• VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL!


    Welcome, welcome, welcome! The time has come to select one young man and women, for the 100th annual Hunger Games!


    Dit jaar is al weer de honderdste Hunger Games. De opstand heeft nooit plaats gevonden en de Hunger Games zijn dus gewoon door gegaan. En dit jaar is het ook nog een keer de kwartskwelling, wat dit jaar inhoud dat de leeftijd van de tributen verhoogd wordt en is dan van tot en met 23 jaar. Het Capitool wil hiermee laten blijken dat je, ook al ben je de Hunger games ontkomen, niet kan vluchten voor de macht van het Capitool. Maar dit is niet het enige. Ook de arena zal nog abnormaler en dodelijker zijn dan hij ooit was.
    Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor!


    Rollen:
    - [R]Calum Thomas Hood || MichaelClifford
    - Michael Gordon Clifford || Mashtonx
    - Ashton Fletcher Irwin || Mashtonx
    - [Niet af]Luke Robert Hemmings || LoveHemmings


    Andere rollen:
    - [Niet af] Jacy Arabella Iginio || Kit
    - Gereserveerd door LoveHemmings
    - [Niet Af] Alicia Autumn Cole ||Promisess
    - [Niet af] Rose Ariana Hale ||Promisess
    - Evelyn Mellark|| OnlyXStyles
    - Rose Melay || Mevalina
    - Gereserveerd door Detrahere
    - Nick Handey || ArianatorXx
    - Luke Aiden Chase Carter || Detrahere



    Inschrijflijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    District: *
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    (*Zorg ervoor dat je niet het zelfde district neemt als iemand van hetzelfde geslacht! Daarom hieronder een lijst met gereserveerde districten.)

    Al gereserveerd:
    Jongens: District 3, District 2, District 4, District 1, District 12,
    Meiden: District 12, District 1, District 4, District 2, District 7, District 3




    Regels:
    - Minimaal 200 woorden moet lukken
    - Geen Mary Sue's
    - Geen ruzie OOC, binnen je karakter mag het natuurlijk wel, maar hou het reëel
    - Niemand buiten sluiten
    - Minimaal 1x per week reageren, tenzij je bij mij hebt gemeld dat je afwezig bent
    - Reservatie blijft 3 dagen staan (dit zal nu lastig zijn met vakanties enzo, dus hier zal ik niet zo nauw op kijken. Geef het wel door als het niet gaat lukken)
    - Bestuur geen andere karakters dan jij bezit
    - Breek je 3x de regels, dan wordt je zonder pardon uit het RPG gezet
    - Maar het belangrijkste; Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 18:31 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mag ik een meisje?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Natuurlijk!!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Luke en een meisje?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke uit district 2 en het meisje uit district 12?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Staat genoteerd!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    MrFluke schreef:
    Luke uit district 2 en het meisje uit district 12?


    Is goed!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Oh, is het goed als ze uit district 4 komt?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mag ik een meisje uit 1 en een uit 4?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Mag ik een meisje uit 1 en een uit 4?


    Die uit 4 kan helaas niet meer, uit 1 is nog mogelijk!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell



    Naam:


    Jacy Arabella Iginio.

    Leeftijd:
    Jacy is zeventien lentes jong. Ze is geboren op 5 mei 1997 om vier uur in de namiddag.

    District:
    Vier.

    Innerlijk:

    Uiterlijk:
          Isabel heeft donkerblond haar dat vaak in een middenscheiding ligt. Het is redelijk lang en hangt vaak los – of ze draagt een hoedje. Ze heeft een smal gezicht met grote ogen waardoor je daar als eerste op let. Ze heeft groen-bruine ogen die omringt worden door lange, volle wimpers waarop vaak een laagje mascara rust. Verder draagt Isabel niet zoveel make-up.
          Isabel's huid, die van zich zelf al erg licht is, wil soms weleens spierwit worden – vooral nadat ze niet goed heeft geslapen of ziek is. Omdat Isabel vaak donkere kleuren draagt, steekt dat erg af bij haar witte huid. Hierdoor geven mensen haar weleens de bijnaam "geest" – iets wat Isabel zelf niet zo erg vindt, zolang degene die het zegt maar niet denkt dat hij of zij wel perfect is.

    Geschiedenis:

    Extra:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 22:26 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Edit: Mn mobiel werkte ff niet mee xD

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 22:19 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mag ik dan een meisje uit 2??


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik ga morgen op vakantie en ik kom 2 augustus weer terug, ik zal op de camping wi-fi hebben maar niet hele sterke, dus ik kan niks beloven of ik kan reageren, maar ik probeer mijn personages wel te maken, sorry voor het ongemak.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een girl reserveren ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mag ik een meisje uit 1 ? En als het niet kan district 2?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 22:35 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring