• Ik heb ooit eens een voetbal verhaal geschreven, met Neymar.
    Laatst had ik hem terug gelezen (kon amper geloven hoe slecht ik geschreven had.) En sindsdien heb ik weer inspiratie voor een verhaal met Neymar (dus niet dezelfde)
    maar nu de reden waarom ik twijfel : is hier eigenlijk nog wel interesse of vraag naar?
    Ik mis het verhalen schrijven best, en ondanks dat ik voor mezelf schrijf, heb ik best wat motivatie nodig om door te zetten en dat put ik vaak uit lezers vandaar


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben zelf geen fan van Neymar, maar ik vind het nog steeds leuk om verhalen over voetballers te lezen. Ik zou het gewoon schrijven, vooral omdat Neymar zo populair lijkt te zijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Is dat zo? Ik heb het zelf namelijk niet gemerkt, daarom dat ik het vraag.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik hou van Neymar, dus als hij goed geschreven is zal ik hem vast lezen (:


    wat was dit ookalweer

    Hmm. Ik schrijf nu beter dan toen xD en het blijft in me hoofd spoken. Dus zit er serieus aan te denken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lijkt me leuk C; zou je me willen waarschuwen als je het gaat schrijven?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Je hoeft niet alleen een verhaal te schrijven omdat er vraag naar zou zijn. Als jij het leuk en fijn vindt om over een bepaald onderwerp te schrijven, schrijf!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gewoon schrijven als je dat wilt! :3 En maak een promotietopic aan, zet het eventueel in de spotlight en ik weet zeker dat je heus wel abo's krijgen zult! (:

    Sowieso zou ik het wel willen lezen, gewoon omdat ik benieuwd ben naar een voetbalverhaal. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke ^^ Thanks! Voor degene die dat willen; ik zal jullie waarschuwen als ik begin (waarschijnlijk morgen als ik een goede cover vind)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Indeed, wat DiNozzo al zegt. Gewoon aanmaken die hap! Je krijgt heus wel lezers :3.

    Ik zou het alleen niet zelf lezen, want ik ben niet zo'n voetbalfan - maar dat neemt natuurlijk niet weg dat Neymar zeker iets sexy's heeft :9~

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 23:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hij heeft inderdaad zeker iets sexy's!! Hahaha.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oeh! Als je begint, zou je me willen waarschuwen? (: Ik heb er nu al zin in :Y)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Espada schreef:
    Oeh! Als je begint, zou je me willen waarschuwen? (: Ik heb er nu al zin in :Y)

    Ik heb besloten het toch te schrijven ^^

    Klikje


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]