• Het zal toch eens niet, haha, maar ik heb me wéér eens vergist in tijden en dagen. Maak alsjeblieft nooit een afspraak met mij op een speciale tijd of dag, want ik haal het toch door elkaar :W
    Ik had gisteren lekker gewerkt van zeven tot een, eindelijk na mijn vakantie. Ik zeg tegen iedereen: "Tot vrijdag!" en kom later, als ik thuis ben, op het gekke idee om naar mijn vriend te gaan, omdat ik vandaag (donderdag) toch vrij zou zijn. Gezellig avondje bij mijn vriend gehad, lekker slapen, totdat mijn wekker om kwart voor negen gaat. Ik wil hem uitzetten en zie dat er een hele rij dingen staan: zeven gemiste oproepen, een wappje van mijn chef: 'Waar ben je?'
    Moest ik toch nog werken vandaag èn ik ben morgen vrij. Jaja, dat kan echt alleen ik voor elkaar krijgen. -.-"
    Gelukkig dat mijn chef niet heel erg boos was en ze kon er nog redelijk om lachen ;D

    Dus, jullie nog laatst je vergist?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 16:49 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb me zelf nooit echt vergist. Tenminste, niet dat ik weet.
    Maar ik weet nog wel dat tijdens onze examen dat er een meisje telaat kwam.
    Het examen begon om half 2 maar ze dacht dat t om 2 uur begon.
    Uiteindelijk kwam ze 10 voor 2 het lokaal binnenlopen terwijl iedereen al druk bezig was xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Twee vriendinnen van mij kochten een ijsje, ik niet, maar 1 vriendin was geld vergeten dus de ander moest voor allebei betalen. Nou zij (de betalende vriendin) is verlegen en wordt heel snel knalrood, dus duwde ze onafgesproken op het laatste moment het geld in mijn handen. Dus ik probeer die munten aan te pakken wat niet zo goed lukte. Had ik ze allemaal en wil ik het geven, struikel ik over de snoeren van de verkoelende vitrines...

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 19:42 ]


    Not all those who wander are lost.

    TheBadWolf schreef:
    handig, misschien met een timer op je telefoon zetten?

    Het staat al in mijn agenda, maar als ik om zeven uur 's ochtends moet beginnen (en mijn telefoon staat altijd op stil, omdat ik anders wakker word) heb ik daar weinig aan ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Tudor schreef:
    (...)
    Het staat al in mijn agenda, maar als ik om zeven uur 's ochtends moet beginnen (en mijn telefoon staat altijd op stil, omdat ik anders wakker word) heb ik daar weinig aan ;D

    Bedoel je dat je mobiel geluid maakt als je een melding/app of zo krijgt? Dan kun je toch je wifi uitzetten? (:


    Pretty is just a pretty word.

    Shirtsleeves schreef:
    (...)
    Bedoel je dat je mobiel geluid maakt als je een melding/app of zo krijgt? Dan kun je toch je wifi uitzetten? (:

    Ik ben vroeger ook wel eens random gebeld midden in de nacht, of werden er ineens smsjes verstuurd. Om dat alles te voorkomen heb ik gewoon altijd mijn mobiel op stil staan. Behalve als het echt nodig is ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Tudor schreef:
    (...)
    Ik ben vroeger ook wel eens random gebeld midden in de nacht, of werden er ineens smsjes verstuurd. Om dat alles te voorkomen heb ik gewoon altijd mijn mobiel op stil staan. Behalve als het echt nodig is ;D

    Dan zet je je mobiel op vliegtuigstand? ^^


    Pretty is just a pretty word.