• Oké dus dit gaat misschien aardig sneu overkomen :')

    In mijn existing 20 years heb ik dus nog nooit een vriend gehad, ik heb in mijn hele leven maar een jongen serieus leuk gevonden en sure ik heb nu op school twee mini crushes waarvan ik een van de twee pas twee keer heb gezien en de ander heeft volgens mij al een vriendin. Dus ja, dat gaat heel erg goed zoals je merkt :'D Daarnaast heb ik de moed van een pas geboren kitten en...help?
    Ik heb me net aangemeld op Lexa en ik voel me toch wel heel zielig nu hahaha, helemaal wetende dat Tinder alleen maar een stelletje geile shitters waren en dat ik het daar twee dagen heb uitgehouden. Hoe kom je aan een date in vredes naam, hoe ontmoet je leuke mensen? Ik bedoel, ik houd totaal niet van uitgaan ofzo, dus daar gaan rondhangen lijkt me nogal puntloos aangezien die mensen dat dus wel leuk vinden.

    Het is nu ook niet dat ik op staande voet een vriend zoek ofzo, maar ik weet niet, ik heb wel het gevoel dat ik klaar ben om eens iets uit te proberen enzo?


    You were born original, don't die as a copy.

    De knapste jongens ben ik tegengekomen in het openbaar vervoer, dus die zag ik één keer en toen nooit meer, omdat ik geen gesprek aan durfde te gaan hahaha.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    De knapste jongens ben ik tegengekomen in het openbaar vervoer, dus die zag ik één keer en toen nooit meer, omdat ik geen gesprek aan durfde te gaan hahaha.


    Herkenbaar?:') Ja nogal ja hahaha.


    You were born original, don't die as a copy.

    Standal schreef:
    De knapste jongens ben ik tegengekomen in het openbaar vervoer, dus die zag ik één keer en toen nooit meer, omdat ik geen gesprek aan durfde te gaan hahaha.


    Jolijn gaat nu als de wiede weerga de treinen en bussen op en neer pakken xD

    Nee joke Jo, ik heb hetzelfde probleem. Tot nu toe 22 jaartjes op deze aarde en 22 jaartjes lekker alleen. Ik houd niet van uitgaan, houd zelfs niet van daten omdat ik me op dat moment mezelf niet voel (ongemakkelijk, verlegen, nerveus ugh) en ik durf ook echt niet op iemand af te stappen. Tinder vind ik eng want ik ken meisjes die dar hele nare ervaringen aan over hebben gehouden dus online daten enzo durf ik ook niet echt.
    Laatst in arnhem kwam ik een vet leuke dude tegen in een winkel, maar ik durf er niet op af te stappen natuurlijk... Maarja, alsof ik nu tijd heb voor een vriend hahahaha :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oké ik heb mijn lexa account net alweer verwijderd hahaha :'D
    Ik kreeg allemaal 'flirts', maar die kon je niet bekijken zonder te betalen dus ik had zoiets van: fuck you Lexa. Anyways ik had een superlief berichtje gekregen, maar idk akward enzo? En hij rookt, which is a big no-no for me.

    Hé Jolijn! Kon het niet weerstaan om je een berichtje te sturen, je lijkt me namelijk een fantastische vrouw! We hebben al 12 dingen gemeen en ik vind je lach echt betoverend. (Ja, ik kon je foto net eventjes zien. Hij is nu blijkbaar weer weg...). Wil graag de persoon achter die lach leren kennen! Hoor ik van je? Liefs!

    ^^ :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oké ik heb mijn lexa account net alweer verwijderd hahaha :'D
    Ik kreeg allemaal 'flirts', maar die kon je niet bekijken zonder te betalen dus ik had zoiets van: fuck you Lexa. Anyways ik had een superlief berichtje gekregen, maar idk akward enzo? En hij rookt, which is a big no-no for me.

    Hé Jolijn! Kon het niet weerstaan om je een berichtje te sturen, je lijkt me namelijk een fantastische vrouw! We hebben al 12 dingen gemeen en ik vind je lach echt betoverend. (Ja, ik kon je foto net eventjes zien. Hij is nu blijkbaar weer weg...). Wil graag de persoon achter die lach leren kennen! Hoor ik van je? Liefs!

    ^^ :'D



    Dat is wel echt super lief!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    De knapste jongens ben ik tegengekomen in het openbaar vervoer, dus die zag ik één keer en toen nooit meer, omdat ik geen gesprek aan durfde te gaan hahaha.


    SAME HAHA

    Ik heb ook nooit echt een relatie gehad, wel eens 'gedate' alsin 'it's complicated' situaties met collega's en zo. Persoonlijk ben ik echt niet op zoek en vind ik het prima zo, ik vind het alleen irritant dat mensen er altijd een oordeel over moeten hebben.

    Wat betreft het ongemakkelijke wat ik hierboven las, dat herken ik heel erg. Maar als je op zoek bent naar een relatie is dat misschien wel iets waar je doorheen zal moeten.

    Als jij graag eens zou willen daten zou ik zeggen dat datingsites misschien toch het beste idee zijn, omdat het gewoon een makkelijke manier is om mensen te ontmoeten.

    Ik ken overigens best wel wat mensen die echt een serieuze relatie via Tinder hebben gevonden, dus het kan blijkbaar allemaal haha.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Laleah schreef:
    (...)

    Jolijn gaat nu als de wiede weerga de treinen en bussen op en neer pakken xD

    Nee joke Jo, ik heb hetzelfde probleem. Tot nu toe 22 jaartjes op deze aarde en 22 jaartjes lekker alleen. Ik houd niet van uitgaan, houd zelfs niet van daten omdat ik me op dat moment mezelf niet voel (ongemakkelijk, verlegen, nerveus ugh) en ik durf ook echt niet op iemand af te stappen. Tinder vind ik eng want ik ken meisjes die dar hele nare ervaringen aan over hebben gehouden dus online daten enzo durf ik ook niet echt.
    Laatst in arnhem kwam ik een vet leuke dude tegen in een winkel, maar ik durf er niet op af te stappen natuurlijk... Maarja, alsof ik nu tijd heb voor een vriend hahahaha :')


    Leah ik ging echt dood (': Maar tbh staar ik in de trein altijd uit het raam, ik ben gefascineerd met landschap veranderingen :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Standal schreef:
    (...)

    Dat is wel echt super lief!


    True, maar mijn longen gaan al half dood als ik iemand ruik die een uur geleden gerookt heeft. :')
    En ik was nou niet gelijk van 'yes!' bij het zien van zijn foto tbh, maar zoiets groeit bij mij meestal :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha en dan te bedenken dat ik het soms jammer vind dat ik niet meer kan daten. :'D Lijk me gewoon best leuk om dat online te doen :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil alleen even zeggen dat je niet alleen bent want ik heb in mijn 19-jarige bestaan ook nog nooit een vriendje gehad en daar baal ik sommige momenten best van. Eerst en vooral is het soms vervelend als mensen er achter beginnen te vragen omdat ze het niet normaal lijken te vinden, maar langs de andere kant ben ik ook wel toe aan een relatie. Ik voel dat ik er klaar voor ben, nu moet ik alleen nog een partner vinden haha.
    Ik heb mezelf voorgenomen om dit jaar iets meer zelf initiatief te nemen en hopelijk werkt dat.


    cause i'm a little unsteady

    MT cause I need this lol.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hier herken ik mij in. 3 weken geleden riep ik nog ik ga nooit durven daten.

    Jawel daar komt het. Op Tinder aan de klets geraakt met Rick, na 2 dagen nummers uitgewisseld en na een week hadden we een date. Om mijn moeder vertrouwen te geven gingen we hem samen ophalen en ben ik gaan daten. De zondag erna zagen we elkaar weer. Woensdag zijn familie ontmoet en zaterdag hij bij mij.

    Totally in love en eerste familie etentje staat al vast.......

    Dus zeg nooit nooit en doe dus een keertje iets wat je normaal niet zou doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oakheart schreef:
    (...)

    Als jij graag eens zou willen daten zou ik zeggen dat datingsites misschien toch het beste idee zijn, omdat het gewoon een makkelijke manier is om mensen te ontmoeten.

    Ik ken overigens best wel wat mensen die echt een serieuze relatie via Tinder hebben gevonden, dus het kan blijkbaar allemaal haha.


    Ja het probleem is alleen dat je bij veel van die datingsites moet betalen om (extra) berichten te ontvangen of te kunnen chatten en dat is echt vet vervelend. Ik heb al een vrij beperkt budget aangezien ik niet werk en ik heb geen zin om stomme sites te betalen :')

    En ja klopt, een vriendin van mij gaat binnenkort wellicht samenwonen met haar vriend die ze via tinder heeft ontmoet :'D


    Ringwraith schreef:
    Haha en dan te bedenken dat ik het soms jammer vind dat ik niet meer kan daten. :'D Lijk me gewoon best leuk om dat online te doen :'D


    Ja maar maar, HOE DAN :'D
    En nou ja, op de een of andere manier vind ik het genant dat iemand die ik ken me daar zou kunnen vinden.


    oceaanwind schreef:
    Ik wil alleen even zeggen dat je niet alleen bent want ik heb in mijn 19-jarige bestaan ook nog nooit een vriendje gehad en daar baal ik sommige momenten best van. Eerst en vooral is het soms vervelend als mensen er achter beginnen te vragen omdat ze het niet normaal lijken te vinden, maar langs de andere kant ben ik ook wel toe aan een relatie. Ik voel dat ik er klaar voor ben, nu moet ik alleen nog een partner vinden haha.
    Ik heb mezelf voorgenomen om dit jaar iets meer zelf initiatief te nemen en hopelijk werkt dat.


    Hmmm ja het is niet dat ik een man écht nodig heb in mijn leven, maar ik wil gewoon een keer dat gevoel ervaren waar iedereen altijd zo lyrisch over is :')

    Shadowsinger schreef:
    MT cause I need this lol.


    Welkom bij de club ;p

    IrishNialler schreef:
    Hier herken ik mij in. 3 weken geleden riep ik nog ik ga nooit durven daten.

    Jawel daar komt het. Op Tinder aan de klets geraakt met Rick, na 2 dagen nummers uitgewisseld en na een week hadden we een date. Om mijn moeder vertrouwen te geven gingen we hem samen ophalen en ben ik gaan daten. De zondag erna zagen we elkaar weer. Woensdag zijn familie ontmoet en zaterdag hij bij mij.

    Totally in love en eerste familie etentje staat al vast.......

    Dus zeg nooit nooit en doe dus een keertje iets wat je normaal niet zou doen.[/quote

    WACHT WAT. Ik vind het altijd maar eng en stom als ze gelijk om nummers vragen, wauw gedurfd hehe :3
    Okay wauw dat is best impresive zeg maar :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    ohhhh boy, ja, same. tenminste, ik heb wel een relatie gehad, maar toen was ik ziek en ging alles mis en zo en ze had veel beter verdiend, maar nu zit ik weer op dating apps en ik HAAT HET. maar ik doe het wel MAAR IK HAAT HET


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SPECS schreef:
    (...)

    Leah ik ging echt dood (': Maar tbh staar ik in de trein altijd uit het raam, ik ben gefascineerd met landschap veranderingen :'D


    Hahahaha ik meestal naar de pagina's in mijn boek dat ik meeheb (A) maar inderdaad, in openbaar vervoer vind je ook leuks! Behalve in Barneveld omgeving.... Hou niet zo van boeren xD en anders probeer je Parship? Zag net even een reclame!
    Ach mijn mama ontmoette mijn papa toen ze 22 was, en dat was haar eerste boi, dus ik heb nog hoop ^^

    Maar dat berichtje dat je kreeg is wrl echt heel lief! En je kan altijd stoppen met roken met de juiste motivatie! Voor mij is dat ook wel een afknapper hoor.. Net als een profielfoto met blote bast, of met een auto en flesje bier vast.. Dat vind ik zo gabberig xD

    Ringwraith schreef:
    Haha en dan te bedenken dat ik het soms jammer vind dat ik niet meer kan daten. :'D Lijk me gewoon best leuk om dat online te doen :'D


    Hahaha laat arnold dat maar niet horen xD

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 20:19 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.