• Hoii :]
    Ik ben Rowena, en ik heb al een hele tijd geen story meer gevolgd hier. -Vooral omdat ik zelf druk was met RPG's en mijn eigen story maar die is nu afgerond-
    Dus ik wil graag weer een nieuwe story volgens ;D
    Ik ben een beetje veeleisend maar ik ben dan ook erg 'picky' als het gaat om stories en schrijfstijlen. Het geen waar ik het snelste op af knap is de schrijfstijl, vaak worden stories heel langdradig of juist weer heel kortaf geschreven, of dat zinnen elke keer opnieuw met 'ik' beginnen, daar knap ik echt op af :']
    ××Roww


    Mijn 'eisen';
    -Ik ben van alle markten thuis! 1D, Harry Potter, Hungergames, Vampieren Alles is welkom :]
    Alles BEHALVE seks- drugs- ontvoeringen- en dat soort verhalen. Niet echt mijn Genre.
    -Een goeie romance is altijd welkom -hopeloze romanticus hier cx-
    -Het liefst een verhaal dat minder dan 10 stukjes heeft geupload
    -Ook graag een verhaal in ABN geschreven.
    -Een verhaal waar niet meer dan 2x per week geupload word zou ik ook erg op prijs stellen
    3x per week kan ook wel maar ik lees geen verhalen waarin bijna elke dag geupload word. Dan is voor mij de zin in het lezen weg omdat ik dan achter loop
    -Graag stukjes met meer dan 500 woorden..
    korte stukjes vind ik vaak heel afgezaagd..


    Als jullie willen zouden jullie mijn nieuwe story ook kunnen lezen,
    Waiting for Superman || Riker Lynch










    She’s talking to Angels,
    She’s counting the Stars.
    Making a wish on passing cars.
    She’s dancing with strangers,
    She’s Falling apart.
    Waiting for Superman to pick her up.

    She says; ''Yeah he’s still coming just a little bit late,
    He got stuck at the laundryman washing his cape''

    ~×××~

















    -Soundtrack
    -Start 25-7-14
    -Eindigt ?-?-??
    -R5 bestaat
    -Ik waarschuw niet; neem een abo (flower)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 20:45 ]


    Little do you know

    Ik zou je mijn hele abo-lijst wel willen aanraden, maar dan zijn we morgen nog bezig. Ik kan wel een paar van mijn momentele favorieten voor je onder elkaar zetten. Het is van alles wat:

    - Die Mannschaft {Voetbal}
    - Tiberium {OP}
    - Number One {Voetbal}
    - The Grim Reaper ~ A battle between two worlds {Goden}
    - Daarheen en weer terug | Hobbit {The Hobbit}
    - Find you || Olympus {Goden}
    - Van macht tot onmacht {OP}

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 23:56 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik ben bezig met mijn eerste story schrijven: Sweet Sixteen
    Onbekende personen, romantiek, avontuur & fantasy :'3

    Onvolkomen



    “This thing about you that you think is your flaw - it's the reason I'm falling in love with you.” Colleen Hover, Slammed

    Dit is het verhaal van Roald en Mare, twee jongeren op de middelbare school. Als Roald na de zomer in de vijfde klas komt, zit er een nieuw meisje in zijn klas, Mare. In het begin valt ze hem niet op, maar al snel bemerkt hij dat Mare anders is. Ze voegt zich niet in het bestaande groepensysteem en beweegt zich overal vliegensvlug tussendoor. Voordat Roald het door heeft wordt Mare steeds belangrijker in zijn leven.

    Het is midden in de zomer, 26 juli, en we zitten in de hangmat. We - dat zijn Mare en ik. Zachtjes duwt ze de hangmat heen en weer door af en toe haar voet tegen de grond af te zetten. Het is 21.39, de schemering valt in en de hitte van deze dag zakt langzaam weg. Mare heeft haar ogen dicht en geniet van de schommeling. Ik zit nogal stijfjes en probeer dit netjes op te schrijven: dat valt heus niet mee als de hangmat beweegt.
    De afgelopen maand hebben Mare en ik behoorlijk wat tijd doorgebracht in deze hangmat, hier in mijn achtertuin. De meeste mensen, ook onze schoolvrienden, zijn op vakantie en Utrecht lijkt rustiger te zijn dan ooit. In mijn achtertuin valt meer te beleven dan in de stad, dus we zitten hier vaak 's avonds, pratend en soms filosoferen we of dromen we over absurde idealen. Het leven is mooi.
    De afgelopen dagen hebben onze gesprekken serieuzere tonen aangenomen. We hebben veel gepraat over het afgelopen jaar en hoe deze situatie tot stand is gekomen. Mare is bang om te vergeten wat er allemaal gebeurde dit jaar en ik hou gewoon graag dingen bij. Daarom schrijf ik nu in dit notitieboek, dat een harde kaft met een tekening van een roze kat heeft. We hebben besloten ons verhaal op te schrijven - nou ja, eigenlijk schrijf ik het. Mare heeft er het geduld niet voor, zij schrijft liever korte gedichten. Onze gedachten, de situaties, echt alles zal ik hier met ijverig geduld opschrijven, uit mijn eigen herinneringen of uit Mare's verhalen en het is moeilijk om een passende intro te vinden. Daarom schrijf ik hier in het voorblad maar hoe we op het idee zijn gekomen, zodat ook dat niet vergeten word.

    Onbekende Personen
    Drama en romantiek

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 14:25 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.




    Who I Truly Am - Draco Malfoy

    Begonnen in februari 2014.
    Geactiveerd in juni 2014.
    Nederlands gesproken.
    Klopt niet met originele verhaallijn.
    Ik probeer iedere dag een hoofdstuk te activeren.
    Overeenkomsten met andere verhalen is puur toeval.
    Trailer

    oeh Riker ^^^ Ik ga zeker een kijkje nemen.
    Degene die ik ken zijn al best ver, soory


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mijn nieuwe verhaal misschien? Hij is voorlopig nog niet begonnen, maar een proloog komt snel. Het gaat over Engelse royalty + Ashton Irwin, ik weet niet of je dat wat vindt. Maar ik kan er zelf ook niet goed tegen als mensen te veel met 'ik' beginnen of de hele tijd 'hij zei' 'toen zei ik' 'zei hij' 'zei ik'. Dus daar let ik altijd extra hard op en oh, mijn hoofdstukken zijn altijd 600+ woorden. Hierbij mijn overhaal speech :')


    awake my soul.

    Ik heb maar één verhaal dat aan je eisen voldoet, de rest is een stuk langer. ;D

    Into the Light.


    Can anybody tell me why
    We're lying here on the floor
    And neither of us can barely breathe at all
    The doctors saying hold on tight
    As we say our last goodbyes
    And this is,a moment that changes our whole lives

    And I still believe in the good
    And I still believe in the light
    And I wanna feel the sun
    I wanna free you tonight

    I'm staring deep into your eyes
    They're telling me the time has come
    And I know you're ready to rise and sail home
    The room is filling up with light
    As we say our last goodnight
    I thank you for every second of your life

    And I still believe in the good
    And I still believe in the light
    And I wanna feel the sun
    I wanna free you tonight

    I'm falling, watching as your hurting
    I'm down here I'm on my knees
    How can I survive
    And you turn to me and promise me you're ready
    And tell me you'll be waiting on the other side

    And I still believe in the good
    And I still believe in the light
    And I wanna feel the sun
    I wanna free you tonight
    And you showed me all the good
    And you lead me through the light
    And you gave me the sun
    It's time to free you tonight


    ***


    Na zijn verraad wordt Loki op de aarde gesmeten en verliest hij zijn goddelijke macht. Hij moet zien te overleven in een wereld die hij niet begrijpt en die hem vooral vijandelijk gezind lijkt te zijn. Doch Odin krijgt berouw wanneer hij ziet hoe verloren zijn zoon is in de onbekende mensenwereld en besluit hem een laatste kans te geven. Als hij ware liefde leert kennen, kan hij terugkeren naar Asgaard.
    Echter, oprechte, onvoorwaardelijke en onzelfzuchtige liefde blijkt niet voor het grijpen te liggen voor iemand die nooit liefde gekend heeft en het slechts een uitweg voor wezens zonder ambitie vindt. Bovendien is het maar de vraag of niemand het weinige vertrouwen dat hij heeft wil misbruiken, want samenzijn met een halfgod biedt een hoop mogelijkheden die hem misschien juist wel mijlenver van het juiste pad afbrengen.


    Every villain is a hero in his own mind.









