• Vriendin van Ashton, een tweelingzusje van Michael. Michael vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Michael uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Michael, een zusje van Luke. Ashton vindt alles goed, kom op, Michael is schattig en beschermend. Maar wat als de relatie alleen maar bestaat uit spanningen en een en al chantage? Luke's vriendin, een (adoptie)zusje van Calum. Calum is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Calum wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Luke daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? En stiekem ook zelf gevoelens krijgt voor zijn 'zusje'? Calum's vriendin, de zus van Ashton. Ashton vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Calum compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Ashton absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Calum, zonder dat Ashton het weet.


    Rollen:

    - Ashton Irwin - Daoine
    [R]- Michael Clifford - KodaIine
    [R]- Calum Hood - LikeStars
    [R]-Luke Hemmings - MrFluke

    Meiden:

    - Zus Luke - Jillian 'Jill' Hemmings - DAWSONS
    - Zus Michael - Indiana Isabella Clifford - NinjaIrwin
    - Zus Ashton - Demi Vanessa Irwin - Hemwin
    - Zus Calum - Jacelyn Cecelia Hood -Eighteen

    Invullijstje:
    - Rol:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Nationaliteit:
    - Uiterlijk:
    - Karakter:
    - Extra:


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur (twee dagen)
    - Regelmatig blijven reageren! Ik houd rekening met eventuele vakanties
    - Minimum van een post zijn 200 woorden
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, dus niet in het speeltopic OOC praten
    - Goed gebruik maken van interpunctie



    Dit topic is officieel van Eighteen

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 16:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eighteen schreef:
    (...)

    Je mag er een eigen draai aan geven, maar het is maar wat je wilt ^^


    Ik wil het wel zo echt mogelijk maken, maar dan heb ik waarschijnlijk niet heel veel in te vullen bij het karakter.

    nvm

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 20:00 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    LikeStars schreef:
    (...)

    Ik wil het wel zo echt mogelijk maken, maar dan heb ik waarschijnlijk niet heel veel in te vullen bij het karakter.


    Tadaa

    http://5sos-at-heart.tumblr.com/calumhoodfacts


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Tadaa

    http://5sos-at-heart.tumblr.com/calumhoodfacts


    Heel erg bedankt. Ik zoek nog wel verder op internet en dan verzin ik er wel wat neutraals bij.



    - Rol:
    Tweelingzus Mikey en de vriendin van Ash.
    - Naam:
    Indiana Isabella Clifford.
    Voor vrienden is het vaker Bella, Diana of een andere combinatie van haar naam.
    - Leeftijd:
    Indiana is achttien en verjaart op twintig november.
    - Nationaliteit:
    Australisch.
    - Uiterlijk:
    Het eerste wat opvalt als je Indiana ziet is haar -haar, waar geen touw aan vast te knopen is. Dit komt omdat ze net als haar broer alle mogelijke haarkleuren al heeft gehad. Het enige wat zeker is, is dat je het meisje niet zult zien zonder een bloemenkroon in haar -haar of iets wat er ook maar in kan. Ze kan het dan ook niet laten om af en toe een bandana van Ashton in te pikken, die dan moet zorgen dat haar krullen, of de stijlen plukken, weer in model vallen.
    Het tweede opvallende zijn haar blauwe, bijna grijze ogen. De vrolijke twinkeling die daarin te vinden is, maar onderschat deze twee vrolijke ogen niet, want deze kunnen dwars door je heen kijken, maar leggen ook voor bekenden haar ziel bloot. Allebei soms een voordeel en soms een nadeel, want het betekent dat je niet snel onder iets uit kunt komen.
    Indiana een lengte van 1.64, wat haar niet de langste maakt. Niet dat het voor haar een probleem is, want het feit dat ze dol is op knuffels, maakt laat dit alleen maar goed uitkomen. Maakt dat je haar ook negen van de tien keer als een koala aan iemand ziet hangen, omdat het gewoon typisch iets voor haar is.
    Verder is de stijl van Indiana heel verschillend, ondanks je er altijd gympen onder zult vinden. De ene keer zie je haar in een vrolijk zomerjurkje terwijl ze nog geen dag later in een wijde sweater loopt, iedereen wijsmakende dat ze het alleen heeft op broeken met shirts. Toch zul je deze tijd het meisje alleen in wijder kleding zien lopen.
    - Karakter:
    Diana is op het eerste gezicht een stil meisje, een echte dromer, en misschien is dat ook wel zo. Het meisje doet er namelijk alles aan om te zorgen dat haar dromen werkelijkheid zullen worden, zet zich voor de volle honderd procent in en stopt niet tot het gelukt is. Is een beetje aan de stille kant, omdat het eerder iemand is die liever luistert dan zelf praat. Zeker bij vreemde mensen. Dat is ook de sterke kant van het meisje, net als dat ze voor haar vrienden en familie door het vuur zal gaan. Dat zijn namelijk de mensen waar ze misschien nog wel meer voor zou doen om het naar hun zin te maken, dan voor zichzelf. Dan cijfert ze zichzelf met alle liefde weg en vergeet het wel eens rustig aan te doen.
    Toch neemt dit niet weg dat Diana doodleuk alles doet wat haar opgedragen word, niet gemeen uit de hoek kan komen, en niet eigenwijs is. Eigenwijs is namelijk haar derde naam, omdat het meisje juist de gevaren opzoekt, om alles wat niet mag, juist uit te voeren. Het kan een echte onruststoker zijn. Het verbaasd dan ook niemand dat het meisje regelmatig in de problemen komt, ondanks ze zich met haar grote, groene, ogen bijna overal uitpraat. Zegt dat ze het niet meer zal doen, om misschien een paar minuten weer precies hetzelfde uit te voeren. Dan zal het allemaal weer opnieuw beginnen. Je moet alleen niet met grote monden aankomen, want behalve dat je een gemene opmerking terug kunt verwacht, is Diana ook iemand die heel slecht tegen kritiek kan.
    Verder valt er vrij weinig toe te voegen aan het karakter van het meisje. Het enige wat er nog aan toe te voegen valt, is misschien dat als je haar beter leert kennen het een klein kleutertje word. Dat het iemand is, die met teveel suiker op, door het huis rent. Een hyperactief kind, dus ineens een hele andere kant van haar ziet.
    - Extra:
    Diana is zwanger van Ashton. Ze heeft het nog niet door maar begint er wel steeds meer aam te denken nu het meisje aan de symptomen voldoet. Ze is ergens dan ook bang voor het antwoord, maar vooral de reactie van andere en met name die van Ash en Mikey.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 16:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashton Fletcher Irwin - Vriend van Indiana.


    - Leeftijd: Ash is twintig jaartjes jong en verjaart op zeven Juli.
    - Nationaliteit: Ash is 50% Australisch en 50% Amerikaans.
    - Uiterlijk: 01 02 03 04 05
    - Karakter: Ash kan soms verlegen en teruggetrokken overkomen, soms zelfs saai voor mensen die hem niet begrijpen, als je hem beter leert kennen ziet ook zijn andere intiemere kanten, die heel medelevend en vriendelijk kunnen zijn tegen andere mensen. Zeker voor mensen van wie hij veel houdt. Hij heeft een rijk innerlijk met een creatieve geest. Hij is erg doelgericht en streeft ernaar om zijn doelen te bereiken. Hij heeft een goed inlevingsvermorgen. Hij kan zich gemakkelijk inleven in iemands situatie. Ash is dol op kunt en cultuur en ook een goede film spreekt hem aan. Hij komt vaak heel nuchter over. In Ash woedt altijd een soort innerlijke strijd: aan de ene kant heeft hij de behoefte om zich uit te drukken, maar aan de andere kant is hij heel terughoudend en wilt hij zichzelf het liefst terugtrekken. In de liefde is hij een mengeling van stoerheid en zachtheid, en is hij bovendien erg romantisch. Hij houd van zijn partner met heel zijn hart. Ash kan soms nog al snel beïnvloedbaar zijn. Hij laat bijna geen nieuwe vrienden toe, omdat hij bang is om zijn huidige vrienden kwijt te raken. Hij heeft een enorm goed geheugen en zal dingen die in voorgaande jaren zijn gebeurt niet snel vergeten. Vooral bij emotionele gebeurtenissen. Ash kan mensen heel snel vergeven, maar vergeten zal hij nooit doen. Zijn vertrouwen is er niet meer en die zul je in stappen weer moeten opbouwen. Ash probeert altijd de positieve dingen te zien in de negatieve dingen.
    - Extra: Hij houd ontzettend veel van het schoenenmerk Vans en heeft dan altijd wel een paar aan. Ashton houd van de muziek van Justin Bieber en ook is hij een echte christen die niet snel afstaat van de regels. Hij heeft zijn eerste drumstelsel gekregen toen hij acht jaar was, hij zal nooit het moment vergeten dat hij voor het eerst mocht optreden met zijn drums. Ash speelt niet allleen de drums, maar ook de Saxophone, gitaar en piano.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 20:54 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    That gif! OMG x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    That gif! OMG x)


    Kwijlalarm?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)

    Kwijlalarm?


    You know me hmpf!
    Morgen maak ik Demi af
    Mijn computer is stom dus pak mijn moeder haar in
    Ik kan geen punten etc doen


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    You know me hmpf!
    Morgen maak ik Demi af
    Mijn computer is stom dus pak mijn moeder haar in
    Ik kan geen punten etc doen


    Tuurlijk ^-^
    Dat is prima en klinkt bekend. Mijn laptop laad niet meer op, dus moet morgen moeilijk gaan doen door een oude aan de tv te koppelen en al die zooi D:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wie wil een gekke tweelingbroer? :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ikke!!!


    Bowties were never Cooler

    Jeah! Haha Naomi je hoort het. Toch de tweeling van mikey =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    Jeah! Haha Naomi je hoort het. Toch de tweeling van mikey =D


    Dan krijg je een drieling ö


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    En dan heeft ie niemand HAHAH affair hierzoo! TRIOOO X)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded