• En nee, dan heb ik het niet over onze mobiele of laptop achtergond, maar over je familie achtergrond. :P

    Ik heb aan mijn ouders gevraagd over de achtergrond van mijn familie (en hoewel ik weet dat nationaliteit wordt doorgegeven door vaders kan ga ik dat lekker negeren) en hieruit is dus gebleken dat ik Fries, Oosterijks, Spaans, Italiaans, Duits en Indonesisch bloed heb xD

    Heeft iemand nog meer een familieachtergrond uit een ander land?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ja als je ver genoeg zoekt kom je vast veel nationaliteiten tegen. ^^ Maar voor zover ik weet was de oma van mijn vader Duits. En daar houdt mijn kennis op. :'D

    Pffff, zover ik weet is mijn familie zo Nederlands als wat, ondanks dat mijn vader in Indonesië (toen nog onderdeel van Nederland) is geboren en mn moeder in Nieuw-Zeeland heeft gewoond.

    Edit: Ik heb nog wat bij mn moeder nagevraagd. Van moeders kan zijn we idd hartstikke nederlands, maar vanuit mijn vaders kant zit er waarschijnlijk wat Duits bloed in de familie vanuit mijn oma's voorouders.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 14:37 ]


    Stenenlikker

    Frans! Althans, van mijn vaders kant. Maar like in 17-nog iets of zoiets vanuit Noord-Frankrijk. Dat verklaart ook nogal mijn voornaam Manon. Grapje, ik weet wel dat dat niet zo werkt, maar mijn achternaam is ook frans, dus ja. maar die ga ik niet hier neerzetten lol.
    Van mijn moederskant is mijn oma van Holland, en we vermoeden dat de familie van mijn opa lang geleden (ook 16-blabla of 17-blabla) uit Italië of Spanje kwamen, maar dat is nooit echt uitgezocht.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Voor zover ik weet Indonesisch en Duits.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nederlands en duits en ergens amerikaans


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Mijn oom is bezig met de stamboom en heeft ontdekt dat we sowieso -in de tijd van de bijbel- uit Jeruzalem komen.

    Verder heeft hij ontdekt dat we of Schotse of Engelse of Franse voorouders hebben. -rond de 15th á 16th eeuw-

    Van mijn moeders kant heb ik werkelijk waar geen idee.


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Volgens mij ben ik gewoon voor de volle 100 procent Nederlands. :'D Mijn vader is al een tijdje bezig met een stamboom van onze familie, van zowel mijn vaders als moeders kant, en ik geloof niet dat er in de 400 jaar mensen in de familie zijn gekomen die van buiten Nederland kwamen, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    OperaGhost schreef:
    Ja als je ver genoeg zoekt kom je vast veel nationaliteiten tegen. ^^ Maar voor zover ik weet was de oma van mijn vader Duits. En daar houdt mijn kennis op. :'D


    Same. Ik ben 1/8ste Duits


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn familie langs vaderskant is twee generaties geleden vanuit Engeland naar België gekomen, en twee eeuwen ofzo terug zijn zij vanuit Italië als joden die ooit vanuit Israël naar Italië zijn geëmigreerd dus naar Engeland gegaan, dus langs vaderskant stam ik af van een joods-Italiaans-Britse familie, en ik heb ook ergens genen in Afrika blijkbaar (‘:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 13:31 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Een deel van m'n vaders familie woont in Canada geloof ik. Verder niks buiten Nederland voor zover ik weet.


    26 - 02 - '16

    Nederlands, Duits en Belgisch.(cat)

    Geen idee. Gezien ik op internet 0 resultaten krijg als ik op mijn achternaam zoek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geeeeeen idee. Ik denk oprecht dat ik zo Belgisch ben als een pak friet met steak, want naar mijn weten is er geen enkel deel van m'n familie dat van buiten België stamt. Ik kan het eens navragen, maar sowieso zal het geen significant deel zijn. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Heel saai... Limburgers en Brabanders tot 1600...
    Maarja ik ben trots Limburger dus eigenlijk ook wel leuk =)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 14:35 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Voor zover ik weet ben ik 1/8ste Duits en nog een beetje Frans.


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.