• Eens in de zoveel tijd moet ik gewoon alle afleveringen van Flodder achter elkaar bingewatchen, en het is momenteel weer zover! Vandaar dat ik geheel toepasselijk nu door het leven ga als Ma Flodder, al zal ik het taalgebruik op het forum even achterwege laten (:

    Welke serie van vroeger vinden jullie nog steeds leuk om te kijken?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I love it! :3
    Ik vind Bassie en Adriaan hilarisch. Married with children en Friends kijk ik ook nog met regelmaat.


    26 - 02 - '16

    Ah, die zijn allemaal leuk! Maar ik ben nog steeds doodsbang voor die joker uit Bassie en Adriaan :/ Fuck, nu wil ik dat ook gaan kijken :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Flikken Gent for sure!


    Queer zijn is gewoon alles

    MaFlodder schreef:
    Ah, die zijn allemaal leuk! Maar ik ben nog steeds doodsbang voor die joker uit Bassie en Adriaan :/ Fuck, nu wil ik dat ook gaan kijken :')


    Ja ik moest vroeger altijd huilen als hij in beeld kwam. Traumatisch. Heb jaren nachtmerries gehad door hem


    26 - 02 - '16

    Oh, ik keek ook altijd graag de Flodders! En als er een van hun films op tv was, keek ik die standaard, ook al heb ik ze al zo vaak gezien!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ach de Flodders, heerlijk!

    Ik vind het soms nog wel eens leuk om Spangas vanaf seizoen 1 te kijken. Heerlijke jeugdsentiment c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avatar: the Last Airbender! We hebben alle afleveringen op dvd bij mij ouders en die serie moet ik gewoon om het jaar terugkijken. Hij blijft steengoed.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    MaFlodder schreef:
    Ah, die zijn allemaal leuk! Maar ik ben nog steeds doodsbang voor die joker uit Bassie en Adriaan :/ Fuck, nu wil ik dat ook gaan kijken :')

    ahhh nooooo de plaaggeest, afschuwelijk.
    -
    Haha super leuk ik houd van Flodder, keek laatst weer alle films achter elkaar en ik heb alles op dvd.
    Verder kijk ik graag het Huis Anubis helemaal terug vanaf het begin.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 8:38 ]


    Life is a beautiful struggle

    Wizard of Waverly place xD

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 9:31 ]