• Paar maandjes terug kreeg ik een van de leukste notificaties op Facebook: Een van mijn favoriete (Drag) Queens kwam naar nederland! Meteen heb ik geld opzij gezet voor tickets, en toen de ticketsale online kwam, zag ik dat M&G maar 10 euro duurder was dan de normale ticket, dus guess what I did ;p


    Nu is het vanavond dan eindelijk zover; Ik ga de enige echte Aja ontmoeten - Bekend van de populaire dragqueen competition show; Rupaul's Drag Race, om exacter te zijn: Seizoen 9 & All Stars 3.


    Ik kijk om meerdere redenen HEEL erg op naar Aja, en ik ben daarom ook supernerveus voor vanavond, maar ik ga ervan genieten - dat zeker!


    Om het topic wat reden te geven hier een vraag: Hebben jullie ooit een van jullie idolen mogen ontmoeten? Of wie zou je nog zo graag willen ontmoeten?



    [ bericht aangepast op 15 juli 2018 - 14:28 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh, wat tof! Zelf heb ik alleen de eerste drie of vier seizoenen gezien, dus ik ken Aja niet, maar heel veel plezier! Dat je een meet en greet hebt is ook zo tof, holy shit!
    Zelf heb ik ooit Tyler Joseph (zanger twenty one pilots) en Steve-O (van Jackass) ontmoet. ^^ Nu heb ik eigenlijk niemand op mijn 'lijstje' staan.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2018 - 14:32 ]


    Caution first, always.

    Oooh wat gaaf! Heel veel plezier en geniet van elke seconde. (:

    En ja, ik heb een van mijn idolen al heel vaak mogen ontmoeten. Ik heb het geluk dat hij heel erg bereikbaar is en ook zelf heel erg open is naar fans toe. Verder zou ik het heel tof vinden om ooit Darren Criss en Chris Colfer te meeten. Maar dat gaat nog iets lastiger worden ben ik bang. :').


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Supergaaf! Geniet ervan en veel plezier (:

    Ik heb een paar van mijn idolen al kunnen meeten, maar George Blagden ooit nog meeten zou erg awesome zijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Zo gaaf! Heel veel plezier!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oeh, klinkt gaaf! Heel veel plezier!

    Zelf zou ik graag Alexander Rybak (die Noorse van het songfestival) willen ontmoeten (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat gaaf! Ik heb van RPDR alleen alles gezien wat op Netflix staat, maar ik wil de rest ook nog vet graag zien (fish)


    There are poems inside of you that paper can't handle