• Ja dat vroeg Tara zich af XD. Want kijk Op een filmpje dat hun bij Coldplay waren liepen ze beide met een achterlijke wijven tas. En toen vond ik ze zwaar goed bij elkaar passen omdat ze nogal gay zijn XD Wat denken jullie?

    [/Barbara haar naam moest eronder]

    xox Taar!<3 en Barbara!<3


    http://nl.youtube.com/watch?v=gje_F-dujq0
    Goed kijken naar de tassen en het haar van Andreas XD


    We gonna start a fight >,<

    (...)Nee tuurlijk niet! Het lijkt me zeer logisch, maar ze doen het ook wel eens apart, voor de alwisseling.


    Dat wisselen ze af. De ene week mag Tom appart met Billa, de volgende week Andreas. x)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)Geesten op rolschaatsen dan?

    Maar dan zijn geesten nog steeds eng (baby)
    Weetje Wat,, alles is goed. Zolang ze maar niet op een clown lijken!!!(baby)(baby)


    Dunno ><

    (...)

    inderdaad, of neem de telefoon en bel ze op, dan hoor je zelf hoe Bill zegt;'ja sex met Tommi&Andreas is vét geil, maar met Georg&Gustav samen toch maar niet, daarom dat ik voor deze twee live schatjes heb gekozen, maar zwijg wel tegen Nicky ze mag het niet weten want in het geheim heb ik met haar ook iets!' jaja mensen that's the trued! XB
    Stiekem heb ik ook een sexrelatie met Geo, maar dat weet niemand omdat hij zich als homo voordoet en niemand mag weten dat hij biseksueel is.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Ja natuurlijk, daarom wist hij dat die twee niets waren vergeleken met Andreas&Tom achja!


    Dat dacht ik al. :


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    NEEEE!!! Rollersgatsen!!!


    of neeh!
    je doet je rollerskate's aan en dan je skateboard dan rolskate je eigelijk
    snap je?


    I need you like a heart needs a beat

    Zo, nu is dit kind weggos.
    Genoeg geestje gespeeld met glittervleugeltjes.
    Bye.
    NEEE VERLAAT ME NIET :'(


    Life is hard and then we die

    (...)

    Dat dacht ik al. :


    Ja maar ik ben weg, ik ga Bill uipluizen over zijn avond, of hij deze keer Peter Hoffman en David Jost ook gaat proberen byee XB


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)Stiekem heb ik ook een sexrelatie met Geo, maar dat weet niemand omdat hij zich als homo voordoet en niemand mag weten dat hij biseksueel is.

    En ik ga wel is op bezoek bij Gustav. maar hij geilt in het geheim op Geo.


    Dunno ><

    (...)Stiekem heb ik ook een sexrelatie met Geo, maar dat weet niemand omdat hij zich als homo voordoet en niemand mag weten dat hij biseksueel is.

    En ik ga wel is op bezoek bij Gustav. maar hij geilt in het geheim op Geo.


    Dunno ><

    (...)Stiekem heb ik ook een sexrelatie met Geo, maar dat weet niemand omdat hij zich als homo voordoet en niemand mag weten dat hij biseksueel is.

    En ik ga wel is op bezoek bij Gustav. maar hij geilt in het geheim op Geo.


    Dunno ><

    Weet ik, hij en Gus hebben wel eens sex weetje. Geo valt eigenlijk op de sportacademiedirecteur, maar die schijnt al een vriend te hebben.


    Life is hard and then we die

    Weet ik, hij en Gus hebben wel eens sex weetje. Geo valt eigenlijk op de sportacademiedirecteur, maar die schijnt al een vriend te hebben.

    Aah, arme Geo. darom heeft hij me zekker gebelt en gevraagt of ik wilde komen, hij moest even ze verdriet verwerken ^^


    Dunno ><

    Weet ik, hij en Gus hebben wel eens sex weetje. Geo valt eigenlijk op de sportacademiedirecteur, maar die schijnt al een vriend te hebben.


    Agossie toooooch.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hoe zit het met Tom dan? O:

    Die is zeker als enigste hetro? :|


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    [/Geest met glittervleugels komt weer binnenfloepen]


    Sing the song of the stars for me.