• Ik weet dat hier ergens al een topic over was, maar dat is behoorlijk oud, dus ik besloot toch maar even een nieuwe aan te maken. :Y)
    In ieder geval vroeg ik me dus af, of er hier mensen zijn die de boekenserie the Maze Runner lezen? Ik heb daarnet het eerste boek helemaal uitgelezen en ik vind het echt fantastisch! :3 Het is weer een tijdje geleden sinds ik zo enthousiast ben geweest over een boek, dus het is helemaal te gek om me weer zo excited te voelen. :'D Ik heb net al meteen de andere twee boeken besteld en ik ben echt heel benieuwd naar de rest, zeker omdat ik hier en daar wel lees dat die enigszins tegenvallen t.o.v. het eerste boek.
    Volgende maand, op 25 september (in Nederland) om precies te zijn, komt er ook een film van uit en ik hoop echt dat het net zo awesome als het boek gaat worden en niet tegen gaat vallen. ^^ Want vaak ben ik daar toch wel bang voor mijn boekverfilmingen. :')
    Anyways, als je de serie nog niet kent;

When Thomas wakes up in the lift, the only thing he can remember is his first name. His memory is blank. But he’s not alone. When the lift’s doors open, Thomas finds himself surrounded by kids who welcome him to the Glade—a large, open expanse surrounded by stone walls.
    Just like Thomas, the Gladers don’t know why or how they got to the Glade. All they know is that every morning the stone doors to the maze that surrounds them have opened. Every night they’ve closed tight. And every thirty days a new boy has been delivered in the lift.
    Thomas was expected. But the next day, a girl is sent up—the first girl to ever arrive in the Glade. And more surprising yet is the message she delivers.
    Thomas might be more important than he could ever guess. If only he could unlock the dark secrets buried within his mind

overgenomen van bol.com

En de trailer;

Tell me what you think! ^^

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Ik begin maar de hele tijd niet aan Kill Order. Ik weet niet waarom, maar ik ben nu in Lord of The Rings begonnen dus het kan nog wel even duren :'D

Spoiler alert: you will save yourself