• Hier is het speeltopic!
    We beginnen dat iedereen in de trein zit. Dit geldt niet voor de slaven, want zij hebben over het algemeen geen thuis meer. Hun ouders zijn gevlucht of gestorven.

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal door blijft gaan.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van River]
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Angelina Merus – Mevalina], slavin van Celestino
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van onbekend
    Gaby June Fields– Marijn, slavin van onbekend
    Hannah Jill Fleming – Lisanne , slavin van Suzuka Nakamoto
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucas Merryclock – Marieke , slaaf van Lola
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van onbekend
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van Hayden
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl,bslavin van Glenn

    Zwadderich
    Aletta Ingrid Wolff – Marieke , meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van onbekend
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van Zoë
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Lola Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van Lucas
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van Hannah
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Donathan "Don" Westwick [HB] – Maartje
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van onbekend
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Katja Springfield – Marijn

    Ravenklauw
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Celestino Sutherland [VB] – Margot, meester van Angelina
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van Rosabelle
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Luca Tylar [HB} – Ellen
    Nevaeh Reed [HB] – Demi
    River Winchester [VB] – Maartje, meesteres van Alaine

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Jager 1:
    Jager 2:
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:
    Wachter: Robin Tigrisblack


    Zwadderich
    Wachter: Rick James Blake
    Jager 1: Rose Marlene Malfoy
    Jager 2: Angelina Jones
    Jager 3:
    Drijver 1: Jack Leaf
    Drijver 2: Glenn Murray
    Zoeker: [


    Ravenklauw
    Wachter: Castor Deimos
    Jager 1: Alicia Adriana Hale
    Jager 2: Celestino Sutherland
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:


    Verwante topics:
    Inschrijftopic.
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 9:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ignatius schreef:
    Iemand bezwaar als ik de verdere ceremonie skip? Je kan er achteraf natuurlijk altijd nog over schrijven.

    Juvenalis wreef in zijn handen toen de deuren van de hal opengingen. Een lange rij slaven met dienbladen in hun handen stapte naar binnen en ze legden de dienbladen op de tafels, terwijl anderen de borden op tafel zetten.
    Hij keek tevreden toe en werd even afgeleid door een dienblad met een heel varken erop, dat vervolgens op de tafel van Zwadderich werd gezet.
    Nadat de tafels gedekt waren verdwenen de slaven weer uit de zaal en werden de deuren dichtgedaan.
    Zijn blik gleed nu naar het schoolhoofd. Severus Sneep, een van de bekendste, zoniet de bekendste vertrouweling van Voldemort. De man gaf met een korte knik te kennen dat het toegestaan was om te eten en Juvenalis schepte meteen op.


    In een van je zinnen schrijf je "Serverus Sneep, een van de bekendste, zoniet de bekendste vertrouweling van Voldemort.
    Ik dacht ik zeg het even;)


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Jack keek Van grijnzend na toen hij weg liep van het podium. Het meisje dat de andere kant op liep, was overduidelijk niet Jasmijn. Hij wist dat, omdat ze twee jaar lang zijn slavin was geweest en hij kon haar prima onderscheiden van haar zuster.
    Hij grijnsde naar Jasmin.
    'Natuurlijk ben jij mijn slaaf.'
    Hij zag wel dat ze ziek was, maar blijkbaar was het niet zo erg dat ze werd gedood of naar de ziekenzaal moest. Het leek niet eens een magische kwaal te zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jasmijn bleef bibberend naar de vloer staren, tot ze zag dat iemand voor haar stil bleef staan. Vervolgens galmde zijn stem door haar oren.
    'Natuurlijk ben je mijn slaaf.'
    Voorzichtig keek ze op naar de jongen die al twee jaar haar meester was, die haar al twee jaar gebruikte. Afgunst vulde haar lichaam, maar ze kon niets doen.
    Ze knikte langzaam, bijna onzichtbaar en ging toen door haar knieën om zijn schoenen te kussen.

    'Goed zo.'
    Jack kneep even in haar wang zodat daar een rode plek verscheen en draaide zich toen van haar af. Hij liep met grote passen naar de tafel van Zwadderich en nam schuin tegenover Juvenalis plaats.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het was Glenns beurt om zijn slaaf te kiezen. Hij stond stil voor een meisje. Zoë Gray. Hij pakte haar bij haar kin, zodat ze hem aankeek. 'Jij bent de mijne,' zei Glenn tegen haar, waarna hij haar wegstuurde naar de keukens en aan de Slytherin tafel ging zitten.

    ----

    Nevaeh zuchtte. Ze keek niet toe hoe de slaven werden gekozen en staarde bewust de andere kant op.

    ----

    Amelia wachtte in spanning af door wie zij als slaaf gekozen zou worden. Ze hoopte vurig dat het een aardig iemand was.


    That is a perfect copy of reality.

    Juvenalis sneed een stuk van het varken af en at het op.
    'En?' vroeg hij toen aan Jack.
    'Welke heb je nu gekozen?'

    'Jasmijn Victoire,' antwoordde hij met een vlugge blik op Van die een eindje verderop zat en een beetje nukkig keek. Jack grijnsde, omdat hij de jongen blijkbaar toch te slim af was geweest, al had hij eerder gekozen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Juvenalis haalde zijn wenkbrauw op en keek even naar Van.
    'Ik dacht dat jij Jasmijn zou kiezen,' zei hij toen, 'wie heb jij dan gekozen?'

    Nora legde de laatste hand aan een van de desserts en haalde toen diep adem. Hoewel de slavenceremonie verschrikkelijk was, kon het moment dat ze haar meester zou ontmoeten vele malen erger uitpakken. Ze merkte dat haar handen trilden van de zenuwen waarna ze ze balden om het trillen tegen te gaan. Ze hield er niet van om te laten zien dat ze zenuwen had, noch wilde ze niet dat anderen haar als zwak beschouwden. Haar meester ja, die mocht dat wel denken. Het zou gunstig voor haar zijn als hij haar net zo zou onderschatten als haar eerdere meesteres had gedaan.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Van keek op van zijn pastei.
    'Jasmijn is mijn slaaf nu, Vivian. Ik heb haar zelf uitgekozen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hoe kan jij Jasmijn hebben als Jack Jasmijn al heeft, Van?' vroeg Juvenalis hem.

    'Hij liegt,' amtwoordde zvan kalm. 'Jasmijn heeft een tweelingzuster, Vivisn. Is je dat soms ontgaan?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Dat is mij niet ontgaan,' antwoordde Juvenalis.
    'Ik vroeg me alleen af of het jou ontgaan was.'

    Jasmijn stond met trillende benen in de keuken en keek naar het dessert dat Nora net klaargemaakt had.
    Normaal had ze er wel een leven voor gegeven om zoiets lekkers te proberen, maar nu was ze bang dat ze bij de kleinste hap nog zieker zou worden. Ze keek rond of er iemand oplette en ging vervolgens op de grond zitten, tegen één van de keukentafels aangezakt. Ze voelde zich absoluut niet lekker en hoopte dat de avond zo snel mogelijk voorbij was.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 23:54 ]

    Van rolde met zijn ogen en richtte zich weer op zijn eten. Hij vouwde een paar stukken vis, brood en pompoen in een servet en stak dat in de zak van zijn gewaad.
    Jack grijnsde achter zijn hand.
    'Denk je dat ik mijn eigen slaaf niet herken?' vroeg hij zachtjes aan Juvenalis.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes