• Mijn naam stond onder dat geval dat ding, jeweetwel, maar ik was daar niet bij, ik wil dit zeggen omdat ik daardoor nog meer gehaat ga worden op Q, ik vind dat die mensjes die dat hebben gedaan eerst maar naa rmij moesten komen, ik ben niet zo laag, dus mijn naam hoorde daar niet onder!!! Dus Sorry patries.
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Maar het werkt echt hoor!

    Jammer dat ik niet echt boos ben ik voel me alleen uhm hoe zeg je dat,.. genaait.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Anke heft iets gestuurt je maar wat weet ik niet, maar ik kon niets naar ej sturene n Siham ook niet.

    Jaa anke moest dat berichtje zeggen en toen stuurde anke dat en kim die moest het ook nog eens van siham doorgeven

    (...)
    Jammer dat ik niet echt boos ben ik voel me alleen uhm hoe zeg je dat,.. genaait.
    Kan ik begrijpen, zomaar je naam onder een dreigbrief schrijven is niet niets. Alle reden toe hoor!


    Life is hard and then we die

    (...)Kan ik begrijpen, zomaar je naam onder een dreigbrief schrijven is niet niets. Alle reden toe hoor!

    Heb je daar ook iets voor?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ehm... Waar gaat dit nou over?
    Kan iemand dat vertellen?


    you're my favourite part of the day ~

    (...)
    Jaa anke moest dat berichtje zeggen en toen stuurde anke dat en kim die moest het ook nog eens van siham doorgeven


    ja kim daar zei ze ook iets ovezr. Ik wil Siham nu niet verraden en al, maar ik vind het gwn kut dat het gebeurde. Bij mij was het gewoon een opwelling (srry Siham) en mss is Siahm ook wat hard en al.


    *He's the one.

    (...)
    Heb je daar ook iets voor?!
    Koop een voodoopop, schrijf iemands naam erop en prikken met die spelden =']


    Life is hard and then we die

    oowkee als julie gwn srry zggn en dat menen kun je dit topic sluiten komt ewr ook geeen ruzzzie


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    (...)Koop een voodoopop, schrijf iemands naam erop en prikken met die spelden =']

    Haha,. stoer.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    oowkee als julie gwn srry zggn en dat menen kun je dit topic sluiten komt ewr ook geeen ruzzzie

    Ik dnek niet dat het zo simple is ook al wl ik het ook wel.


    *He's the one.

    Ehm... Waar gaat dit nou over?
    Kan iemand dat vertellen?
    Nou, allereerst ging het over meningsuiting. Toen kwam Bo ervoor uit dat zei een hekel heeft aan Charissa en Siham. Toen ging iedereen zich ermee bemoeien. Toen werden er gewoon teveel topics over geopend. Toen was daar de dreigbrief naar Patricia. En nu zijn we hier :)


    Life is hard and then we die

    Nu heb ik echt het gevoel, dat als ik nooit me had aangemeld op Q, dat dit alles niet was gebeurd, Charissa jij bent zo veranderd alleen maar omdat ik me tje omging, je moeder had gelijk ik heb een slechte invloed op je,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    but praaaat het uit zzeg srry en doe het niet meer houd haar tggn als zze het wilt doewn alleen zo kom je er uit ook al voel je je rot het is gebeurd


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    It happend, ja en ga nauw niet zgegen dat je breekt met mij en ons
    niet door dit.


    *He's the one.

    het enige wat ik niet wouw is partijen kiezen