    Drie vuren strijden om het hoogst.
    Een zwarte flits bedwelmt
    Een kille warmte bestrijdt
    De wind verdrijft door twee.


    || Geschreven door Ashtonator en Estel.
    || Cara wordt geschreven door Ashtonator
    || Kayda wordt geschreven door Estel
    || Wanneer je plagiaat pleegt op dit verhaal,
          zullen we Aghar op je afsturen.
    En reken er maar op dat dat niet fijn voelt.
    ||Begint op 24 juni
    ||We activeren om de dag
    ||Gebaseerd op The Hobbit, al is het niet noodzakelijk dat verhaal te kennen
    ||Quiz


    So comes snow after fire, and even dragons have their endings.
    -J.R.R. Tolkien, The Hobbit


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    http://www.quizlet.nl/stories/140186/between-the-road--one-direction/

    One direction bestaat niet,




    I like storms, they let me know that even the sky screams sometimes.
    Its hard to leave, but when you're finally gone it feels like a ticket to heaven.




    I'm in love with cities I've never been to and people I've never met.
    But now I am starting to find them





    |One Direction bestaat niet|
    |Ïk waarschuw niet, dus neem een abo|
    |Kan 16+ bevatten|
    |Alles is in het Nederlands.|



    ''Niall''
    ''Yes''
    ''We will find him''


    =

    http://www.quizlet.nl/stories/141224/from-fairytale-to-hell-and-back--harry-edward-styles/



    To perform on stage is fun.

    That's what most people think.

    It's true.

    But if you can't handle the pressure anymore

    and you go the wrong way,

    you may make mistakes.

    Huge mistakes.

    And they can change your whole life...





    * One Direction fanfiction
    * One Direction bestaat
    * Written and spoken in Dutch
    * By Directionx and Ashtonnator
    * 12+

    -

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 22:27 ]


    Mhm?



    "And it hurts


    that I can't be
    what everyone wants
    or what anyone needs
    and it hurts that I can't be
    what I want
    or what I need
    because I'm never good enough
    and I won't be enough
    and I'll never be close to enough
    and I'm just so damn tired"








    maybe I should show you now that you have a halo that maybe you don't know


    Allison Moore
    •Luke Hemmings
    •Written in Dutch
    •Spoken in English


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Klik hier voor het verhaal



    "Baby you're a firework, my firework" He whispered.
    I looked at him. Straight in his eyes, blushing at his words.
    He nodded before he left.
    There was no turning back anymore.
    I placed my feet at the startblock.
    Then I dove in.
    The game has started.


    It's for those who dare to fucking dream

    Dit verhaal is een vervolg op 'Verduistering van de wereld klik

    Aarde en Lucht - de zoektocht



    In dit verhaal gaan Dante en Sarit met behulp van de dorpsgenoten van Férimir op zoek naar de twee andere uitverkorenen. Maar het pad dat ze moeten volgen is niet gemakkelijk en de zoektocht verloopt niet zo eenvoudig als ze hadden gehoopt. Kunnen ze de obstakels overwinnen en de anderen vinden? De vijand ligt op de loer..

    (Voor degenen die het 1e verhaal niet hebben gelezen: je hoeft het niet per se volledig te hebben gelezen om dit verhaal te snappen maar er staat er een korte samenvatting als eerste hoofdstuk met de belangrijkste zaken)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Welkom in



    De enige staat in Ergens die niet naar de pijpen van de landheer danst. Terwijl ten noorden van het Vermetelgebergte een tijd van mechanisatie aanbreekt, verandert het zuidelijke Limbo in de afvalput van het voorspoedige rijk Ergens. De rivaliserende straatbendes maken Limbo er niet veiliger op voor jonge 'zwerfhond' Yalou Duizendster. Eenzaam trekt ze heel Limbo rond op zoek naar haar vriend en leermeester, die tijdens de grote rel een jaar geleden spoorloos verdwenen is. Al reizend ontdekt ze informatie over de geheimzinnige jongen die in conflict zijn met wat ze dacht te weten. Aan de vooravond van de ondergang van Limbo staande, is er nog maar één ding wat ze kan doen: onverschrokken zijn.




    Hoe kom je thuis als je geen huis hebt? Die vraag drijft de zestienjarige Yalou van de ene vervallen stad naar de ander, niet rustend tot ze de belofte haar vriend te vinden na zal komen. De mensen die ze op haar pad tegenkomt, hebben ieder hun eigen doel in dit geïsoleerde oord. Uiteindelijk komen ze echter allemaal op hetzelfde neer: ontsnappen uit de gevangenis die ze Limbo noemen.

    Een verhaal over vrijheid, trouw en bovenal lef.




    >> Onbekende personen
    >> Fantasy & avontuur
    >> Bevat (aangegeven) gewelddadige scènes



    Plaatje is aanklikbaar ^^.


    i put the fun in funeral