• Inside.

    Acht (Max 12) jongeren worden opgesloten in een omringd bos, met een meer en vier hutjes.
    De jongeren hebben geen idee waarom en wat ze gemeen hebben. Ze weten wel dat ze er zo snel mogelijk weg willen. Ze komen erachter waarom ze zijn opgesloten. In hun zit iets, iets dat er uit wil. Een dier. Elk van heb kan veranderen in een ongetemd, moordlustig dier. Niet allemaal even gevaarlijk, maar wel maakt deze gave alle acht (Max. Twaalf) de personen even zeldzaam. Het probleem is dat er elke generatie maar 1 persoon met deze gave mag zijn. Dit betekend dat de acht (max reals) moeten zien te overleven, om als enige over te blijven. Alleen dan mag die persoon terug keren naar huis. Je mag elkaar verwonden, maar niet doden. Elke week wordt er gevraagd wie het op wil geven, wie bereid is om te sterven, omdat diegene weet niet te kunnen winnen. Kunnen de jongeren samen ontsnappen? Zullen ze elkaar bijna afmaken om zichzelf te redden? Wie zal trouw blijven aan zijn menselijk kant en wie laat het beest overheersen?

    Verhaal;

    Elke generatie worden er 8 (Max 12) mensen met een gave geboren. Deze gave zorgt ervoor dat ze -met enige moeilijkheden aan het begin- in een dier kunnen veranderen.
    Er is een groep mensen, de Telkiri, die elke generatie de mensen met gaves tegen elkaar laat strijden, zodat maar 1 van hen overblijft. Dit omdat de Telkiri bang is voor de macht van deze mensen.
    De mensen worden gezamenlijk twee dagen voor hun eerste transformatie opgesloten. Ze zitten in een omheind bos, met vier hutjes, een meer, verschillende heuvels en grotten en een weide.
    Ze krijgen na een dag te weten waarom ze gevangen zitten. Een dag daarna is hun eerste transformatie.
    Na de eerste transformatie kan je vrijwillig transformeren, of als je haat, woede, verdriet of jaloezie voelt. De eerste keren dat je transformeert kan heb je geen controle meer over je gedachte en lichaam zodra je getransformeerd bent. Dit zijn de eerste 20 keer. Ze kunnen elkaar alleen niet vermoorden, omdat iets hun wel dominant wil zijn, maar hun gavens hun tegenover elkaar haast onsterfelijk maakt. Haast. Te erge en te veel verwondingen kan tot dood leiden. Maar eigenlijk moeten ze het zelf opgeven.
    Elke week, in het verhaal wordt de vraag gesteld 'wie wil weg?' Als je kiest om weg te gaan wordt je vermoord. Iedere week mag er maar 1 iemand weg. Dit net zo lang tot 1 iemand overleefd heeft. Maar geven deze mensen wel toe aan het dier binnen in hun? Of overleefd hun menselijk kant en proberen ze gezamenlijk te ontsnappen.


    Er zijn koelkasten met eten, dit wordt bijgevuld.
    De mensen hebben 1 tas met spullen bij zich.
    Het laatste wat ze zich herinneren is een normale school/vrije/werk dag.
    Mobieltjes zijn afgepakt.


    Regels;
    *alleen je eigen personages besturen.
    *minimaal 250 woorden.
    *je mag Max. 2 personages.
    *ieder dier kan maar 1 keer voorkomen, iedere doorsoort (reptielen, vogels, katachtige) hooguit 2/3 keer.
    *geen perfecte personages/ geen personages die zichzelf meteen al helemaal perfect beheersen.
    *wacht het liefst met posten tot twee andere mensen na jou gepost hebben. Zo gaat het niet te snel.


