• Ik weet dat hier ergens al een topic over was, maar dat is behoorlijk oud, dus ik besloot toch maar even een nieuwe aan te maken. :Y)
    In ieder geval vroeg ik me dus af, of er hier mensen zijn die de boekenserie the Maze Runner lezen? Ik heb daarnet het eerste boek helemaal uitgelezen en ik vind het echt fantastisch! :3 Het is weer een tijdje geleden sinds ik zo enthousiast ben geweest over een boek, dus het is helemaal te gek om me weer zo excited te voelen. :'D Ik heb net al meteen de andere twee boeken besteld en ik ben echt heel benieuwd naar de rest, zeker omdat ik hier en daar wel lees dat die enigszins tegenvallen t.o.v. het eerste boek.
    Volgende maand, op 25 september (in Nederland) om precies te zijn, komt er ook een film van uit en ik hoop echt dat het net zo awesome als het boek gaat worden en niet tegen gaat vallen. ^^ Want vaak ben ik daar toch wel bang voor mijn boekverfilmingen. :')
    Anyways, als je de serie nog niet kent;

    When Thomas wakes up in the lift, the only thing he can remember is his first name. His memory is blank. But he’s not alone. When the lift’s doors open, Thomas finds himself surrounded by kids who welcome him to the Glade—a large, open expanse surrounded by stone walls.
    Just like Thomas, the Gladers don’t know why or how they got to the Glade. All they know is that every morning the stone doors to the maze that surrounds them have opened. Every night they’ve closed tight. And every thirty days a new boy has been delivered in the lift.
    Thomas was expected. But the next day, a girl is sent up—the first girl to ever arrive in the Glade. And more surprising yet is the message she delivers.
    Thomas might be more important than he could ever guess. If only he could unlock the dark secrets buried within his mind
    .

    overgenomen van bol.com


    En de trailer;


    Tell me what you think! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Overkill schreef:
    (...)

    Link?




    Link staat onder de spoilerknop

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 17:45 ]


    Physics is awesome

    Overkill schreef:
    Ik weet niet of het al gezegd is hoor, maar het einde van de film zat me echt dwars...
    Waar sloeg het op dat die wenkbrauw dude (Gally?) opeens uit de maze was? Doesn't make any sense o.o


    Heb je alleen de film gezien of ook het boek gelezen? Dat verduidelijkt het namelijk wel. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lol, wat grappig om reacties te lezen van mensen die het laatste boek niet hebben gelezen. :')


    help

    Ik wil er suuupergraag in beginnen maar in mijn bibliotheek is hij telkens uitgeleend :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb hem thuis. *O*


    help

    Frodo schreef:
    Ik wil er suuupergraag in beginnen maar in mijn bibliotheek is hij telkens uitgeleend :c

    Ik heb een epub in het Engels, als dat ook goed is?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Klopt het dat het nieuwe boek, Fever Code, dieper ingaat op Newt?

    Hoe hij het zover heeft laten komen dat hij ook zelfmoord wilde plegen enzo?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    Klopt het dat het nieuwe boek, Fever Code, dieper ingaat op Newt?
    Hoe hij het zover heeft laten komen dat hij ook zelfmoord wilde plegen enzo?


    I sure hope so. Maar die ging sowieso toch over alle personages voor de Glade? Ik ben wel heel erg benieuwd. :3


    help

    Newt_Runner schreef:
    Klopt het dat het nieuwe boek, Fever Code, dieper ingaat op Newt?
    Hoe hij het zover heeft laten komen dat hij ook zelfmoord wilde plegen enzo?


    Ik hoop het wel, in ieder geval.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Huh, zijn er nog meer boeken? Ik durf de spoilers niet te lezen. Kan iemand ze dan allemaal op een rijtje voor me zetten? Ik dacht eerst altijd dat er maar drie (en later vier) waren, maar zo te zien zijn er nog meer. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    1. The Maze Runner
    2. The Scorch Trials
    3. The Death Cure
    4. (Prequel) The Kill Order: Over hoe de wereld verging en de Flare er kwam en shizzle, moet hem nog lezen.
    5. (Prequel, nog niet uitgekomen) The Fever Code: Het leven van de Gladers voor de Glade.


    help

    Ik ben echt benieuwd, kan niet wachten tot ie uit komt. (Moet de andere boeken nog lezen tho, maar don't care xD)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Oh vette leuke app van The Maze Runner. Het is een soort temple run, maar echt heel leuk :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaaa ik speel hem ook xD. Alleen hij wordt heel sloom. Ben ik sectie 3, ugh.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Teresa schreef:
    1. The Maze Runner
    2. The Scorch Trials
    3. The Death Cure
    4. (Prequel) The Kill Order: Over hoe de wereld verging en de Flare er kwam en shizzle, moet hem nog lezen.
    5. (Prequel, nog niet uitgekomen) The Fever Code: Het leven van de Gladers voor de Glade.


    Oh, dank je! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!