• VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL!


    Welcome, welcome, welcome! The time has come to select one young man and women, for the 100th annual Hunger Games!


    Dit jaar is al weer de honderdste Hunger Games. De opstand heeft nooit plaats gevonden en de Hunger Games zijn dus gewoon door gegaan. En dit jaar is het ook nog een keer de kwartskwelling, wat dit jaar inhoud dat de leeftijd van de tributen verhoogd wordt en is dan van tot en met 23 jaar. Het Capitool wil hiermee laten blijken dat je, ook al ben je de Hunger games ontkomen, niet kan vluchten voor de macht van het Capitool. Maar dit is niet het enige. Ook de arena zal nog abnormaler en dodelijker zijn dan hij ooit was.
    Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor!


    Rollen:
    - [R]Calum Thomas Hood || MichaelClifford
    - Michael Gordon Clifford || Mashtonx
    - Ashton Fletcher Irwin || Mashtonx
    - [Niet af]Luke Robert Hemmings || LoveHemmings


    Andere rollen:
    - [Niet af] Jacy Arabella Iginio || Kit
    - Gereserveerd door LoveHemmings
    - [Niet Af] Alicia Autumn Cole ||Promisess
    - [Niet af] Rose Ariana Hale ||Promisess
    - Evelyn Mellark|| OnlyXStyles
    - Rose Melay || Mevalina
    - Gereserveerd door Detrahere
    - Nick Handey || ArianatorXx
    - Luke Aiden Chase Carter || Detrahere



    Inschrijflijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    District: *
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    (*Zorg ervoor dat je niet het zelfde district neemt als iemand van hetzelfde geslacht! Daarom hieronder een lijst met gereserveerde districten.)

    Al gereserveerd:
    Jongens: District 3, District 2, District 4, District 1, District 12,
    Meiden: District 12, District 1, District 4, District 2, District 7, District 3




    Regels:
    - Minimaal 200 woorden moet lukken
    - Geen Mary Sue's
    - Geen ruzie OOC, binnen je karakter mag het natuurlijk wel, maar hou het reëel
    - Niemand buiten sluiten
    - Minimaal 1x per week reageren, tenzij je bij mij hebt gemeld dat je afwezig bent
    - Reservatie blijft 3 dagen staan (dit zal nu lastig zijn met vakanties enzo, dus hier zal ik niet zo nauw op kijken. Geef het wel door als het niet gaat lukken)
    - Bestuur geen andere karakters dan jij bezit
    - Breek je 3x de regels, dan wordt je zonder pardon uit het RPG gezet
    - Maar het belangrijkste; Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 18:31 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik ben nu op vakantie en heb hier super slechte WiFi! Maar het is er tenminste! Dus als er iets is zal ik mijn best doen het op te lossen! X

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 13:17 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Naam: Rose Ariana Hale.
    Leeftijd: 17.
    District: 2.
    Innerlijk: Rose is niet bepaald aardig tegen mensen die ze niet mag, alleen als ze van je houdt is ze aardig. Ze is beschermend en kan niet tegen mensen die liegen. Soms kan Rose opvliegend zijn en bot uit de hoek komen. Rose is niet het persoon wat al haar gevoelens open en bloot op tafel legt, je moet haar vertrouwen zien te winnen voordat ze ook maar een emotie laat zien. Rose laat niemand haar iets opdragen, ze haat het als mensen haar commanderen. Wanneer je aan Rose's geliefden komt, kom je aan haar, Rose zal ze altijd beschermen. Rose is een vechter, ze blijft doorgaan ook al zit iets haar tegen, wanneer ze een doel voor ogen heeft doet ze er alles aan om het te bereiken. Rose is een persoon wat mensen standaard niet vertrouwt, je moet bewijzen dat je wel te vertrouwen bent voordat ze je vertrouwt. Wanneer Rose oprecht van je houdt zal ze alles doen om je gelukkig te maken.
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam: Alicia Autumn Cole.
    Leeftijd: 16.
    District: 1.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik prober z.s.m. de rollen in te vullen maar ik ben ook op vakantie en ik heb maar op 1 plek op de camping wi-fi maar ik probeer het zo snel mogelijk te doen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MrFluke schreef:
    Ik prober z.s.m. de rollen in te vullen maar ik ben ook op vakantie en ik heb maar op 1 plek op de camping wi-fi maar ik probeer het zo snel mogelijk te doen.


    Is goed! Neem de tijd, ik zit er zelf ook mee dat ik slechte internet verbinding heb omdat ik ook op vakantie ben. Maar dan weet ik dat jou rol nog komt!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Naam: Evelyn Mellark



    District: 3

    Leeftijd: 14 Jaar.

