• Female Crush = When a straight female has an attraction for another, in admiration or idolization.

    Iedere dame heeft wel een idool van wie ze denken: Zij. Zij is nou echt prachtig!
    En nee, dat is niet gay om dat toe te geven. Want iedereen heeft er wel 1.
    Het is niet uit te leggen, je vind het gewoon. Ik ben nieuwsgierig, wie is nou jullie Female Crush?

    Ik heb een nummer 1 female crush, en dat is Scarlett Johansson.
    Dunno why, I just think she always looks amazing. She's my ideal idea of sexy and female.







    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Emma Watson!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik denk dat het dan gaat spannen tussen Jennifer Lawrence en Kaya Scodelario.






    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bladgoud schreef:
    Ik denk dat het dan gaat spannen tussen Jennifer Lawrence en Kaya Scodelario.


    Hahaha ja Jennifer staat ook in mijn top 5 XD

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 12:45 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Bladgoud schreef:
    Ik denk dat het dan gaat spannen tussen Jennifer Lawrence en Kaya Scodelario.







    Same

    Dianna Agron, ze is zo knap en heeft zo een mooi karakter (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kaya Scodelario. <3




    'Darling, just hold on'

    Ellen Page, toch wel. En Helena Bonham Carter.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Angelina Jolie; ze is prachtig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb er teveel om op te noemen.
    Lzzy Hale, Brooklyn Allman, Juliet Simms, Scout Taylor Compton, Sammi Doll..
    De rest kan ik zo snel niet bedenken.

    Ik denk Barbara Palvin. ^^
    Voor de rest weet ik ze even niet meer uit mijn hoofd, maar die ene die Anna Scott speelt in Nothin' Hill. (Nothing Hill? Idk)
    En Cara Delevingne ook.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 16:27 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dat zijn er eigenlijk best veel. denk ik zo. . .
    Well, I guess I have to go with. . .
    P!nk of course! She is so fucking amazing.


    Jess(ica) Origliasso.


    Angelina Jolie.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 0:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.