    Invullijstje;
    Naam;
    Geboortedatum; (tussen de 16 en de 22)
    Nationaliteit;
    Uiterlijk;
    Innerlijk;
    Dier;
    Extra;



    Rollen;
    Meiden:
    Vol
    - Heather Agatha Thomson|| Panter || 21 ||Inermis -vakantie week 33-
    - Cecile Elly Ford || Dolfijn || 16 || GrowStronger
    - Novella "Nova" Julissa Beswick || Coyote || 18 Rejects -vakantie week 30,31,32,33-
    - Morrow Victoria Hood || Tijger || 20|| Aswium
    - gereserveerd || Daoine
    - gereserveerd || Antilope || Promisess

    Jongens:
    Vol.
    - gereserveerd || Wolf || Promisess
    - Elvio Borges || Leeuw || 21 || Winniedekoe
    - Noah Isaac Jenner || Dingo || 21 ||Mudita -vakantie Week 30-
    - Ashton Dylan McAllister || Uil || 18 ||MrFluke
    -
    -


    Het begin:
    Het verhaal begint als iedereen wakker wordt bij het meer, vlak bij het pad naar de boshutten. Het laatste wat iedereen zich herinnerd is dat ze een normale dag hadden en gingen slapen. Er hangt dan wel een briefje met de volgende tekst; "goedemorgen en welkom. Jullie zitten hier nog een tijdje, dus ik adviseer jullie om jullie slaapplaatsen zorgvuldig uit te kiezen. Het is alleen nog te vroeg om jullie te laten weten waarom jullie hier zitten. Maar dat vertel ik jullie dan later..."




    Note;
    Jongeren die een water dier in zich hebben, hebben voordat ze veranderen de drang om naar het water te komen. Verder hoeven de dieren niet in hun natuurlijke leefomgeving te zijn, omdat ze half menselijk zijn. Pooldieren kunnen buiten de poolcirkel, woestijndieren buiten de woestijn, ect...
    Ook, als je getransformeerd bent, en je transformeert terug naar je menselijk vorm, mis je natuurlijk je kleren, deze kan je terug vinden op de plaats waar je getransformeerd bent in een dier. Jij herinnerd je nooit iets van je transformatie, behalve de pijn en de emotie die je voelde zodra je transformeerde.
    Als ik iets mis hoor ik het graag.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 1:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ben vanaf morgen vier weken op vakantie. Ik weet niet of ik altijd wifi zal hebben en denk ook niet dat ik heel actief zal zijn wanneer ik wel wifi heb. Heel erg sorry hiervoor!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Als he je personage afmaakt zorg ik gewoon dat ze later er nog bij wordt gegooid desnoods^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Noah Isaac Jenner


    Geboortedatum; Hij is 21 jaartjes jong en verjaard op 12 oktober
    Nationaliteit; Hij is Brits en is afkomstig van Yorkshire
    Uiterlijk;


    Noah heeft een licht getint huid kleurtje die rap kleurt in de zomerzon. Deze heeft hij mede van zijn 'vader' meegekregen, die blijkbaar van een zuiderse afkomst is. Noah heeft donkerblonde iets naar bruin neigende haren die hij vaak in een kuif heeft of anders plat en warrig te zien is. Zijn wenkbrauwen hebben dan weer eerder een donkerder kleur die iets naar zwart neigt en wat contrast brengt. Echter is het opvallendste zijn oogkleur. Deze lijkt mosgroenig met wat donkerrode spikkeltjes in vermengd. Noah heeft een wat rondere kaaklijn en smalle zalmkleurige lippen. Verder heeft hij enkele moedervlekjes op zijn lichaam die hem afmaken. Hij is niet erg groot en lijkt eerder wat klein met zijn 1m71 en is best jaloers op jongens die erg lang zijn. Echter is hij wel erg slank en heeft een sportieve bouw door de jaren gymnastiek die hij gedaan heeft en nogsteeds volgt. Zijn kledij is vaak casual en sober en hoeft voor hem alleen maar goed te zitten. Hij kan af en toe een ijdel tuit zijn, maar het maakt hem niet uit om eens zijn handen vuil te maken.
    River Viiperi
    Innerlijk; Noah is een charmant een sociaal iemand die liever vrienden heeft dan vijanden. Rond zijn lippen zul je altijd wel een grijns of glimlach vinden en kwaad word deze jongen niet rap, maar als je hem eenmaal zover krijgt dan kan hij héél onverwachts en agressief uit de hoek komen, dus oppassen ! Hij is wel erg koppig en wilt altijd zijn eigen gangetje gaan. Hij is geen leiderstype, maar ook geen volgertje dus hij dwaalt liever in zijn ééntje rond, ondanks dat hij redelijk rap vrienden maakt. Wel is hij erg betrouwbaar en een luisterend oor voor anderen, maar deze info kan hem wel manipulatief gebruiken als je eenmaal je tegen hem keert. Dat gebeurt vaak als je zijn vertrouwen schend. Hij heeft het ook niet graag op en is avontuurlijk ingesteld, maar wel kan hij wel rap benauwd geraken en doet hij zich laf voor al heeft hij wel een beetje moed in zich die nog gestilmuleerd moet worden. Hij is een geduldig iemand en zit best ingewikkeld in elkaar, waardoor anderen hem moeilijk kunnen inschatten of bestuderen. Vaak denk je iets heel anders over deze jongen, terwijl het net niet zo is.
    Dier; Dingo


