• Once you are in, you never get out.
    Een groepje jongeren hebben de film Grave Encounters gezien en zijn benieuwd of het waar is.
    Met zijn allen gaan ze op zoek naar een verlaten oude psychiatrische inrichting en besluiten om daar een nacht te blijven.
    De volgende dag zou de bewaker de deuren weer open doen om hun er uit te laten.
    Zodra zij de deuren van de inrichting achter zich sluiten gebeuren de gekste dingen.
    Deuren die verplaatsen, nieuwe gangen die ontstaan.
    Al met al klopt er niks meer van de plattegrond die zij mee hebben gekregen van de bewaker.
    Als zij de volgende morgen bij de deur staan om naar buiten te gaan, blijkt deze op slot te zitten.
    Ze proberen er door heen te breken, met enkele gereedschappen lukt het hun, maar ook achter deze deur schuilt weer één van de vele gangen.


    Blijf jij bij je gezonde verstand? of word je gek?

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd: (mensen 16 t/m24 • Geesten 20/50)
    Geest/mens:
    Karakter:
    Uiterlijk met eventueel foto:
    Geschiedenis:
    Extra (zoals de aandoening bij de geesten):


    Rollen

    Jongens VOL
    • Alexander 'Alex' Clay /•\ schuld
    • Chayim Reeves /•\ WingsOfFreedom
    • Stephano Burghen /•\ BoterBabbelaar
    • Nathan James Reagan /•\ CrazyM0f0x
    • Dominic Wolfstone /•\ Winniedekoe




    Meisjes VOL
    • Riley Liv Norlington /•\ AsshiexIrwin
    • Tess Audrey willows /•\ Snowfallx
    • Sunset Dyani Greenleaf /•\ CrushOnLuke
    • Alison Felicia Crawford /•\ CaptainKush
    • Grace Riverside /•\ Squirrelflight

    Geesten uit het ziekenhuis VOL
    • Anthony Ivan Ridley /•\ AsshiexIrwin
    • Delly Houstons /•\ Nuevo
    • Catharina Maria Easley /•\ CavalierYouth
    • Morgan Annabelle Schneider /•\ Thaluke
    • James Heat /•\ Winniedekoe




    Regels
    •Jongens en meisjes gelijk houden
    •Minimaal 150 woorden
    •Geen rollen van anderen bespelen
    •Alleen ik maak topics aan
    •Reserveringen binnen 4 dagen invullen
    •Maximaal 2 personages per persoon

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 20:21 ]

    Amourable schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?


    Ik schrijf me ook uit, helaas.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Mag ik een jongen?

    Mag ik een jongen?


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Sorry, ik doe het toch niet


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Sorry voor de late reactie, ik heb een paar dagen veel moeten werken maar de gene die gereserveerd hebben schrijf ik er meteen bij!

    Naam:
    Dominic 'Dom' Wolfstone
    Leeftijd:
    éénentwintig jaren jong, geboren op 30 oktober 1992
    Geest/mens:
    Menselijk




    Karakter:


    Dom is een redelijk rustige jongen die graag een geintje uithaalt.
    Hij is erg nieuwsgierig en wil graag nieuwe dingen doen en ontdekken, waardoor hij is begonnen met roken en zo af en toe ook wel drugs gebuikt.
    Drank drinkt hij alleen op feesten, wat dan wel weer een goede eigenschap is.
    Hij hoort graag mensen uit over hun leven en geeft ook duidelijk zijn mening.
    Als hij je niet mag, dan laat hij je dat ook weten en zal niet schijnheilig achter je rug om over je gaan praten.
    Hij komt vaak over als een agressieve jongen omdat hij niet bang is om iemand te raken, zowel met woorden als met zijn vuisten.
    Maar eigenlijk is het een zachtaardige jongen die graag mensen helpt, en ook echt mensen om zich heen moet hebben.
    Volgens hem moet je meiden beschermen alsof het je dochter is, en je vrienden zijn je familie.





