• De stelling van deze week luidt:
    De Publieke Omroep moet worden afgeschaft.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Oneens. De publieke omroep is best leuk om naar te kijken.


    26 - 02 - '16

    Oneens. Ik zou niet begrijpen waarom de publieke omroep zou moeten worden afgeschaft. Naar mijn mening zijn er vaak interessante documentaires en programma's te zien en het is een verademing dat er niets door reclame onderbroken wordt. En waar zou ik anders Wie is de mol moeten kijken? :')


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mhm.. Lastige..

    Eens als je het gaat bekijken in het kader van de bezuinigingen. Zo'n publieke omroep is "gratis" om naar te kijken en het geld om zo'n zender moet toch ergens vandaan komen. Als dat wordt afgeschaft, komt er wel weer wat geld bij. Daarnaast kunnen de zenders die daarop staan makkelijk worden verspreidt over andere zenders en het nieuws is nu ook al op meerdere zenders te zien. Daarnaast zit eigenlijk iedereen wel bij een provider dus heeft iedereen wel sbs6 en dergelijke. (En als het niet klopt dat die zenders "gratis" voor de kijker zijn is dit best wel faal :') )

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 9:00 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Celerity schreef:
    Oneens. De publieke omroep is best leuk om naar te kijken.


    ^ Dit dus ^

    (;

    oneens het is redelijk leuk


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Celerity schreef:
    Oneens. De publieke omroep is best leuk om naar te kijken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Uhm nee. Dat is de enige zender zonder reclame.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor de shitload aan besparingen is het wel een goed idee, natuurlijk, maar ik denk niet dat er veel mensen blij mee zullen zijn. Ik kijk in ieder geval nooit naar tv, dus ik persoonlijk zou er geen last van hebben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    O helll no. Dan hou je binnen een mum van tijd alleen nog maar commerciële flut programma's als 'sterren doen x' en 'Hollands next x' over.


    i put the fun in funeral

    Oh hell no. Please no. Ik kijk dan wel meer naar de commerciële omroep (vooral Vier), omdat ik vind dat daar leukere programma's vind (VTM vind ik dan weer vreselijk), maar sowieso kijk ik voor het nieuws altijd naar de openbare omroep.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Overkill schreef:
    O helll no. Dan hou je binnen een mum van tijd alleen nog maar commerciële flut programma's als 'sterren doen x' en 'Hollands next x' over.


    wat was dit ookalweer

    Oneens. De Publieke Omroep heeft een functie die niet kan worden overgenomen door commerciële zenders, want ze zenden dingen uit met een ander doel dan het trekken van zoveel mogelijk kijkers om de hoogste winst te behalen. Ik wil me niet eens voorstellen hoeveel heftiger gedramatiseerd het achtuurjournaal zou zijn als het een paar jaar door een commerciële zender werd overgenomen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    N.E.E.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Oneens. De Publieke Omroep heeft een functie die niet kan worden overgenomen door commerciële zenders, want ze zenden dingen uit met een ander doel dan het trekken van zoveel mogelijk kijkers om de hoogste winst te behalen. Ik wil me niet eens voorstellen hoeveel heftiger gedramatiseerd het achtuurjournaal zou zijn als het een paar jaar door een commerciële zender werd overgenomen. :')


    'Sms nu naar 1038 als jij dit ook erg vind!' :'D


    wat was dit ookalweer

    Oneens, want hoe moet ik anders WIDM kijken? En dan is er nog 3 op reis en het journaal.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder