• VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL!


    Welcome, welcome, welcome! The time has come to select one young man and women, for the 100th annual Hunger Games!


    Dit jaar is al weer de honderdste Hunger Games. De opstand heeft nooit plaats gevonden en de Hunger Games zijn dus gewoon door gegaan. En dit jaar is het ook nog een keer de kwartskwelling, wat dit jaar inhoud dat de leeftijd van de tributen verhoogd wordt en is dan van tot en met 23 jaar. Het Capitool wil hiermee laten blijken dat je, ook al ben je de Hunger games ontkomen, niet kan vluchten voor de macht van het Capitool. Maar dit is niet het enige. Ook de arena zal nog abnormaler en dodelijker zijn dan hij ooit was.
    Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor!


    Rollen:
    - [R]Calum Thomas Hood || MichaelClifford
    - Michael Gordon Clifford || Mashtonx
    - Ashton Fletcher Irwin || Mashtonx
    - [Niet af]Luke Robert Hemmings || LoveHemmings


    Andere rollen:
    - [Niet af] Jacy Arabella Iginio || Kit
    - Gereserveerd door LoveHemmings
    - [Niet Af] Alicia Autumn Cole ||Promisess
    - [Niet af] Rose Ariana Hale ||Promisess
    - Evelyn Mellark|| OnlyXStyles
    - Rose Melay || Mevalina
    - Gereserveerd door Detrahere
    - Nick Handey || ArianatorXx
    - Luke Aiden Chase Carter || Detrahere



    Inschrijflijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    District: *
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    (*Zorg ervoor dat je niet het zelfde district neemt als iemand van hetzelfde geslacht! Daarom hieronder een lijst met gereserveerde districten.)

    Al gereserveerd:
    Jongens: District 3, District 2, District 4, District 1, District 12,
    Meiden: District 12, District 1, District 4, District 2, District 7, District 3




    Regels:
    - Minimaal 200 woorden moet lukken
    - Geen Mary Sue's
    - Geen ruzie OOC, binnen je karakter mag het natuurlijk wel, maar hou het reëel
    - Niemand buiten sluiten
    - Minimaal 1x per week reageren, tenzij je bij mij hebt gemeld dat je afwezig bent
    - Reservatie blijft 3 dagen staan (dit zal nu lastig zijn met vakanties enzo, dus hier zal ik niet zo nauw op kijken. Geef het wel door als het niet gaat lukken)
    - Bestuur geen andere karakters dan jij bezit
    - Breek je 3x de regels, dan wordt je zonder pardon uit het RPG gezet
    - Maar het belangrijkste; Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 18:31 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    ArianatorXx schreef:
    Mag ik een jongen district 1?


    Het was eigenlijk niet de bedoeling om er nog andere jongens bij te doen, maar eentje kan geen kwaad dus het is goed (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Het was eigenlijk niet de bedoeling om er nog andere jongens bij te doen, maar eentje kan geen kwaad dus het is goed (:


    Oww sorry :/ maar toch bedankt ! :)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Dan zitten we nu denk ik vol! En is het wachten tot iedereen zijn rol in heeft gevuld!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Naam: Nick Handey
    Leeftijd : Net 18 geworden, op 10 juli


    District: * District 1, en er fier op !
    Innerlijk: Nick is een jongen vol met woede en zelfvertrouwen. Hij kan brutaal en arrogant zijn. Hij heeft zichzelf al altijd knap en intelligent gevonden. Maar dat laatste is hij niet echt. Als je hem bij de eerste ontmoeting boos maakt, zal hij je voor de rest van je leven haten. Hij houdt ervan om indruk te maken en in het middelpunt van belangstelling te staan. Het is ook een goeie acteur. Nick is sinds de trekking gevoelloos geworden. Niemand weet waarom. Hij weet zelf niet wat er is gebeurd. Maar hij is opeens echt

    ontzettend gemeen geworden. Als hij iets van plan is kan niemand hem tegenhouden. Als hij iets wilt, dan gaat hij er helemaal voor en dan krijgt hij echt altijd wat hij wilt. Het is een echte meidengek en hij gaat er goed mee om. Maar als hij dan genoeg van die meid heeft, laat hij haar gewoon stikken. Hij kan echt heel hard kwetsen. Hij is in het district best populair. De meeste meisjes zijn gek van hem maar de volwassenen vertrouwen hem niet. Geen enkele ouders willen dat hun kinderen met hem omgaan. Ze noemen ' De brutale'. Eigenlijk is hij best fier op zijn bijnaam. Hij weet zelf dat hij mensen bang maakt en daar maakt hij gebruik van.
    Uiterlijk: Nick heeft goedzitten donkerbruine haren. Hij doet er elke dag wat gel op. Hij heeft veel spieren door het trainen. Zijn ogen zijn blauw/groen. Omdat hij toch wel wat spieren heeft is hij niet de lichtste. Hij is 1 meter 87 groot. Zijn lichaam is sterk gebouwd, ook is hij niet erg dun door zijn spieren, dat maakt hem wel fier. Hij heeft in de winter een blanke huid maar in de zomer kan zijn huid erg bruinen. Dan trekt hij graag zijn t-shirt uit. Hij vindt het dan leuk als mensen naar hem staren, vooral meisjes. Hij draagt vaak de duurste kleren van het district want zijn vader is namelijk een veelverdiende vredebewaker. Hij heeft op zijn rug een tattoo van een zwarte vlinder. Niemand weet echt waarom, want vlinders zijn lieve en zachte dieren.
    Geschiedenis: Nick is samen op dezelfde dag met zijn tweelingzus geboren. Zijn zus is niet op hetzelfde niveau als hem. Daar pest hij haar graag mee. Ze heeft het daar heel moeilijk mee, en heeft vaak huilbuien. Niks slaat zijn zus graag, hij weet precies hoe hij haar kan kwetsen en krijgt altijd wat hij wilt bereiken. Hij woont met zijn vader, en tweelingzus. Zijn vader is een vredebewaker en zijn moeder is niet lang geleden haar werk verloren. De familie vond het best moeilijk. Hun ouders maakten altijd ruzie en dat vond hij best moeilijk. Hij probeerde zijn moeder te beschermen maar zijn vader sloeg en mishandelde haar. Elke dag moesten de kinderen het verdragen. Hun moeder had geen kracht meer. Ze is een maand geleden gestorven... Nick weet nog steeds niet hoe het komt, maar hij is erg stil geweest de eerste twee weken. Hij doet alsof het hem niks an schelen, maar hij vindt het echt vreselijk. Bij het trainen werd hij van woede heel erg goed opeens. Hij is boos op iedereen.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 14:22 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.


    Naam: Ashton "Ash" Fletcher Irwin

    Leeftijd: Achttien, 7 Juli

    District:Ashton is geboren en getogen in District vier.

    Innerlijk: Ashton was ooit een vredelievende jongen die nooit een vlieg kwaad zou doen, altijd voor iedereen klaar stond en nooit mensen verdrietig wou zien. Helaas is dit na zijn 13e er letterlijk uitgeslagen nadat hij moest beginnen met trainen om later al beroepstribuut te gaan dienen. Gelukkig kreeg hij op zijn 15e steeds meer vrije tijd en was dit dus de kans om wat voor zichzelf te gaan doen.
    Wat wel altijd in Ashton is gebleven is zijn zeer sociale gedrag, wat hem nog zeker kan helpen als hij de arena in gaat, om zwakkere spelers voor zich te winnen en ze daarna af te maken.
    Ook is hij nog steeds beschermend over zijn familie en is hij de vrije tijd die hij had dan ook gaan besteden om meer geld te verdienen voor het gezin wat al redelijk krap bij kas zit. Gelukkig vind hij dit werk totaal niet erg om te doen, sterker nog, hij heeft er best wel plezier in.
    Hoewel de meeste mensen trots waren om beroeps te zijn, is hij dit totaal niet en verbergt het gedrag die hem is aangeleerd het liefst onder zijn eigen karaktereigenschappen. Het enige moment wanneer de aangeleerde karaktertrekken naar voren komen, is als er iemand aan zijn familie of vrienden komt. Hij beschermt ze met heel zijn hart en vindt dan ook dat niemand het recht heeft om hun ongestraft pijn te doen.
    Ondanks alles wat deze jongen mee heeft gemaakt is deze jongen altijd nog een enthousiaste spring-in-het-veld gebleven, zonder rem en bezit een flink gevoel voor humor. Tegenslagen lagen hem zwaar maar hij wist er altijd weer bovenop te komen en met een brede glimlach verder te gaan met zijn leven.
    Naast dit alles heeft Ashton ook nog een hele andere kant, die hij maar zelde aan mensen laat zien. Dit is zijn onzekere kant. Het is een gewoonte geworden voor hem om te vragen of hij het goed doet, omdat hij niet vertrouwd op zijn eigen krachten. Vaak cijfert hij zich weg voor zijn familie en vrienden. Dit is niet alleen omdat hij zo zorgzaam is (wat er ook een grote rol in speelt), maar omdat hij soms ook het gevoel heeft dat hij niks waard is, dat hij niet goed genoeg is voor deze wereld. Ooit heeft Ashton al op de pier gestaan toen het koud was en het hevig stormde, maar zijn beste vriendin die toen toevallig aanwezig was heeft hem er toen van weerhouden te springen, na vele tranen en smeekgebeden. Op zijn pols zijn een paar littekens te zien, die niet zijn gekomen door de trainingen wat Ashton altijd beweerd als mensen er naar vragen. Maar zoals gezegd, laat Ashton dit nooit merken en heeft er dan ook een hekel aan als mensen medelijden met hem hebben, hij vindt dat hij geen medelijden waard is.

