• Was er een meisje genaamd Yolanda. Ze was elf jaar en had geen Hogwarts letter gekregen op haar verjaardag. Ze werd verdrietig en begon te luisteren naar Tokio Hotel. Dat werd haar favoriete band en al snel ontdekte ze een site vol quizzen e.d. over deze band op een site genaamd Quizlet.

    Nog steeds bedroefd dat ze niet naar Hogwarts mocht, maakte Yolanda een account aan op deze Quizletsite om te kunnen fangirlen over Tokio Hotel. Haar eerste username was het Nederlandse woord voor Hogwarts: Zweinstein.

    Maar Quizlet werd in deze 8 jaar zoveel meer voor Yolanda dan alleen Tokio Hotel en Hogwarts verdriet. Ze ontdekte een hele Quizletpopulatie vol geweldige mensen en met een heel aantal werd ze zelfs bevriend! Meetings werden bezocht door Yolanda en soms schreef ze zelfs brieven of kaartjes met mensen. Er werd zelfs geskyped!

    Vooral in de periode dat Yolanda niemand had en alles fout ging, wist ze dat ze altijd nog kon rekenen op steun van haar Quizletters.
    En bij deze wil Yolanda jullie nogmaals op het hart drukken dat ze er voor iedereen wil zijn die steun nodig heeft. En dat ze zeer dankbaar is voor al het geweldige dat Quizlet Yolanda de afgelopen jaren heeft bezorgt. Yolanda kan niet wachten op de komende jaren!

    19 - 04 - '08 <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    WHAT THE HELL! Ik wist niet dat je al 8 jaar lid was. Holy shit dat is lang. GEFELICITEERD YOLANDA!



    ^ En dit geldt ook voor Quizlet uiteraard! Haha. Waaw, wij hebben echt zoveel goede tijden gehad op Q. De Queens zal ik nooit vergeten. En heel veel fangirlen samen natuurlijk. OH oh, en MEETEN. Jawel, jij bent de enigste die ik gemeet heb van heel Q! Oh ja, en Marie natuurlijk, maar dat was toeval. Je was nog altijd de eerste, haha.
    Maaaaar, er komen natuurlijk nog vele jaren bij. (Over een vijftig jaar is dit een site vol bejaarden allemaal, haha.) En ook dan kan je altijd op mij rekenen en uiteraard iedereen op Q. Want Yolanda,

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 22:50 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha, dat is eens een originele intro voor een Q-verjaardag topic. Gefeliciteerd, Yolanda. Ik hoop dat je ons hier nog vele jaren zult blijven verblijden met je pandaheid. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Holy. Jouw account zit verdikkie al in groep 4. HIJ MAG Z'N COMMUNIE DOEN.
    Gefeliciflapstaart, Yo! Leuk verhaaltje en ik hoop dat je ons nog lang zal vergezellen op Q :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahahahaah wat een geweldig originele manier om dit te vertellen :'D
    Oehh wat leuk! Gefeliciteerd zeg! Dat je hier nog heeeeel lang mag blijven en ons met je aanwezigheid mag verblijden ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yay en dankzij het feit dat je Q had voelde ik mij ook snel ontzettend welkom en nu zijn we gewoon al ruim vijf jaar bevriend. Allemaal dankzij die dag acht jaar geleden. Ik ben echt heel blij dat je hier bent *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Yaay, leuk! Gefeliciteerd!!! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Wauw, acht jaar! Gefeliciteeerd! *O*
    Ik hoop dat je hier nog heeel lang blijft, want een Q zonder Yo is gewoon geen Q :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Acht jaar Yopanda, woow
    Gefeliciteeeeerd!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wow, je bent hier echt al heel lang dan ;o

    Gefeliciteeeeerd ;3


    26 - 02 - '16

    8 jaar, jij bejaarde! No, jk, ik ben heel blij dat ik je ontmoet heb (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wauw, wat lang!! Oudje! Hahaha.
    Gefeliciteerd. <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wat een leuk verhaaltje, haha. ^^ Acht jaar is echt wel lang. Gefeliciteerd! :3


    Ik wil een tuin vol egels

    De Quizletpopulatie is vereerd om iemand zoals jij in hun midden te hebben :3
    Volgens mij is dit het jaar van de 8-jarige jubileum's haha, gefeliciteerd!

