• Ik ben dus op zoek naar een titel en ik heb er wel een paar gevonden, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd.
    Dus heeft er iemand nog ideeën?

    Ik heb nu een poll gemaakt met mogelijke titels voor mijn verhaal.
    Er is nog een titel bijgekomen, namelijk: la douleur exquise (the heart-wrenching pain of wanting the affection of someone unattainable)
    Het zou me enorm hard helpen moesten jullie even willen stemmen :) .
    Alvast bedankt.
    Klik hier voor de poll

    ~~~~~


    Zayn en Elissa gingen vanaf dat ze klein waren al wel eens met elkaar om. Hun ouders waren bevriend met elkaar en ook zaten ze op dezelfde school. Echte vrienden waren ze nog niet. Eerder gewoon speelkameraadjes.
    Wanneer ze ouder worden begint deze band dan stilaan te groeien en uiteindelijk zijn ze echte vrienden. (Dus geen beste vrienden, maar gewoon vrienden die samen leuke dingen doen samen met anderen)
    Ze kunnen steeds op elkaar terugvallen en praten over problemen en andere dingen en natuurlijk hebben ze ook ruzie. Dan moet Zayn naar een ander land omdat hij daarheen gaan voor een project. Ze skypen en bellen met elkaar en langzaam begint Elissa door te krijgen dat ze verliefd is op zayn.
    Je wil vaak pas iets wanneer je het niet kan krijgen en bij Elissa is het net hetzelfde.
    Het gaat er dus om dat je altijd iets wil wanneer je het niet kan krijgen. Dit is zo bij kinderen die speelgoed willen dat ze niet krijgen, maar ook bij volwassenen die bijvoorbeeld een betere job willen en wanneer ze die dan hebben zijn ze niet tevreden en willen ze meer salaris en steeds meer en meer.


    Ik deze titels al: -in love with the unattainable
    -Verliefd op het onbereikbare (gewoon vertaling van de eerste dus)
    -Het onbereikbare (of gewoon onbereikbaar of in het Engels of zo)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 17:34 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik vind de eerste leuk ^^
    Uhm, oke ik ben heel slecht in titels maar ik probeer maar iets
    ~ They say love grows.
    ~ Slowly she felt more.

    Oke, slecht engels.
    Gehehe x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Onbereikbare Liefde
    Het Verlangen
    Het is ingewikkeld
    Onbereikbare liefde


    Oké, dit is alles waar ik nu op kan komen. Succes met het vinden van een goede titel! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alvast bedankt allebei, ik ga er nog eens even over nadenken want ik twijfel nog steeds, maar jullie hebben me zeker geholpen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Nu denk ik aan het liedje 'Let her go' van Passenger.. Hmm..


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Nu denk ik aan het liedje 'Let her go' van Passenger.. Hmm..


    Ja nu je het zegt, inderdaad het liedje past er wel bij


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Is 'I can't let go' niet een geschikte titel? Ik probeer ook maar iets ;3


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Is 'I can't let go' niet een geschikte titel? Ik probeer ook maar iets ;3


    Ik vind de titel op zich wel goed, maar ik zoek nog even verder. (Ik heb gewoon altijd wat tijd nodig om goed te kunnen nadenken over zoiets :) )


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Kwellende gedachtes,
    Aanraking,
    Herinnering aan vroeger,
    Kwel me niet, maar ga ook niet weg. Of in het engels en dan word het iets van zo: Don't touch my mind, but don't go away

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 19:48 ]


    ~My Mind Is Free~

    They say you only know you love her when you let her go?
    Te lang, misschien, maar ik hou wel van lange titels. Ga je deze delen op Quizlet?


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik houd van korte titels, dus ik zou voor "Onbereikbaar" gaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onbereikbaar, Onweerstaanbaar misschien? x x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik wist niet wat ik had totdat ik het miste, zou ook kunnen? Maar ik sluit mij aan bij Elladan, een korte titel vind ik wel mooi.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 15:28 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben er nog niet helemaal uit, maar het wordt waarschijnlijk "onbereikbaar" of "in love with the unattainable"
    En niniwa1 waarschijnlijk ga ik het verhaal wel op quizlet zetten (als je dat bedoelt) maar ik ga het eerst volledig uitschrijven.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Oké, leuk! :) Waarschuw me maar als je begint, dan neem ik meteen een abo. X


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    zal ik doen :) en alvast bedankt x


    Ik wil vrij zijn zoals de wind