    Uiterlijk: Ashton heeft wilde krullen die, als hij er niks aan zou doen, alle kanten op staan. Meestal temt hij deze krullen doormiddel van een bandana. Hij is zeer aan deze dingen gehecht en heeft ze dus vrijwel altijd in. Wat ook opvalt aan deze jongen zijn zijn hazelnoot bruine ogen die niet alleen bruin van kleur zijn, maar ook nog een lichtgroene glans hebben. Meestal staan deze ogen vrolijk, tenminste, dat probeert hij altijd. Hij heeft een smalle neus en dunne lippen waardoor zijn ogen nog meer opvallen.
    Als je 20 mensen zou horen lachen, en je moest aanwijzen wie Ashton is, zullen negen van de tien mensen het goed hebben. Zijn lach is zeer aanstekelijk en maakt daar dan ook vaak andere blij mee. Dit gebruikt hij dan ook vaak om mensen mee op te vrolijken. Ook heeft hij als hij glimlach vrijwel direct kuiltjes die in zijn wangen verschijnen wat er super lief en onschuldig uit ziet. Helaas is deze glimlach niet altijd zo oprecht als hij lijkt, en schuilt hij zijn werkelijke gevoelens vaak achter zijn schattige glimlach. Wel heeft Ashton een gespierd postuur gekregen door het vele trainen en het vissen (of terwijl, het dagen lang rondrennen in het water) en is ongeveer 1,82 meter lang.


    Geschiedenis: Direct bij zijn geboorte was er al besloten dat Ashton een beroepstribuut zou worden en ze hadden zijn mening daarover blijkbaar dus ook niet nodig, iets wat hij nog steeds niet helemaal begrijpt. Hij is opgegroeid in een gezin met zijn beide ouders en een kleiner broertje. In zijn achterhoofd heeft hij al die tijd gehad dat zijn broertje ooit hetzelfde als hem zou moeten ondergaan en hij haat het gevoel. Het gevoel dat al zóu hij de Hunger Games overleven, zijn familie nog niet veilig zal zijn.
    De trainingen hebben hem altijd zwaar gelegen en hij zag er altijd tegenop om er weer heen te moeten. Helaas had hij geen andere keus, dit was nou eenmaal zijn lot. Na zijn 15e levensjaar is hij gaan werken in de visvangst. Hij heeft het altijd leuk gevonden om nutteloos achter de vissen aan te rennen in het water en was altijd mega blij als het hem een keer lukte om op die manier een vis te vangen. Tijdens het vissen heeft Ashton ook zijn beste vriendin ontmoet, Hydra. Na wat gesprekken te hebben gevoerd kwam Ashton erachter dat ze dezelfde humor hadden en goed met elkaar overweg konden. Hydra had het altijd moeilijk met het idee dat Ashton ooit de arena in zou moeten, aangezien haar jongere broertje daar in is overleden. Dagelijks komt Hydra nog bij Ashton op bezoek om gewoon wat te kletsen of samen wat te gaan doen.

    Extra:
    ~ Ashton heeft thuis een hond, Danu, waar hij zeer aan gehecht is. Dit neemt dan ook een gedeelte van zijn leven in. Zijn hond valt makkelijk te herkennen aangezien zijn ene oog een blauwe kleur heeft en de andere een bruine.
    ~ Naast zijn werk, vrienden, familie en zijn hond heeft hij ook nog een andere grote passie, muziek. Al vanaf kleins af aan heeft Ashton interesse gehad in verschillende tonen en ritmes, de muziek was dan ook de enige reden dat hij vaak tv keek toen hij jonger was. Zelf sloeg hij toen ook vaak op de tafel op de maat van de muziek. Ashton heeft nooit van zichzelf gevonden dat hij goed kan zingen en laat dat daarom ook nooit aan mensen horen, hoewel hij de stem bezit van een engel.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 0:39 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Kan je het melden als er iemand uit valt? Dan doe ik graag nog mee (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Detrahere schreef:
    Kan je het melden als er iemand uit valt? Dan doe ik graag nog mee (:


    Is goed, dan zal ik het doorgeven ;)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik wil anders wel een jongen & meid spelen, zodat het gelijk blijft, maar ik weet niet of jullie daar problemen mee hebben? Want ik begrijp het ook als jullie nu een stop op personages willen zetten ;p


