in. Maar dan zou ik het ook doortrekken naar iedere creatie. =)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mee eens. Ik heb altijd dat probleem.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Waarom niet ;)


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Zo hard voor. Ik wilde onlangs nog een verhaal opnieuw lezen, maar het staat ondertussen ook al op inactief en ik weet niet wie de schrijfster is. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zie niet in waarom niet. Ik verwacht niet dat iemand overspoeld zal worden met berichtjes als een verhaal gedeactiveerd wordt. Als je er liever geen vragen over beantwoordt, dan kun je dat toch gewoon zeggen? (Of niets zeggen...)

    Ik heb ook wel eens gevraagd waarom een verhaal gedeactiveerd was en als je echt in een verhaal zit, is het toch wel fijn om de achterliggende gedachte te weten, als diegene dat wil delen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daoine schreef:
    Mee eens. Ik heb altijd dat probleem.


    26 - 02 - '16