• Ja dat vroeg Tara zich af XD. Want kijk Op een filmpje dat hun bij Coldplay waren liepen ze beide met een achterlijke wijven tas. En toen vond ik ze zwaar goed bij elkaar passen omdat ze nogal gay zijn XD Wat denken jullie?

    [/Barbara haar naam moest eronder]

    xox Taar!<3 en Barbara!<3


    http://nl.youtube.com/watch?v=gje_F-dujq0
    Goed kijken naar de tassen en het haar van Andreas XD


    We gonna start a fight >,<

    (...)


    Waarom zegt Bill mij dan dat hij een trio doet met Tom&Andreas? :Xsjjjt niet verder vertellen was een geheimpje (A)



    Omdat... dat gewoon de waarheid is. =]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Wat boeit onz het liefdes leven van Bill >.<



    Ehm, niks eigelijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lieve dames en heren, neem dit niet allemaal serieus. Er staat een hoop onzin bij. Dank u.


    Life is hard and then we die

    (...)


    Waarom zegt Bill mij dan dat hij een trio doet met Tom&Andreas? :Xsjjjt niet verder vertellen was een geheimpje (A)


    Omg xDxD


    I need you like a heart needs a beat

    (...)


    Ehm, niks eigelijk.
    Jeps :) Maar het is grappig om te fantaseren erover XD


    Life is hard and then we die

    Lieve dames en heren, neem dit niet allemaal serieus. Er staat een hoop onzin bij. Dank u.


    idd!
    als u wilt volgen over wat we bezig zijn ga dan een aantal blz. terug


    I need you like a heart needs a beat

    (...)Jeps :) Maar het is grappig om te fantaseren erover XD


    Idd! :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)


    Omdat... dat gewoon de waarheid is. =]


    Weet ik wel, Bill vertelt altijd tegen mij de waarheid, daarom zegt hij ook dat sex met Andreas&Tom samen vét geil is en sex met georg&Gustav niet zo, dat hij daarom voor Andreas&Tom heeft gekozen XB


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Lieve dames en heren, neem dit niet allemaal serieus. Er staat een hoop onzin bij. Dank u.

    Inderdaad.
    Wees verstandig en kom een keertje met mij hun leven infloepen als een geest met glittervleugeltjes.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)Jeps :) Maar het is grappig om te fantaseren erover XD

    Net zoals de vorige keer met Billina!!:D


    Dunno ><

    (...)

    Weet ik wel, Bill vertelt altijd tegen mij de waarheid, daarom zegt hij ook dat sex met Andreas&Tom samen vét geil is en sex met georg&Gustav niet zo, dat hij daarom voor Andreas&Tom heeft gekozen XB


    Omg xDxD


    I need you like a heart needs a beat

    Georg en Gustav hebben stiekem twee homovriendjes waar zei het mee doen weetjewel. Dat vinden ze geil enzo. Bill en Tom zijn te dun voor hun xD


    Life is hard and then we die

    (...)
    Inderdaad.
    Wees verstandig en kom een keertje met mij hun leven infloepen als een geest met glittervleugeltjes.

    jE DOET HET beels te moeilijk. Pak je Skielers, en rol naarze toe, dat is veel makkelijker! ^^


    Dunno ><

    (...)
    Inderdaad.
    Wees verstandig en kom een keertje met mij hun leven infloepen als een geest met glittervleugeltjes.
    JAA! Ik heb er zin in -wenkbrauwwiebel-


    Life is hard and then we die

    (...)
    Inderdaad.
    Wees verstandig en kom een keertje met mij hun leven infloepen als een geest met glittervleugeltjes.


    Oké zal ik doen, dan zien we meteen dat er een trio in het spel is ö ben ik nou eigenlijk de enige die er zo over denkt?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson