• Welp, mijn moeder voelde zich zeer schuldig dat ik de hond niet houden ( Zie topic ''Ik Krijg Eindelijk Een Hond!'') mocht doordat ze zo.... Ik kan het juiste woord niet vinden! De hond bedoelde natuurlijk alles goed, maar het was niet de hond die de mensen van de opvang beloofde te zijn.
    Ze had werkelijk alle nadelen, terwijl ze op alle video's zo zoet als honing was.
    Ze hadden haar zonder twijfel gedrogeerd.
    Ze moest dus weg, we wouden haar een week proberen maar dat mocht niet, nu hebben ze allemaal nare dingen over ons op facebook gezet wat evehelemaal niet klopt, maar whatever, niemand heeft haar meegemaakt zoals ze bij ons was.
    Ze is nu bij een nieuw baasje in Eindhoven.

    Blablablabla, mijn moeder voelde zich nog lang schuldig en durfde niet meer aan een hond te beginnen, dus hierbij nam ze een kitten! Ik helemaal blij, iedereen blij, blij blij blij! (Behalve Bram mijn katertje, die denkt WHAT THE HELL IS THAT THING?!)
    De ras van de kitten is een Blauwe Rus! Ze is dus blauwgrijs! We hebben een familietraditie; Alle namen met de B... Maar alle leuke B-namen waren al gebruikt dus ze heeeeeeeeetttt...
    *tromgeroffel*
    Muis! Dit is Muis!


    En dit is Bram!:


    You dare to gaze upon me?

    Aww, wat een snoepje! Wat naar dat het allemaal niet zo prettig is gegaan met je hond, maar dat katje is ook een snoesje, zeg. (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Aww, wat een snoepje! Wat naar dat het allemaal niet zo prettig is gegaan met je hond, maar dat katje is ook een snoesje, zeg. (bloos)


    Hihi bedankt! Ja, dat was zeker balen, maar ik denk dat ons gezin beter gewoon bij de katten moet blijven! X


    You dare to gaze upon me?

    Ahh, wat lief c: Ik vind Muis een ontzettend leuke naam voor een kat, trouwens (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Ahh, wat lief c: Ik vind Muis een ontzettend leuke naam voor een kat, trouwens (:


    Dankjewel, haha! c; X


    You dare to gaze upon me?

    Wat een cutie!


    16 - 09 - '17

    BlueJays schreef:
    Ahh, wat lief c: Ik vind Muis een ontzettend leuke naam voor een kat, trouwens (:

    Nakama schreef:
    Wat een cutie!


    Dankjewel! ^^


    You dare to gaze upon me?

    Vause schreef:
    (...)


    Thank youuu very much!


    You dare to gaze upon me?

    BlueJays schreef:
    Ahh, wat lief c: Ik vind Muis een ontzettend leuke naam voor een kat, trouwens (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)


    Tjenks tjenks!


    You dare to gaze upon me?

    Super leuk!
    Mijn oppaskonijntje (konijn van mijn zus) heet ook Muis


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Veel plezier ermee!


    26 - 02 - '16

    LadyDi schreef:
    Super leuk!
    Mijn oppaskonijntje (konijn van mijn zus) heet ook Muis



    Cuteeeeeeeee!


    You dare to gaze upon me?

    Chrysalism schreef:
    Veel plezier ermee!


    Gaat zeker weten lukken!


    You dare to gaze upon me?

    Pim lijkt wel wat op Bram (:


    26 - 02 - '16