• Mijn naam stond onder dat geval dat ding, jeweetwel, maar ik was daar niet bij, ik wil dit zeggen omdat ik daardoor nog meer gehaat ga worden op Q, ik vind dat die mensjes die dat hebben gedaan eerst maar naa rmij moesten komen, ik ben niet zo laag, dus mijn naam hoorde daar niet onder!!! Dus Sorry patries.
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik voel me dom nu!


    *He's the one.

    Verlullen moet je sowieso niet doen, want daar kan ook Ivy niet tegen, en dat weet iedereen volgens mij ook al, btw ook achter mijn rug om mij uitschelden voor de erste dingen,[/die die mod me nog steeds niet wil vertellen] kan ik niet tegen, zeg het Right into my face
    Ik begrijp nog neit waarom iedereen hier mij zo haat, wat doe ik verkeerd?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat kan, waarom =']?


    Life is hard and then we die

    Mogen we hier dan wel een rijmtopic van maken? Ik en die samson mogen niet in het andere topic rijmen :(

    halloow het gaat over wrm zij die topic maakt ze maakt het tog nie om te rijmen


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    (...)
    halloow het gaat over wrm zij die topic maakt ze maakt het tog nie om te rijmen
    Maar rijmen is gezelliger =']


    Life is hard and then we die

    Patries Siham zegt dat he top msn was?? dus ik dnek dat het waar is wnt je had ons geblacklist!!


    *He's the one.

    Btw; tip voor mensen die heeeel erg boos zijn; ga thee zetten. Kalmerende werking


    Life is hard and then we die

    (...)Maar rijmen is gezelliger =']

    maar zze maakt het niet voor niets eeen rijm topic kun je zelf maken dus doe dat dan


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Sorry ik wil geen ruzie maar je liegt want ikw ou in je GB schrijven en ik kon niet en Siham ook niet. en dan akn ej ook geen pb's sturen. toch??


    *He's the one.

    Btw; tip voor mensen die heeeel erg boos zijn; ga thee zetten. Kalmerende werking

    Gheghe, echt droogmens, kom je er zo tussendoor,.. x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Gheghe, echt droogmens, kom je er zo tussendoor,.. x'D
    Maar het werkt echt hoor!


    Life is hard and then we die

    Patries Siham zegt dat he top msn was?? dus ik dnek dat het waar is wnt je had ons geblacklist!!

    Nee het ligt niet zo anke moest het van siham doorgeven en anke stuurde ht toen

    Btw; tip voor mensen die heeeel erg boos zijn; ga thee zetten. Kalmerende werking

    Dat werkt, en je moet een kussen nemen en dat hard tegen de muur rammen om al je frustratie ad te reageren.


    The soul needs autumn.

    Anke heft iets gestuurt je maar wat weet ik niet, maar ik kon niets naar ej sturene n Siham ook niet.


    *He's the one.

    Sorry ik wil geen ruzie maar je liegt want ikw ou in je GB schrijven en ik kon niet en Siham ook niet. en dan akn ej ook geen pb's sturen. toch??

    en ehm hadden we niet al ruzie? ofzo want ik hoorde ook dat ik van jou mog rotten naar de hel van anke?