• Inside.

    Acht (Max 12) jongeren worden opgesloten in een omringd bos, met een meer en vier hutjes.
    De jongeren hebben geen idee waarom en wat ze gemeen hebben. Ze weten wel dat ze er zo snel mogelijk weg willen. Ze komen erachter waarom ze zijn opgesloten. In hun zit iets, iets dat er uit wil. Een dier. Elk van heb kan veranderen in een ongetemd, moordlustig dier. Niet allemaal even gevaarlijk, maar wel maakt deze gave alle acht (Max. Twaalf) de personen even zeldzaam. Het probleem is dat er elke generatie maar 1 persoon met deze gave mag zijn. Dit betekend dat de acht (max reals) moeten zien te overleven, om als enige over te blijven. Alleen dan mag die persoon terug keren naar huis. Je mag elkaar verwonden, maar niet doden. Elke week wordt er gevraagd wie het op wil geven, wie bereid is om te sterven, omdat diegene weet niet te kunnen winnen. Kunnen de jongeren samen ontsnappen? Zullen ze elkaar bijna afmaken om zichzelf te redden? Wie zal trouw blijven aan zijn menselijk kant en wie laat het beest overheersen?

    Verhaal;

    Elke generatie worden er 8 (Max 12) mensen met een gave geboren. Deze gave zorgt ervoor dat ze -met enige moeilijkheden aan het begin- in een dier kunnen veranderen.
    Er is een groep mensen, de Telkiri, die elke generatie de mensen met gaves tegen elkaar laat strijden, zodat maar 1 van hen overblijft. Dit omdat de Telkiri bang is voor de macht van deze mensen.
    De mensen worden gezamenlijk twee dagen voor hun eerste transformatie opgesloten. Ze zitten in een omheind bos, met vier hutjes, een meer, verschillende heuvels en grotten en een weide.
    Ze krijgen na een dag te weten waarom ze gevangen zitten. Een dag daarna is hun eerste transformatie.
    Na de eerste transformatie kan je vrijwillig transformeren, of als je haat, woede, verdriet of jaloezie voelt. De eerste keren dat je transformeert kan heb je geen controle meer over je gedachte en lichaam zodra je getransformeerd bent. Dit zijn de eerste 20 keer. Ze kunnen elkaar alleen niet vermoorden, omdat iets hun wel dominant wil zijn, maar hun gavens hun tegenover elkaar haast onsterfelijk maakt. Haast. Te erge en te veel verwondingen kan tot dood leiden. Maar eigenlijk moeten ze het zelf opgeven.
    Elke week, in het verhaal wordt de vraag gesteld 'wie wil weg?' Als je kiest om weg te gaan wordt je vermoord. Iedere week mag er maar 1 iemand weg. Dit net zo lang tot 1 iemand overleefd heeft. Maar geven deze mensen wel toe aan het dier binnen in hun? Of overleefd hun menselijk kant en proberen ze gezamenlijk te ontsnappen.


    Er zijn koelkasten met eten, dit wordt bijgevuld.
    De mensen hebben 1 tas met spullen bij zich.
    Het laatste wat ze zich herinneren is een normale school/vrije/werk dag.
    Mobieltjes zijn afgepakt.


    Regels;
    *alleen je eigen personages besturen.
    *minimaal 250 woorden.
    *je mag Max. 2 personages.
    *ieder dier kan maar 1 keer voorkomen, iedere doorsoort (reptielen, vogels, katachtige) hooguit 2/3 keer.
    *geen perfecte personages/ geen personages die zichzelf meteen al helemaal perfect beheersen.
    *wacht het liefst met posten tot twee andere mensen na jou gepost hebben. Zo gaat het niet te snel.


    Invullijstje;
    Naam;
    Geboortedatum; (tussen de 16 en de 22)
    Nationaliteit;
    Uiterlijk;
    Innerlijk;
    Dier;
    Extra;



    Rollen;
    Meiden:
    Vol
    - Heather Agatha Thomson|| Panter || 21 ||Inermis -vakantie week 33-
    - Cecile Elly Ford || Dolfijn || 16 || GrowStronger
    - Novella "Nova" Julissa Beswick || Coyote || 18 Rejects -vakantie week 30,31,32,33-
    - Morrow Victoria Hood || Tijger || 20|| Aswium
    - gereserveerd || Daoine
    - gereserveerd || Antilope || Promisess

    Jongens:
    Vol.
    - gereserveerd || Wolf || Promisess
    - Elvio Borges || Leeuw || 21 || Winniedekoe
    - Noah Isaac Jenner || Dingo || 21 ||Mudita -vakantie Week 30-
    - Ashton Dylan McAllister || Uil || 18 ||MrFluke
    -
    -


    Het begin:
    Het verhaal begint als iedereen wakker wordt bij het meer, vlak bij het pad naar de boshutten. Het laatste wat iedereen zich herinnerd is dat ze een normale dag hadden en gingen slapen. Er hangt dan wel een briefje met de volgende tekst; "goedemorgen en welkom. Jullie zitten hier nog een tijdje, dus ik adviseer jullie om jullie slaapplaatsen zorgvuldig uit te kiezen. Het is alleen nog te vroeg om jullie te laten weten waarom jullie hier zitten. Maar dat vertel ik jullie dan later..."




    Note;
    Jongeren die een water dier in zich hebben, hebben voordat ze veranderen de drang om naar het water te komen. Verder hoeven de dieren niet in hun natuurlijke leefomgeving te zijn, omdat ze half menselijk zijn. Pooldieren kunnen buiten de poolcirkel, woestijndieren buiten de woestijn, ect...
    Ook, als je getransformeerd bent, en je transformeert terug naar je menselijk vorm, mis je natuurlijk je kleren, deze kan je terug vinden op de plaats waar je getransformeerd bent in een dier. Jij herinnerd je nooit iets van je transformatie, behalve de pijn en de emotie die je voelde zodra je transformeerde.
    Als ik iets mis hoor ik het graag.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 1:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    @rejects; is goed hoor, zolang ze maar niet precies hetzelfde is

    @Ladris; wen Leopard is een panter, dus die is er al, ik heb het er alleen per ongelijk in het Engels bijgezet, sorry.

    Volgens mij heb ik nu alles goed in de beginpost staan.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 19:45 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam; Elvio Borges

    Geboortedatum; 13 Mei 1992 (22)

    Nationaliteit; Braziliaans

    Uiterlijk; Elvio is een lange jongen vna 1,83. Donker haar, donkere ogen. Licht gespierd en een strakke kaaklijn.



    klik

    Innerlijk; Elvio is er rustig van karakter, maakt zich niet snel ergens druk om.
    Hij vind het heerlijk om in de buitenlucht te zijn en geniet van de rust om hem heen.
    Past zich gemakkelijk aan aan de situatie, als mensen erg actief zijn doet hij net zo goed mee.
    Hij past zich snel aan in een groep, en is een echte allemansvriend.
    Hij probeert dan ook iedereen te vriend te houden en geen problemen te veroorzaken.
    Als je in de problemen zit probeert hij je te helpen zo goed als hij kan.


    Dier; Leeuw transformed


    Extra; Zijn moeder is Spaans, zijn vader Braziliaans

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 18:23 ]

    Geen katachtige meer vanaf nu

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 20:20 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een jongen reserveren? Met als dier een dingo ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tuurlijk ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hmm... ik ga het proberen, jongen die in een Cheetah kan veranderen aub ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn personage is een Coyote.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Lucamias schreef:
    Hmm... ik ga het proberen, jongen die in een Cheetah kan veranderen aub ^^


    Cheetah behoort tot katachtige en daar hebben we er al drie van, dus zou je een ander dier willen kiezen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam; Heather Agatha Thomson.
    Geboortedatum; (tussen de 16 en de 22) 13 februari 1993, 21 jaar.
    Nationaliteit; half Grieks, half Schots.
    Uiterlijk;


    Heather heeft lange blonde haren, waar slag in zit. Haar haar blijft alleen nooit in model zitten, dus laat ze het meestal maar bij een vlecht of staart en anders gewoon lekker los. Haar ogen zijn felgroen en ze heeft een vrij lichte huid, van haar moeder. Van haar vader heeft ze haar egale huid en haar lippen die van zichzelf zacht roze zijn. Ze draagt soms rode lipstick. Ze is ongeveer 1,70 en is blij met deze lengte. Ze heeft een vrij mager postuur, maar wel heupen en borsten. Toch zat het haar niet altijd mee; toen ze kleiner was, was ze vrij dik. Ze heeft alles gedaan om dit te veranderen. Nadat ze was afgevallen heeft ze drie tattoo's en een piercing genomen.
    Innerlijk; Heather is mysterieus en vrolijk. Ze praat ongelofelijk veel, maar verteld nooit iets. Het is alleen niet te merken dat ze alleen maar klets over domme dingn omdat ze het met zilk enthousiame verteld. Veel mensen mogen Heather, maar Heather beschouwd niet veel mensen als haar echte vrienden. Heather haar vader en moeder zijn gescheiden en ze wisselt om de twee weken van huis om deze reden. Heather is wel degelijk 'beschadigt' hierdoor. Haar moeder sloeg haar vader, wat erg raar was en door de autoriteiten werd het in eerste instantie niet serieus genomen. Heather heeft hierdoor erg veel moeite met mensen echt toelaten. Ze weet zeker dat niemand te vertrouwe is en mensen haar pijn zullen doen. Heather is wel erg lacherig, ze heeft bijna altijd een glimlach op haar gezicht. Ze is niet heel erg slim, maar vindt dit absoluut niet erg. Ze heeft een goed gevoel voor humor, en een goed richtinggevoel. Daarentegen zijn haar tact en haar timing meestal niet zo goed. Heather net geen blad voor de mond en kan hierdoor heel bot and tactloos overkomen. Ze Kan heel afstandelijk over komen, en heel zorgeloos e kil. Maar als ze eenmaal om je geeft gaat ze er volledig voor en sta je ook volledig onder haar bescherming. Ze zal dezelfde fout vijf leer moeten maken voor ze zich realiseert dat het een fout is. Daarom noemen mensen haar vaak koppig. Toch weet ze echt wel wanneer ze op moet houden. Dat ze het weet betekend echt niet dat ze het ook doet.
    Dier; Panter.
    Extra; heather heeft een tattoo van engelen vleugels op haar rug, er tattoo van een roze roos op haar linkeronderarm. Ze heeft tattoo van een enkelbandje met de vlaggen van alle landen waar ze ooit is geweest om haar rechterenkel. Ze heeft een Helix in haar linkeroor.

    -de rest komt-

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 22:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 21:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Inermis schreef:
    (...)

    Cheetah behoort tot katachtige en daar hebben we er al drie van, dus zou je een ander dier willen kiezen?


    Hyena dan, dat was me alternatief


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een jongen die een valk kan veranderen reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik zet je er bij ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik ook een meisje??


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Dan zitten wel vol^^


    We've lived in the shadows for far too long.