• Neville's enige plek waar hij zich thuis voelt is Hogwarts,hij kan daar zijn thuissituatie ontsnappen namelijk de eindeloze boosheid van zijn oma. Toch kijkt hij elk jaar weer vooruit naar het nieuwe jaar op Hogwarts alhoewel hij elke dag zijn grootste angst onder ogen moet komen professor Snape, en dat is het niet alleen. Wij zien allemaal hoe Neville constant als een stuk vuil behandeld wordt terwijl ze zijn verleden niet kennen. Behalve degene die Neville echt kennen en dat zijn Fred & George Weasley. Neville heeft gevoelens voor Fred,maar hij is ze bang om te uiten uit angst. Angst die hij meeneemt totdat blijkt dat Fred hetzelfde voor Neville voelt.



    Themesong:
    https://www.youtube.com/watch?v=t6eNp1vCsuU


    Was vergeten notificaties aan te zetten

    Ik ga een kijkje nemen. Dit lijkt me wel interessant. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik ga een kijkje nemen. Dit lijkt me wel interessant. (:


    Yay, ik was al bang dat er geen interesse in was :)

    Ik hou van Neville, even kijken dus c:


    wat was dit ookalweer

    Oké deze ship gaat me echt boven het hoofd, like wut?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oké deze ship gaat me echt boven het hoofd, like wut?='D

    Haha kan ik begrijpen, ik was met een vriendin aan het praten en we kwamen er basicly achter dat Neville heel vaak bij de twins was, meer bij Fred dan George af en toe, En kwa scenes heb ik ook best vaak gezien dat Matt (veel naar James keek) tijdens de scenes.

    SPECS schreef:
    Oké deze ship gaat me echt boven het hoofd, like wut?='D


    Mij ook. Maar ik vind ze wel cute eigenlijk :')


    wat was dit ookalweer

    MrsSheen schreef:
    (...)
    Haha kan ik begrijpen, ik was met een vriendin aan het praten en we kwamen er basicly achter dat Neville heel vaak bij de twins was, meer bij Fred dan George af en toe, En kwa scenes heb ik ook best vaak gezien dat Matt (veel naar James keek) tijdens de scenes.


    Ik ben niet zo opmerkzaam, maar goed dat zou best kunnen kloppen.=') Daarnaast heb ik ook geen potter bff ofzo dus helaas kan ik geen dingen helemaal uitdokteren en bespreken.^^ Nou ja in ieder geval eh....interessante ship.x) Nooit eerder van gehoord......dus.....heeft deze ship al en officiële naam?

    Nred? Freville? Als er nog niks bestaat ga ik met de laatste mee.n_n Freville it is.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ben niet zo opmerkzaam, maar goed dat zou best kunnen kloppen.=') Daarnaast heb ik ook geen potter bff ofzo dus helaas kan ik geen dingen helemaal uitdokteren en bespreken.^^ Nou ja in ieder geval eh....interessante ship.x) Nooit eerder van gehoord......dus.....heeft deze ship al en officiële naam?

    Nred? Freville? Als er nog niks bestaat ga ik met de laatste mee.n_n Freville it is.=p
    We hebben voor Freville gekozen deels omdat Neville heel veel snoeppapiertjes heeft gekregen van zijn moeder en gek op snoep is. Maar ook omdat Fred in de fopshop ook snoep maakt. En ik vind Freville naar een bonbon klinken ja.

    MrsSheen schreef:
    (...) We hebben voor Freville gekozen deels omdat Neville heel veel snoeppapiertjes heeft gekregen van zijn moeder en gek op snoep is. Maar ook omdat Fred in de fopshop ook snoep maakt. En ik vind Freville naar een bonbon klinken ja.


    Ik legde de link al niet met Freville en snoeppapiertjes enzo, maar goed haha.='D Freville klinkt wel schattig to.^^=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik legde de link al niet met Freville en snoeppapiertjes enzo, maar goed haha.='D Freville klinkt wel schattig to.^^=3
    Neville's moeder is door dooddoeners helemaal gek gemaakt met de curcio spreuk. En ze heeft bijna geen herinnering van Neville, wel een beetje elke keer als hij ze ziet in het ziekenhuis geeft ze Neville een snoeppapiertje. Neville zelf houd heel erg veel van snoep. Het snoeppapiertje staat ervoor dat ze hem wel herinneren. En Fred maakt in de fopshop snoep dus daar probeer ik de link een beetje te leggen. Dat Fred, Neville geruststelt en een gevoel van liefde toont.

    MrsSheen schreef:
    (...) Neville's moeder is door dooddoeners helemaal gek gemaakt met de curcio spreuk. En ze heeft bijna geen herinnering van Neville, wel een beetje elke keer als hij ze ziet in het ziekenhuis geeft ze Neville een snoeppapiertje. Neville zelf houd heel erg veel van snoep. Het snoeppapiertje staat ervoor dat ze hem wel herinneren. En Fred maakt in de fopshop snoep dus daar probeer ik de link een beetje te leggen. Dat Fred, Neville geruststelt en een gevoel van liefde toont.


    Dat weet ik allemaal maar je zei dat Freville klinkt als een bonbon enzo, dat vind ik eerlijk gezegd niet, dat bedoelde ik.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat weet ik allemaal maar je zei dat Freville klinkt als een bonbon enzo, dat vind ik eerlijk gezegd niet, dat bedoelde ik.^^
    Oh nouja, Freville klinkt als een snoepje in mijn ogen. xD hah a

    MrsSheen schreef:
    (...) Oh nouja, Freville klinkt als een snoepje in mijn ogen. xD hah a


    In mijne ook wel x'D


    wat was dit ookalweer