    Innerlijk: Evelyn is een jong meisje met bijzonder veel doorzettingsvermogen. Als ze iets niet begrijpt kan ze het niet weg leggen. Verder gaat ze naar school, daar leert ze de standaard dingen en veel over technologie, aangezien dit bij haar district hoort. Evelyn vindt technologie maar saai, maar ze is er wel goed in. Hierdoor zal zij ook snel weten hoe de arena werkt. Evelyn heeft een grote mond, wat je niet van haar zou verwachten. Ze lijkt een lief meisje en doet altijd haar best op school. Maar als je haar ontmoet dan verandert dat gelijk. Ze zegt wat ze vindt en is zeker niet bang om te zeggen wat ze vindt. En doordat ze vrij hoog begaafd is zal ze snel een discussie winnen.

    Uiterlijk: Evelyn is een meisje met een licht bruine huid en een slank figuur. Ze weegt bijna niks maar eet altijd wel haar bordje leeg. Verder heeft ze vrij kleine ogen, die bruin zijn. Haar haar is bruin en heeft wat slag, meestal draagt ze haar haar los. Ze is zeker niet klein voor een meisje van 14 jaar. Ze heeft lange benen waarmee ze snel kan rennen. Ze heeft van zichzelf licht roze lippen en mooie rechte tanden en een lief kinder neusje. Verder is ze nog jong dus van zichzelf vrij lenig.

    Geschiedenis: Aan haar achternaam kan je vast al merken dat ze familie is van Peeta Mellark. Om precies te zijn, ze is zijn nichtje. Haar vader is vroeger van district 12 naar district 3 gereisd, voor werk. Hij was namelijk super goed in technologie en daar boden ze hem een baan aan, dat kon hij natuurlijk niet afslaan. In district 3 heeft hij de liefde van zijn leven ontmoet, de moeder van Evelyn. Evelyn is dus opgegroeid in district 3. Ze heeft een oudere broer van 17 en een broertje van 8 die haar vaak treiteren, maar waar ze ook de leukste momenten bij meemaakt.

    Extra: komt



    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 15:46 ]

    Naam: Luke Robert Hemmings.
    Leeftijd: Net 18.
    District: Luke komt uit District 2.
    Innerlijk: Luke is een lieve jongen die nog geen vlieg kwaad doet. Iets wat zeldzaam is in District 2. Hij gaat voor zijn vrienden en familie letterlijk en figuurlijk door het vuur.Hij vindt zichzelf totaal niet perfect en is daarom soms onzeker. Hij is trouw aan zijn vrienden en zal alles doen wat van hem vragen. Toch heeft Luke een minpuntje aan zijn karakter. Hij is misschien niet sluw of iemand met een kort lontje maar hij zal alles doen om zijn doel te bereiken. Wel is hij behulpzaam maar soft is hij niet. Hij is ook geen aansteller en heeft daarom een hekel aan aanstellers. Wel is Luke een grappenmaker en houdt van lachen. Op serieuze momenten kan hij wel serieus zijn maar echt heel serieus zie je hem niet vaak. Luke heeft ook een hekel aan mensen die zich anders voordoen en leugenaars. Mensen uit District 2 hebben een hekel aan Luke omdat hij vriendelijk is tegen anderen en daarom wil Luke ook niet bij het groepje van 'De Beroeps' horen.
    Uiterlijk: Luke heeft donkerblonde haren die altijd netjes in een kuif staan. Hij is ietwat bleek maar hij kan ook snel bruin worden door de zon. Hij heeft ijsblauwe ogenwaardoor veel meisjes verliefd zijn op Luke. Aan zijn ogen kan je zien hoe hij zich voelt, als er een vrolijke twinkeling in staat is hij blij en uitbundig enthousiast maar als zijn ogen dpf staan is hij verdrietig. Ook kunnen zijn ogen moordlustig staan als hij aan heg jagen is. Hij heeft ook een lippiercing die bedg goed staat bij zijn lichtroze lippen. Hij draagt meestal een Nirvana of zwart shirt met een zwarte broek met scheuren of gaten en daaronder zijn zwarte vertrouwde vans. Luke is geen body-builder maar hij heeft wel een sixpack waar de jongen blij mee is. Luke is niet slap maar ook niet heel sterk. Wel is hij een beetje onhandig en laat soms dingen uit zijn handen vallen.
    Geschiedenis: Komt.
    Extra: x.


    Geschiedenis komt, net zoals mijn andere personage.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 13:39 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Het spijt me dat ik een hel tijd afwezig ben geweest, maar ik zat totaal niet lekker in mijn vel en had daarom ook niet echt mijn gedachtes bij dit topic staan. Ik hoop dat iedereen die hun rol nog af moet maken dat snel wil doen, want ik ben nog steeds van plan dit gewoon door te laten gaan. Nogmaals sorry voor dit alles.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell