• Hey Quizletters!

    Ik wil echt heel, heel, héél graag weten wat de geschiedenis van mijn achternaam is, maar ik kan niets vinden. Ik heb heel Google al afgezocht, maar kan nergens iets vinden, naast mensen die dezelfde achternaam als mij dragen.

    Als je denkt mij te kunnen helpen wil ik je best een PB sturen met mijn achternaam, zodat je mij kunt helpen. Ik wil het zo graag weten! ^^

    Alvast bedankt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als google het niet weet, hoe moeten wij het dan wel weten? x'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Als google het niet weet, hoe moeten wij het dan wel weten? x'D.


    Nou, misschien dat mensen een site weten of zo waar je iets kunt vinden. Of een programma hebben


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil best proberen te helpen hoor. Ik heb ook de hele geschiedenis van mijn eigen achternaam uitgepluisd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit misschien?
    Idunno?

    Oh nvm, klopt niet volgens mij.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 21:25 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Je kan hier ook je achternaam invullen. Geeft niet heel veel informatie, maar is wel interessant.


    Your make-up is terrible

    JamesPotter schreef:
    Ik wil best proberen te helpen hoor. Ik heb ook de hele geschiedenis van mijn eigen achternaam uitgepluisd


    PB gestuurd (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De achternaam van mijn moeder kan ik wel vinden, daar schijnt een hele koninklijke tak achter te zitten en zo, dus het ligt niet aan mijn zoekopdrachten hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    De achternaam van mijn moeder kan ik wel vinden, daar schijnt een hele koninklijke tak achter te zitten en zo, dus het ligt niet aan mijn zoekopdrachten hahah
    Hoe heb je hem gevonden?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Daoine schreef:
    (...)Hoe heb je hem gevonden?


    Google, gewoon via google en die zoekopdrachtenpagina's


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb nu wss iets gevonden over de achtergrond, wat voor werk ze deden, de namen en zo. Met dank aan JP! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heej dat wil ik ook eens doen!

    Het zal wel niet heel moeilijk worden, mijn familie naam is ontzettend groot en bekend in mijn dorp hihi i'm famous :'p
    Het enige indrukwekkende wat ik weet is dat mijn overgroot opa trein rover is geweest in WO2

    Maar misschien kan je toegang vragen op het gemeentehuis tot de argiefen?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Eigenlijk, heb ik zo erg veel geluk met mijn achternaam. Ik kan het aan mijn vader vragen, aangezien hij hem bedacht heeft (cat)

    (Lang verhaal ;x)


    wat was dit ookalweer

    Elmorria schreef:
    Heej dat wil ik ook eens doen!

    Het zal wel niet heel moeilijk worden, mijn familie naam is ontzettend groot en bekend in mijn dorp hihi i'm famous :'p
    Het enige indrukwekkende wat ik weet is dat mijn overgroot opa trein rover is geweest in WO2

    Maar misschien kan je toegang vragen op het gemeentehuis tot de argiefen?


    Volgens mij wel, maar ik moet helemaal naar Middelburg, Alkmaar, Bergen op Zoom en Zeeland als ik dat wil xdd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat ik wel weet, is dat mijn achternaam niet is wat het lijkt. Ik heet namelijk van achternaam "de Kok" ( Dan zou je vast denken dat een voorouder van me kok is geweest of zo...
    Nou eigenlijk was het ooit een haan. Voorfamilie was Frans en heet "le Cocq", vertaling de haan. Toen kwam het naar Nederland en dachten ze dat het "de Kok" betekende.
    Was toch liever een haan geweest. Hanen zijn cool.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    Wat ik wel weet, is dat mijn achternaam niet is wat het lijkt. Ik heet namelijk van achternaam "de Kok" ( Dan zou je vast denken dat een voorouder van me kok is geweest of zo...
    Nou eigenlijk was het ooit een haan. Voorfamilie was Frans en heet "le Cocq", vertaling de haan. Toen kwam het naar Nederland en dachten ze dat het "de Kok" betekende.
    Was toch liever een haan geweest. Hanen zijn cool.


    *Zoekt Eva snel op alle social media* Nope.. Ik kan je niet stalken :c


    wat was dit ookalweer