• Ja dat vroeg Tara zich af XD. Want kijk Op een filmpje dat hun bij Coldplay waren liepen ze beide met een achterlijke wijven tas. En toen vond ik ze zwaar goed bij elkaar passen omdat ze nogal gay zijn XD Wat denken jullie?

    [/Barbara haar naam moest eronder]

    xox Taar!<3 en Barbara!<3


    http://nl.youtube.com/watch?v=gje_F-dujq0
    Goed kijken naar de tassen en het haar van Andreas XD


    We gonna start a fight >,<

    (...)
    Dan was jij er vorge keer niet, toen we het over Billina adden, dat was 100x zo erg als dit.. XD

    O.o Ik vind het maar raar zu x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Tom kwam ook al me kamer binnen rennen, hij was bezorgt om me, hij heeft die 2 blonde wijfen agtergelaten voor mij, maar die komen nu ook half naakt me akmer binnen strompelen >.<
    Ja die ene ben ik maar dat weet je niet want dat zeg ik niet weetjewel.


    Life is hard and then we die

    (...)
    O.o Ik vind het maar raar zu x'D

    Je moet het niet proberen te begrijpen,, dat doen wij ook niet namelijk.. XD


    Dunno ><

    (...)Ja die ene ben ik maar dat weet je niet want dat zeg ik niet weetjewel.

    OMG. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    O.o Ik vind het maar raar zu x'D
    Ik snap er ook helemaal niets van, maar daar gaat het niet om :D


    Life is hard and then we die

    (...)
    OMG. ;D
    Pas op, ik bespring je hoor.


    Life is hard and then we die

    (...)Ja die ene ben ik maar dat weet je niet want dat zeg ik niet weetjewel.

    Ik weet alles,, weet je wel^^ Tom heeft me aleen gelaten, en nu komt een zoende Bill voorbij me Andreas! Ik zij tog dat die 2 een GEHEIMEN relatsie hadden. aleen hij is nu niet zo geheim meer ^^


    Dunno ><

    (...)
    Je moet het niet proberen te begrijpen,, dat doen wij ook niet namelijk.. XD

    Ik zal mee doen x'D
    Ik heb nogal een grote fantasie weetje O.o


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)Pas op, ik bespring je hoor.

    Alleen als je een rode geestdildo hebt.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Alleen als je een rode geestdildo hebt.
    Ik regel er wel een. Doet eng enzo.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Ik weet alles,, weet je wel^^ Tom heeft me aleen gelaten, en nu komt een zoende Bill voorbij me Andreas! Ik zij tog dat die 2 een GEHEIMEN relatsie hadden. aleen hij is nu niet zo geheim meer ^^
    Gaaf. Maar ik ga nu met dat andere blondje neuken. Neuk jij tom maar ofzo. Of zal ik een rode geestdildo zoeken?


    Life is hard and then we die

    (...)Ik regel er wel een. Doet eng enzo.

    Ohja, hij moet ook licht geven en als er glittertjes ophangen heb je dubbel zo veel plezier.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Ohja, hij moet ook ligt geven en als er glittertjes ophangen heb je dubbel zo veel plezier.
    oke is goed.


    Life is hard and then we die

    (...)oke is goed.

    Afgesproken.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)Gaaf. Maar ik ga nu met dat andere blondje neuken. Neuk jij tom maar ofzo. Of zal ik een rode geestdildo zoeken?

    Uuh, nee ik moet nu Geo troosten(Neuken dus) Omdat hij net,, zijn Grote liefde heeft zien zoenen, met zijn vriend.


    Dunno ><