    Familie: Noah komt uit een normaal gezin, of tja voor hem is het normaal. Hij heeft namelijk een oudere zus Sophie en een jonger broertje Ryan. Echter ligt daar het probleem niet. Ze zijn aardige kinderen en lijken erg op elkaar. Vooral Noah en Ryan hebben erg veel trekjes gemeen. Echter zijn het zijn ouders die de mensen wat verafschuwen. Niemand zou kunnen denken dat Noah twee moeders heeft. Hij kan er echt kwaad om worden als mensen wat zeggen over een andere geaardheid, het blijven zijn moeders en hij houd zielsveel van ze. Noah plakt niet graag labeltjes op mensen. Het maakt hem niet uit of je Homoseksueel of hetro bent. Het is voor hem een stom detail. Hij is dan ook niet opzoek naar liefde en het maakt hem niet uit met welk persoon hij ooit zijn leven zou delen. Nu wilt hij vooral genieten van zijn zorgeloos leventje al zat dit van korte duur zijn.
    Extra; Hij rookt en had even gestopt, maar is dan weer hervallen. Hij kan wel lang zonder, maar zodra hij gestrest is heeft hij nood aan een peuk.



    Sorry heb hem vlugjes wat kort gemaakt, ik probeer hem morgen af te werken ^^

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 13:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik dacht er aan, als je in een dier veranderd, dan is je kleding opeens weg. Dus komt die dan gewoon op magische wijze weer terug zodra je terug veranderd, of niet? Dat tweede lijkt mij waarschijnlijker, omdat ik niet zou weten hoe kleding ineens terug kan groeien, maar geen kleding hebben lijkt we wel een beetje akward.

    Ik heb het onder de notes gezet bij de begin post.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    Ik heb het onder de notes gezet bij de begin post.


    Oké, dan weet ik dat ook weer.

    Ik heb maandag en woensdag een verjaardag, dus ik ben donderdag wss pas echt actief op het forum. Als iedereen -behalve rejects- voor zondagavond zijn of haar rol heeft ingevuld kan ik zondag avond eventueel nog het speeltopic maken. Anders wordt het dinsdag ochtend. Als mensen hun rol dan nog niet hebben ingevuld hebben ze tot donderdag middag.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ben maandag ook een weekje weg en zal waarschijnlijk geen wifi hebben :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zal het erbij zetten^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    "Don't care what they say, I was born this way."

    Naam;
    Boi Eron Valdemar
    Geboortedatum;
    19
    21 mei 1995
    Nationaliteit;
    Deens
    Uiterlijk;


    Boi heeft een lengte van 172 cm lang en een mooi gewicht. Hij heeft blonde haren en een helder blauwe oogkleur met een klein bruin randje om de pupil. Kwa kleren is Boi heel kieskeurig; het moet niet hangen, maar ook niet te strak zitten en het moet goed matchen met elkaar. Hij kan zo uren voor de spiegel staan voor hij tevreden is. Tot grootse irritatie van wat mensen. Hij word helemaal gek als hij niets aan zijn uiterlijk kan doen.
    Boi is totaal niet gespierd en word vaak aangezien als een grassprietje, omdat hij best dun is, ondanks dat hij een mooi gewicht heeft. Boi negeert deze opmerkingen gewoon. Hij vind zijn lichaam goed genoeg zoals deze is en zal er voor niemand iets aan veranderen. Alleen als hij het zelf wil, zal hij er iets aan doen. Boi hoeft ook niet te sporten, hij blijft gewoon dun door wat hij eet. Hij eet gevarieerd en volgt een dieet.
    Innerlijk;
    Boi is een jongen die nogal op zichzelf leeft. Hij maakt wel contact met anderen, daar niet van, maar hij kan het contact moeilijk aanhouden omdat hij nogal gesloten is. Hij maakt wel praatjes, kan gezellig meepraten en lachen, maar zal nooit iets over zichzelf vrijgeven als er niet naar gevraagd word. Boi is een kalme jongen die het allemaal rustig aan wil doen. Drukte is niets voor hem en hij gaat er het liefst vandoor als het hem te druk word. Al probeert hij het wel eerst nog even.
    Boi heeft moeite met het vertrouwen van mensen, maar hij meld dit niet. Ze komen er vaak genoeg zelf wel achter als hij niets verteld. Zijn leven is eigenlijk een wereld vol stilte en rust. Hij heeft een grote fantasie en maakt zijn eigen wereld in zijn hoofd. Elven, magiërs en draken zijn dan ook geen uitzonderingen. Vogels zijn voor hem draken, mensen elven en zelf is hij een magiër. Vele verklaren hem voor gek, maar zelf vind hij het prachtig. Hij hoeft zich dan nergens zorgen over te maken en vergeet alles dat hem dwars zit. Boi is een echte dromer.
    Toch kan hij wel een beetje bijdehand zijn. Als iemand een opmerking maakt over Boi, en hij pikt het niet. Kan hij een gepaste opmerking terug maken. Ook wanneer hij iets wil kan hij erg pusherig zijn.
    Dier;
    Gestreepte Hyena
    Extra;
    Boi is opgegroeid op landgoed Valdemar. Dit landgoed is al eeuwen in de familie en Boi is de volgende om het over te nemen. Een groot huis, grote tuin en een overdekt zwembad is nog maar het begin. Boi is opgegroeid in een rijk gezin en hoeft vrij weinig te doen thuis. Hij laat alles doen en is het oogappeltje van zijn ouders. Boi heeft een jonger broertje Alexander, 13 jaar. Hij geeft veel om Alex en gaat vaak leuke dingen met hem doen. De twee hebben een sterke band. Alleen Alexander weet over het feit dat Boi op jongens valt, hij heeft Boi beloofd het niet door te vertellen en houd zich er heel goed aan. Boi en Alexander vertrouwen elkaar volledig en vertellen elkaar alles. De twee broers zijn on-losmakend met elkaar verbonden. Ze voelen elkaar aan en zullen voor elkaar door het vuur gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij is af ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben nu ook op vakantie en ik heb alleen bij de receptie wi-fi dus weet ik niet of het op tijd lukt mijn rol af te maken en als het kan, kan ik de valk veranderen in een uil? Aangezien die ook wel gevaarlijk zijn.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik zal het erbij zetten


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zouden mensen hun reservaties willen invullen? Deze vervallen anders zondag -tenzij je op vakantie bent- want ik wil niet dat de rpg dood gaat.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    Zouden mensen hun reservaties willen invullen? Deze vervallen anders zondag -tenzij je op vakantie bent- want ik wil niet dat de rpg dood gaat.


    Ik ben op vakantie, ik ga proberen ze zsm in te vullen


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."