• Omdat ik nogal benieuwd was naar het knopje 'beta aanvragen', drukte ik er daarnet op. Het was gewoon een random hoofdstuk (van een wedstrijdstory).
    Nou wilde ik het dus wegklikken, maar toen drukte ik met mijn domme hoofd op 'aanvragen'. Een stomme vergissing dus!

    Nou is mijn vraag, is er een optie om zoiets te annuleren? Want ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is voor een beta-reader om zo een melding binnen te krijgen... Ik wilde het ook even melden, maar omdat ik dus niet weet naar welke beta, het bericht is toegestuurd, heb ik dat niet gedaan.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik zou gewoon één van de bèta's een berichtje sturen dat jouw aanvraag, inclusief de titel van je hoofdstuk, niet nagekeken hoeft te worden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je kan gewoon een bèta uitkiezen die online is. Je aanvraag staat nu op een lijst, en iedere bèta kan deze er weer uit halen voor je (:

    Zal ze er even uithalen voor je. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dankjulliewel voor de opheldering! En bedankt Aravis, voor het weghalen! Heb je de titel van het hoofdstuk misschien nodig?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    WeepingAngels schreef:
    Dankjulliewel voor de opheldering! En bedankt Aravis, voor het weghalen! Heb je de titel van het hoofdstuk misschien nodig?


    Neen, hoor, ik heb het net gedaan, het is oké? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Neen, hoor, ik heb het net gedaan, het is oké? (:

    Oh, ik zie het. Dankjewel (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Afgehandeld -> Slotje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."