    Patholoog schreef:
    WHAT THE HELL! Ik wist niet dat je al 8 jaar lid was. Holy shit dat is lang. GEFELICITEERD YOLANDA!

    [/img]

    ^ En dit geldt ook voor Quizlet uiteraard! Haha. Waaw, wij hebben echt zoveel goede tijden gehad op Q. De Queens zal ik nooit vergeten. En heel veel fangirlen samen natuurlijk. OH oh, en MEETEN. Jawel, jij bent de enigste die ik gemeet heb van heel Q! Oh ja, en Marie natuurlijk, maar dat was toeval. Je was nog altijd de eerste, haha.
    Maaaaar, er komen natuurlijk nog vele jaren bij. (Over een vijftig jaar is dit een site vol bejaarden allemaal, haha.) En ook dan kan je altijd op mij rekenen en uiteraard iedereen op Q. Want Yolanda,

    [/img]


    JA WIJ HEBBEN GEMEET! Zo hé, dat is alweer een tijd geleden! Ik weet niet eens meer hoelang, maar eigenlijk zouden we dat ergens dit jaar misschien wel weer over moeten doen, vindt je niet? Zodra ik geld heb though

    Zou wel mooi zijn als Quizlet over 50 jaar inderdaad nog leden heeft van deze tijd. I vote yes!

    Square schreef:
    Haha, dat is eens een originele intro voor een Q-verjaardag topic. Gefeliciteerd, Yolanda. Ik hoop dat je ons hier nog vele jaren zult blijven verblijden met je pandaheid. *O*


    Dank u, dank u. _O_

    Jily schreef:
    Holy. Jouw account zit verdikkie al in groep 4. HIJ MAG Z'N COMMUNIE DOEN.
    Gefeliciflapstaart, Yo! Leuk verhaaltje en ik hoop dat je ons nog lang zal vergezellen op Q :3


    Dude, wat is een communie? Heb ik dus echt nog nooit van gehoord. :'D
    Maar dankje Soof! :3 Ik hoop hier ook nog lang te blijven rondhangen. ^^

    ProngsPotter schreef:
    Hahahahaah wat een geweldig originele manier om dit te vertellen :'D
    Oehh wat leuk! Gefeliciteerd zeg! Dat je hier nog heeeeel lang mag blijven en ons met je aanwezigheid mag verblijden ^^


    Ghehe dankjewel! :3

    Dumbledory schreef:
    Yay en dankzij het feit dat je Q had voelde ik mij ook snel ontzettend welkom en nu zijn we gewoon al ruim vijf jaar bevriend. Allemaal dankzij die dag acht jaar geleden. Ik ben echt heel blij dat je hier bent *O*


    Jaaaaa, de tijd gaat hard eh! :3 Ik ben ook echt enorm blij jou tegen te zijn gekomen en dat we bevriend zijn geraakt. 'Cause you are amazing! :3

    Bagans schreef:
    Gefeliciteerd!


    Papiliones schreef:
    Yaay, leuk! Gefeliciteerd!!! (:


    Dankjullie! :3

    Vikings schreef:
    Wauw, acht jaar! Gefeliciteeerd! *O*
    Ik hoop dat je hier nog heeel lang blijft, want een Q zonder Yo is gewoon geen Q :'D


    Nahw, dat vind ik lief van je. Dankjewel!


    Jethro schreef:
    Acht jaar Yopanda, woow
    Gefeliciteeeeerd!


    Acht jaar Kimheid, woow.
    Thaaaanks! :3

    View schreef:
    Wow, je bent hier echt al heel lang dan ;o

    Gefeliciteeeeerd ;3


    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    8 jaar, jij bejaarde! No, jk, ik ben heel blij dat ik je ontmoet heb (:


    Erso schreef:
    Wauw, wat lang!! Oudje! Hahaha.
    Gefeliciteerd. <3


    Ik ben hartstikke oud. -gayhandsmiley-
    Thanks all! <3

    Freddi_Fish schreef:
    Wat een leuk verhaaltje, haha. ^^ Acht jaar is echt wel lang. Gefeliciteerd! :3


    Dankjewel!

    Trees schreef:
    De Quizletpopulatie is vereerd om iemand zoals jij in hun midden te hebben :3
    Volgens mij is dit het jaar van de 8-jarige jubileum's haha, gefeliciteerd!


    Nahw, thanksies! <3
    En volgens mij wel eh, alleen maar leuk! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •