• Life Is No Bed Of Roses -Neymar Jr-



    Stel je voor, dat je opgegroeid bent in Nederland, je school en een studie hebt afgerond en net als je wil gaan zoeken naar een baan, je hoort van je vader dat je bent uitgehuwelijkt en dat je de week daarop gaat trouwen. Je weet niet wie het is, je weet niet of je hem wel mag, wat er überhaupt gaat gebeuren en wat er van je verwacht word.

    Het leven van een voetballer gaat niet bepaald over rozen. Neymar Jr kampt met wedstrijden, blessures, transfers en dan word hij ook nog eens gedwongen samen te zijn en te trouwen met een meisje met wie hij het, het allerminste wilt. Zijn vriendin en zoontje achter latend doet hij wat zijn vader van hem wenst, maar hoelang gaat dit goed?


    Klik

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 22:26 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga dit lezen, ondanks dat ik niet zo van voetbal houd. Ik wil gewoon weten wat je precies met je verhaallijn gaat doen en uithuwelijking spreekt me wel aan :3


    26 - 02 - '16

    Thanks! Laat me weten wat je er van vind!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zou je titel veranderen in 'Life is no bed of roses' of iets dergelijks, aangezien wat je nu hebt geen proper Engels is ;p.


    i put the fun in funeral

    je hebt gelijk! Thanks. Ik zat er al een beetje mee omdat me gevoel al zei dat t niet klopte xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het tweede hoofdstuk staat inmiddels online, en ben met het derde hoofdstuk bezig :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]