    Geschiedenis:


    Dom heeft geen lastige jeugd gehad.
    Zijn familie was er altijd, zijn vader had een goede baan en verdiende redelijk veel geld waardoor zijn moeder huisvrouw kon zijn.
    Een groot gezin was er ook niet, hij heeft alleen een zusje dus aandacht kreeg hij ook genoeg.
    Vrienden had hij ook genoeg omdat hij opgroeide in een kleine stad waar bijna iedereen elkaar kende.
    Door zijn nieuwsgierigheid is hij uit huis gegaan om rond te trekken op zijn zestiende, uiteindelijk is hij blijven plakken in de stad waar hij nu woont.
    Ook hier heeft hij genoeg vrienden om zich heen.
    Kortom hij heeft niets te klagen.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 20:25 ]

    Mag ik een jongen?


    Justin Drew Bieber

    exhaily schreef:
    Mag ik een jongen?



    Ik zet je er bij.


    Naam: Alexander 'Alex' Clay.
    Leeftijd: 21 jaar, geboren op 18 september.
    Geest/mens: Mens.
    Karakter: Alexander heeft meestal een brede glimlach op zijn gelaat geplakt, al is deze niet altijd even oprecht. Ondanks dat hij best goed kan acteren, heeft Alex er niet minder moeite mee zijn echte emoties voor anderen te verbergen. Zo kan hij koud en kil overkomen wanneer je zijn hart hebt gebroken, terwijl hij niets liever zou doen dan je terug nemen. Of hij kan aardig tegen je doen, terwijl hij een hekel aan je heeft. Hij heeft meerdere gezichten, maar het liefst zet hij zijn maskers af. Alexander heeft in de eenentwintig jaren dat hij al leeft nog niet al te veel mensen ontmoet die hij echt mag. Kieskeurig is hij niet, maar bij veel mensen voelt hij zich niet echt goed. Niet dat hij dan ziek is, hij voelt zich gewoon niet goed bij bepaalde mensen en hier kan hij gewoonweg niets aan doen. Alexander is op bepaalde momenten extra gevoelig en bij opmerkingen die hij kwetsend opvat, kan zijn lip wel zachtjes trillen terwijl hij zijn tranen probeert weg te knipperen. Hij gelooft dan ook niet in het "Mannen huilen niet", want uiteindelijk zal iedereen - ongeacht welk geslacht - ooit wel eens gehuild moeten hebben of droevige emoties hebben. Het vreemde is dat "Ogen zijn de spiegels van de ziel" bij hem erg toepasselijk is. Zijn ogen spreken boekdelen, maar die van anderen ook, als hij maar goed genoeg kijk. Misschien is dit dan wel het talent dat hem van anderen onderscheid, maar daar is hij niet zeker van. Hij kan dus door in andermans ogen te kijken sterke emoties zoals woede, verdriet, vreugde en nog een hele hoop onderscheiden.
    Uiterlijk met eventueel foto: Alexander is zo'n 1m 92, niet heel klein dus. Hier baalt hij best van en als hij bij kleinere vrienden is, gaat hij soms wel eens door zijn knieën staan om wat kleiner te lijken en een beter oogcontact te kunnen maken. Alex heeft zwarte-donkerbruine haren en apart gekleurde groene ogen. Hij vindt zijn ogen dan ook het mooiste deel van zijn hele lichaam en is er best wel trots op, al vindt hij deze soms toch wel irritant. Zijn moeder zegt namelijk dat zijn ogen boekdelen spreken en je zijn zorgen en emoties zo van hem kunt aflezen. Hij weet niet hoe hij hiervan af geraakt, maar het is nu eenmaal zo. Een jaar geleden had Alexander zijn haar gekleurd zodat het blond met zwart plukken erin was, maar hij heeft dit niet nog eens gedaan. Zijn natuurlijke kleur vindt hij vele malen beter. Verder is hij niet al te sterk, bijna zwak gewoon. Hij is erg dun en tenger, dus hij gaat bepaalde confrontaties dan ook liever uit de weg.
    Geschiedenis: Alexander werd al middelste geboren uit een gezin van twee zussen en één klein gehandicapt zusje. Met zijn zussen heeft hij altijd al een goede band mee gehad en steunde elkaar altijd door dik en dun.

    Op de basisschool had hij een prima jeugd opgedaan en ging hij met hoge punten en prachtige rapporten over tot de middelbare school. Dit was het begin van zijn eetstoornis. Het eerste jaar leken er niet zoveel problemen maar toen hij in de tweede naar een andere klas moest ging het fout. Zijn klasgenoten dachten dat hij homo was en sloten hem met alles buiten. Hierdoor groeide zijn onzekerheid tot de top en begon hij zichzelf uit te hongeren. Niemand uit de klas mocht hem en ook al zijn verjaardagen kreeg hij geen cadeautjes of een felicitatie. Hierdoor ontwikkelde hij steeds meer zijn eetstoornis. Pas toen hij voor de zoveelste keer flauwviel tijdens de gymles, is de school in actie gekomen en werd het gepest steeds minder. Alexander had zijn afschuw voor eten al zover doorgezet dat hij alleen nog op een paar stukken fruit leefde en water. Zijn ouders waren er toen duidelijk van overtuigd dat hun zoon Anorexia had ontwikkeld. Ze hebben hem toen direct aangemeld ovoor een kliniek om op deze manier weer gezond te worden. Nu is hij sinds anderhalf jaar weer gezond en heeft hij ook weer een normaal gewicht. Hij probeerd op dit moment zoveel mogelijk van het leven te genieten.
    Extra: Alexander heeft vroeger anorexia gehad maar is hier nu bijna volledig overheen. Hij is verslaafd aan roken maar probeert hiermee te minderen.

    Ik vul de mijne vanavond in. Als mijn laptop het dan nog niet doet doe ik het wel via mobiel , maar ik weet niet of het er dan goed uit ziet.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    WingsOfFreedom schreef:
    Ik vul de mijne vanavond in. Als mijn laptop het dan nog niet doet doe ik het wel via mobiel , maar ik weet niet of het er dan goed uit ziet.



    Maakt niet uit, je kan het altijd bijwerken ;)

    Naam: Chayim Reeves

    Leeftijd: 18

    Geest/mens: Mens

    Karakter: Chayim is niet bepaalt een persoon die snel zijn laat zien hoe hij zich echt voelt. Dit heeft nogal met zijn geschiedenis te maken en hij is bang dat die dingen weer over nieuw gaan gebeuren. Hierdoor kan hij soms iets te fel reageren en komt hij vaak in ruzies. Diep van binnen zou hij zich wel willen beheersen, maar hij is gewend geraakt aan de manier hoe hij met andere omgaat en dit is dus moeilijk voor hem.
    Chayim kan best aardig zijn als je hem een beetje goed kent en hij je wat meer vertrouwd, maar zelfs dan moet je oppassen dat je hem niet te boos maakt, want dat kan al snel leiden tot een woede aanval.
    Ook al kan hij soms wat te fel overkomen, hij zal er altijd, als hij op dat moment niet een woede aanval heeft, voor zorgen dat een ander zich beter voelt als die genen zich op dat moment niet al te best voelt.

    Uiterlijk met eventueel foto:

    Komt later meer

    Geschiedenis:
    Chayim heeft niet bepaald een fijne jeugd gehad. Zijn biologische ouders konden niet goed voor hem zorgen. Het was niet dat ze niet genoeg geld hadden voor voedsel en andere benodigdheden, ze gaven hem niet genoeg aandacht of de verkeerde aandacht. Mensen in de straat begonnen dingen te merken en haalden hulp. Toen hij acht jaar oud was werd hij door een pleeggezin op genomen.
    Chayim vond het fijn om bij het gezin te horen. Hij kreeg de aandacht die hij verdiende en had nu ook een jonger broertje.
    Op school ging het alleen niet zo goed. Hij kon moeilijk aansluiting vinden bij de rest van de kinderen en was liever alleen. Hij was stil in de klas en zat alleen tijdens de pauzes.
    Een paar jongens vonden het 'grappig' om hem te pesten ,omdat hij geen vrienden had. Na een paar jaar van gepest kreeg Chayim er genoeg van. Hij had geen zin meer om het slachtoffer te zijn van een paar 'leeghoofden'.
    Extra: - Chayim heeft ooit cursussen gehad voor woede beheersing maar is daar mee gestopt, omdat hij ''geen zin had in die flauwekul''.
    - Ondanks zijn voornaam is Chayim (wat 'leven' betekent) niet Joods.
    - Chayim is Aseksueel (Type D)


    Ik vul het uiterlijk aan als ik klaar ben met iets

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 21:25 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!


    Naam: Nathan James Reagan
    Leeftijd: 19 jaar oud
    Geest/mens: Mens
    Karakter: Nathan is een vrolijk en opgewekt persoon. Hij bekijkt het leven in een positieve en niet al te serieuze manier. Hij houdt ervan om anderen op te vrolijken en is zeker een goede luisteraar. Hij luistert sowieso graag naar de verhalen van anderen, maar vindt het nog leuker om zelf zijn verhalen te delen. Hij is wat dat betreft erg open. Helaas is hij niet zo heel goed in het bewaren van geheimen, die kun je beter niet tegen hem vertellen. Nathan is wel iemand die zich redelijk snel verveeld. Hij is altijd uit naar spanning en avontuur en kan behoorlijk chagrijnig en hangerig worden als hij niets te doen heeft. Gelukkig kan hij zichzelf goed vermaken door bijvoorbeeld anderen te ontmoeten. Dit is ook iets dat hij graag doet. Hoe meer vrienden hoe meer vreugd. Hij is erg sociaal, maar heeft op zijn tijd wel tijd voor zichzelf nodig. Hij heeft ook de nare eigenschap om direct op naar de buitenkant van anderen te kijken, in plaats van door te graven naar de binnenkant.
    Nathan is niet echt een van de braafste jongens. Hij heeft ook wel eens de neiging om anderen over te halen tot dingen die hem leuk lijken, maar officieel niet echt mogen. Onafhankelijk is erg belangrijk voor hem, hij kan er absoluut niet tegen als mensen dingen voor hem bepalen. Tot slot kan Nathan ook niet al te lang met hetzelfde project bezig zijn. Hij is erg snel geneigd om aan iets anders te beginnen zonder het vorige af te hebben gemaakt.
    Uiterlijk met eventueel foto: Nathan is niet super lang. Hij heeft een gemiddelde lengte van 1.82. Redelijk normaal dus. Nathan heeft donkerbruine haren met een zwarte uitgroei, dit is zijn echte haarkleur. Hij heeft namelijk zijn haar geverfd. Zijn wenkbrauwen zijn nog wel in de echte kleur: zwart. Zijn ogen zijn Hazel kleurig. Verder is zijn huid licht getint. Hij kleurt niet heel snel, maar is van zichzelf al een beetje getint. Tot slot draagt hij wel eens oorbellen, maar enkel donkere kleuren en een soort schijfje. Hij zal nooit van zijn leven echte oorbel ringen gaan dragen.
    Geschiedenis: Nathan is de oudste uit een familie van 3 kinderen. Hij heeft een jonger zusje van 15 jaar en een nog jonger broertje van 7. Hij heeft een sterke band met zijn familie, ze betekenen echt alles voor hem. Hij is geboren in Melbourne, Australië en heeft daar tot zijn 14e gewoond. Zijn vader kreeg namelijk een betere baan aangeboden en heeft die kans direct gegrepen. In het begin was het best zwaar, maar al snel maakte hij nieuwe vrienden en kon hij het nieuwe huis echt zijn thuis noemen, hoewel Australië altijd zijn thuisland zal blijven. Nadat hij de middel bareschool had afgrond is hij begonnen met een HBO opleiding, waar hij nu nog mee bezig is. Hij woont tevens op kamers.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 21:39 ]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Mag ik een vrouwelijke geest, ?

    CavalierYouth schreef:
    Mag ik een vrouwelijke geest, ?


    Ja tuurlijk, ik zet je er bij!