• Ik ben nu eigenlijk al een tijdje offline van Quizlet door omstandigheden..
    Over die omstandigheden zou ik graag met iemand praten :/ Het gaat over men vriendje.. Ik kan niet echt bij men vriendinnen terecht, want die zijn meeste van het deel bezig met hun eigen liefdeszaken. Dus iemand die wil praten?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Je kan altijd bij me terecht, me pb staat altijd open voor je^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn Pb staat geheel open.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Misschien ben ik niet de beste in adviezen geven, moet je -je vrij voelen om naar me toe te komen als er iets is. (:


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Misschien ben ik niet de beste in adviezen geven, moet je -je vrij voelen om naar me toe te komen als er iets is. (:


    Your make-up is terrible

    DAWSONS schreef:
    Misschien ben ik niet de beste in adviezen geven, moet je -je vrij voelen om naar me toe te komen als er iets is. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Je mag altijd met me praten als je daar behoefte aan hebt!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dandy schreef:
    Je mag altijd met me praten als je daar behoefte aan hebt!


    You are beautiful, you are love.

    DAWSONS schreef:
    Misschien ben ik niet de beste in adviezen geven, moet je -je vrij voelen om naar me toe te komen als er iets is. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Phortion schreef:
    Je kan altijd bij me terecht, me pb staat altijd open voor je^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.