• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Overkill schreef:
    (...)

    Kat redden? :c


    Ik vond een kat tijdens mijn krantenwijk, heel mager, mist plukken vacht, hooguit een jaar of 2. Buurtbewoners hebben hem vaker gezien, maar niemand weet van wie hij is. Ik ga kijken of ik hem iets te eten kan geven en de dierenambulance bellen om te zien of hij gechipt is, maar ik ben bang van niet en dat hij dan straks alsnog een prikje krijgt.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ik vond een kat tijdens mijn krantenwijk, heel mager, mist plukken vacht, hooguit een jaar of 2. Buurtbewoners hebben hem vaker gezien, maar niemand weet van wie hij is. Ik ga kijken of ik hem iets te eten kan geven en de dierenambulance bellen om te zien of hij gechipt is, maar ik ben bang van niet en dat hij dan straks alsnog een prikje krijgt.


    Awh wat sneu :[. Ik hoop dat het goed afloopt..


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Awh wat sneu :[. Ik hoop dat het goed afloopt..


    Ik hoop het ook. Ik vind het erger om hem zo rond te laten lopen, tbh.


    Your make-up is terrible

    Ben er nu echt klaar mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered




    Your make-up is terrible

    Als ik die oorlogen zo zie in bepaalde landen wil ik die kids echt adopteren


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Handles schreef:




    Arme kat :c


    26 - 02 - '16

    You said you ended up in Palm Springs dancing on tables.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ben zo bang dat mijn oplader het zal begeven... Mijn moeder reageerde amper toen ik haar vertelde dat hij stuk is. Ik hoop maar dat mijn ouders vrijdag met mijn zusje naar Flevoland gaan, zodat ik die oplader achter hun rug om kan kopen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Handles schreef:
    (...)
    Ik vond een kat tijdens mijn krantenwijk, heel mager, mist plukken vacht, hooguit een jaar of 2. Buurtbewoners hebben hem vaker gezien, maar niemand weet van wie hij is. Ik ga kijken of ik hem iets te eten kan geven en de dierenambulance bellen om te zien of hij gechipt is, maar ik ben bang van niet en dat hij dan straks alsnog een prikje krijgt.

    Aw, ik had gewild dat ik zulk soort katjes binnen kon nemen, om ervoor te zorgen. Helaas kan het niet, maar ik zou het zo doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat een gezeur om een kat die waarschijnlijk toch een spuitje krijgt, ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Wat een gezeur om een kat die waarschijnlijk toch een spuitje krijgt, ugh.


    That's cold :/


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    That's cold :/
    I know. Maar de waarheid is nou eenmaal niet aardig of vriendelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)
    I know. Maar de waarheid is nou eenmaal niet aardig of vriendelijk.

    Maar dat betekent niet dat je als een bitch moet reageren, Mitchell. Er zijn genoeg katjes die het wel redden, dus het heeft niets met de waarheid te maken. Het is een mogelijkheid.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik word al die gezondheidsproblemen ondertussen echt zat -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.