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Detrahere schreef:
    Ik wil anders wel een jongen & meid spelen, zodat het gelijk blijft, maar ik weet niet of jullie daar problemen mee hebben? Want ik begrijp het ook als jullie nu een stop op personages willen zetten ;p


    Dat vind ik goed hoor! Er kunnen op zich nog wel wat rollen bij, het is alleen zo dat ik als er nog veel meer rollen bij komen, dat het dan echt te vol gaat raken, maar een of twee rollen kunnen er nog wel bij (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Dan neem ik een jongen en meisje erbij ^_^ Ik zal lijstjes direct invullen, heb toch weinig beters te doen.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Detrahere schreef:
    Dan neem ik een jongen en meisje erbij ^_^ Ik zal lijstjes direct invullen, heb toch weinig beters te doen.


    Hahah! Is goed, ik zet je erbij!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell


    Naam • Luke Aiden Chase Carter.

    Leeftijd • Zestien, bijna zeventien. Dit maakt hem één van de jongste tributen dit jaar.

    District • Luke is geboren in district twee, waar hij opgevoed is en een tijd zijn trainingen heeft gevolgd. Zodra zijn ouders overleden bij een ongeluk is hij naar verre familie uit district twaalf gegaan, waar hij momenteel woont.

    Geschiedenis • Luke is geboren in district twee, waar hij tot zijn vijftiende heeft gewoond. Enkele maanden heeft hij zijn trainingen gevolgd tot zijn moeder werd gedood tijdens één van zijn trainingen, waar ze aanwezig was. Iemand gooide het mes verkeerd, wat fataal af liep. Zijn vader heeft Luke nooit gekend, hij weet dan ook niet of hij nog leeft. Hij werd naar verre familie gebracht. Camilla Carter, een vrouw van dertig jaar oud nam hem met veel tegenzin in huis toen de jongen nergens meer heen kon. Echter zagen zowel Camilla als haar drie kinderen en man hem als een slaaf en kon hij een stel klappen verwachten wanneer hij niet deed wat hem werd gevraagd.

    Uiterlijk • [FaceClaim Kelvin Boerma.] Luke heeft kort, blond haar en is redelijk gespierd. Hij heeft een six-pack en is vergeleken met de meeste jongens uit district twaalf niet klein of slungelig. Dit deels doordat hij altijd stiekem traint in zijn vrije tijd, gewoon omdat hij niet stil kan zitten. Hij is redelijk lang, minstens één meter zeventig. Hij heeft zwarte ogen, waar door hij geen pupil lijkt te hebben. Hij draagt vaak kleding die makkelijk zit en waar in hij zich goed kan bewegen.

    Innerlijk • Luke is altijd een erg vriendelijk persoon naar andere toe. Hij heeft enorm veel humor en kan aardig wat van sarcasme. Door alles wat hij heeft meegemaakt heeft hij zichzelf geleerd overal het positieve van in te zien. Hij komt altijd over als iemand die je gewoon wel móét mogen. Hij is creatief en een stuk slimmer dan het gemiddelde van de mensheid. Dit is Luke, als je hem kent. Als je hem niet leert kennen komt hij over als een stil en gesloten persoon dat geen woord wisselt met zijn mede-mens. Dit doordat hij door het feit dat hij geslagen werd enorm moeilijk is geworden in het vertrouwen van mensen. Dit komt hem dan wel weer goed van pas in de spelen, aangezien hij altijd snel door heeft hoe mensen in elkaar zitten. Luke doet alles voor zijn vrienden en laat zijn pijn nooit zien. De fake glimlach die hij vaak op zet is een gewoonte geworden en hij maakt zich vaak meer zorgen over anderen dan over zichzelf.

    Extra • Hij is enorm lening en heeft een talent voor wapens hanteren, maar zijn voorkeur gaat toch naar het messenwerpen en boogschieten. Toch kan hij ook aardig wat van zwaardvechten en één op een gevechten. Met een drietand of speer kan hij dan weer totaal niet over weg, maar dat maakt hem niet veel uit. Ondanks dat hij zo lang is is hij totaal niet onhandig en weet hij zichzelf vaak prima te verstoppen en is hij aardig lening.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 14:01 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik ben op vakantie en weet niet wanneer ik wifi zal hebben :S zou ik mijn rollen wat later kunnen invullem?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Ik ben op vakantie en weet niet wanneer ik wifi zal hebben :S zou ik mijn rollen wat later kunnen invullem?


    Dat is goed hoor! Ik ga zelf ook op vakantie dus ik zal niet zo nauw gaan kijken naar wie wanneer zijn rol invult. Zolang het maar gebeurt.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mijn meid komt nog, Luke is in ieder geval af.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes