• A war is coming.

    Decide on which side you are.



    Nadat de oorlog tussen mensen en mutanten voorbij was, was alles vredig en rustig. De mutanten en mensen leefden vredig met elkaar en alhoewel sommige mensen mutanten nog steeds wantrouwden, ging het beter dan ze gehoopt hadden. Er kwamen steeds meer mutanten en over de jaren heen kwamen ze erachter dat als een mutant dood gaat, diegene zijn kracht word doorgegeven op iemand anders een paar decennia later. Soms iets anders, soms helemaal hetzelfde.
    Echter vele jaren later was er een mutant die niet met mensen kon leven. Hij wou de hele wereld voor mutanten, waar hij zelf over zou heersen, en alle mensen dood. Hij werd Diablo genoemd vanwege de vele mensenmoorden die hij beging. Zijn kracht was dat hij alles kon opblazen. Ook mensen en mutanten. Dit maakte hem tot een zeer krachtige mutant.
    Langzaam aan begon Diablo mutanten te verzamelen die hem zouden willen hebben. Veel van die mutanten deden dit vooral ook uit angst. De mutanten die dit niet deden spanden samen met de X-Men. Mensen zochten bij mutanten dekking, hopend op bescherming. En zo is het nog steeds. Er hangt echter iets dreigends in de lucht, alsof er elk moment iets kan gebeuren. Alle mutanten kiezen een kant of blijven neutraal. Deze oorlog zal groter worden dan de vorige. Zullen de mutanten en mensen opgeven of door blijven vechten? Tegen hun eigen soort.
    Ondertussen zitten de mutanten ook nog op school, in opleiding voor mutanten. Deze school wordt nu gerund door Michael Larken. Zijn ze evenals bereidt om te vechten aan de kant van de mensen en mutanten of gaan ze naar Diablo toe?

    @ Helianthus is de mede topic maakster.

    Regels:
    - Minimaal 250 woorden. Denk eraan, je kunt ook mensen tegen komen die niet in de RPG voorkomen. Beschrijf wat diegene denkt etc.
    - Je hebt 48 uur om je rol in te vullen. Daarna wordt je reservering weggehaald.
    - Geen perfecte personages.
    - Speel alleen je eigen personage!
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven! En wanneer je voor een langere tijd niet kan reageren vanwege vakantie of iets.
    - Wacht met posten tot er twee posts tussen je vorige post in zit!
    - En natuurlijk veel plezier!(:


    Mutanten:

    Meisjes

    - Felicity Alysha Tyger || 1.6 || Pijn || Magnus
    - Briar Millicent Everbleed || 1.8 || Schaduw en duisternis || Asmodom
    - Neriah Aimée Marozsán || 1.4 || Een combinatie tussen electrokinesis en technopathy || Ourania
    - Elinor McDavidson || 1.2 || Lichaamsbesturing || Fenoglio
    - Tatum Mahony Jenner || 1.3 || Super elastisch en flexibel || Dumbledore
    - Lana Maria Vajna || 1.5 || Moleculaire manipulatie || Murdock
    - Astrid Grey || 1.8 || Breincapaciteit verhogen ||Handles
    -

    Jongens

    - Ayumu Yung/Nemesio || 1.4 || Illusies || Fairytalest
    - Hayden Mike Anderson || 1.7 || Ijs || Magnus
    - Nashton Messiah Coltrane || 1.6 || Radar/kopiëren || Vandinha
    - Ashton ''Ash'' Riley McAlliste || 1.5 || Super gevoelig zien en horen || LoveHemmings
    - Christopher Logan Paisley || 1.7 || Zintuigen manipuleren Malt
    - Marley Wolf Newton || 1.5 || Shapeshifting naar dieren || Earthlings
    - Cecil Baines || 1.5 || Dingen verpletteren met een zwaartekrachtveld || Cashby
    - Gereserveerd door WillNotLearn
    -

    Diablo: Gereserveerd door Handles

    Invullijstje:

    Rol:*
    Naam:
    Leeftijd:**
    Afkomst:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Kracht: (alleen voor mutanten)
    Aan welke kant staat hij/zij:
    Extra:

    *Hierbij zet je of je een mutant of mens hebt. En of die op school zit of niet. Een mutant kan natuurlijk ook altijd al bij Diablo aangesloten zijn! Al kan diegene ook nog geen keus gemaakt hebben.
    **Leerlingen tot en met 21 jaar op school.

    Krachten van personages:
    - Schaduwen creëren en zich hierin kan verhullen en deze kan gebruiken om naar andere plaatsen te "teleporteren" in schaduwen met nachtzicht|| Asmodom
    - Het herkennen van andere mutanten en hun krachten (evenals het niveau van hun krachten) || Vandinha
    - Lichaamsbesturing || Fenoglio
    - Mensen/mutanten pijn doen met haar ogen || Magnus
    - Super elastisch en heel flexibel || Dumbledore
    - Veranderen naar verschillende soorten dieren || Earthlings
    - Super gevoelig zien en horen || LoveHemmings

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 22:42 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @ Fenoglio; Ik vind je innerlijk beschrijving iets aan de korte kant. Zou je die wat langer kunnen maken, alsjeblieft?

    @ Dumbledore; Hahaha, hierbij moest ik aan de incredibles denken.:') Maar het mag, ik zal je erbij zetten!

    @ Scripturient; Hahaha, maakt niet uit.^^ Ik dacht er eigenlijk aan om die mensen dan mee te laten spelen, zoals dat ze zich verborgen bij mutanten. Al twijfelde ik of ik daar wel rollen van moest maken. Ik denk dat ik ze gewoon weg haal.:')

    @ LoveHemmings; Ghehe, ik begrijp je probleem. Maar kon je daar niet bij helpen. Sorry.:x

    @ Asmodom; Goeie, had ik nog niet eens aan gedacht. 21 als leerlingen. En als je een leerkracht van je personage of iemand buiten de school, ouder.^^

    @ Earthlings; Natuurlijk. Ik zet je erbij.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus – zou het een mogelijkheid zijn om de krachten van mijn personage uit te breiden?
    Hij heeft nu namelijk dat hij andermans krachten kan herkennen – maar omdat ik hem ook wat functioneels wil geven, wilde ik het eigenlijk uitbreiden met het gegeven dat hij de krachten van iemand waar hij zich dicht bij bevindt ook voor een moment kan overnemen ; eigenlijk kopiëren. Natuurlijk kan hij dit nog helemaal niet goed en is dit maar een zeer zwakke versie (het kan bijv. ook alleen bij mensen welke hij al langer kent et cetera).

    Het is dus totaal niet overpowerd want ik ga het zo maken dat hij er niet mee om kan gaan – maar wilde even je goedkeuring vragen.


    Mag ik een jongen? ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zou ik er ook nog een meisjes mutant bij mogen? (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    N.V.T.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 13:27 ]


    Magnus schreef:
    @ Scripturient; Hahaha, maakt niet uit.^^ Ik dacht er eigenlijk aan om die mensen dan mee te laten spelen, zoals dat ze zich verborgen bij mutanten. Al twijfelde ik of ik daar wel rollen van moest maken. Ik denk dat ik ze gewoon weg haal.:')


    Haha, ok. Shoot, ik was zwaar aan het overwegen te vragen of mijn mannelijke mutant een mensenmeisje zou mogen worden, maar ik wist nog niet goed hoe ik haar dan in het verhaal kon steken. Mannelijke mutant is natuurlijk ook goed.

    Bedankt voor je antwoord!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 18:25 ]


    A girl who wonders.

    Is het goed als mijn personage zichzelf kan veranderen in verschillende dieren? En kan ik die kracht dan reserveren? ^^


    Caution first, always.

    Ik reserveer de kracht voor mijn jongenspersonage super gevoelig zien en horen en als het kan voor mijn meisjespersonage Shape-Shifting, maar volgens mij heeft Earthlings die al :')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    LoveHemmings schreef:
    Ik reserveer de kracht voor mijn jongenspersonage super gevoelig zien en horen en als het kan voor mijn meisjespersonage Shape-Shifting, maar volgens mij heeft Earthlings die al :')

    Nah, die van mij kan zich dan alleen veranderen in dieren, niet in andere mensen of zo. c:


    Caution first, always.

    Earthlings schreef:
    (...)
    Nah, die van mij kan zich dan alleen veranderen in dieren, niet in andere mensen of zo. c:


    Ik had ook eigenlijk in gedachtes dat ze zich ook in dieren kan veranderen maar ik verander het wel in de kracht dat ze kan ''vliegen'', maar dat ze langer in de lucht kan blijven dan anderen :3

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 19:14 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Eerst wilde ik meedoen, maar nu twijfel ik enorm. Dus het is nog even mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.






    Rol: Mutant
    Naam: Tatum Mahony Jenner
    Leeftijd: Tatum is negentien jaar oud en verjaart ieder jaar op 18 april
    Uiterlijk: Op negentien jarige leeftijd kan je niet aan Tatum zien dat ze een mutant is. Ze ziet eruit als iedere andere jongedame maar dat is niet altijd zo geweest. Tatum is namelijk geboren met een blauwe gloed over haar huid, haren en ogen heen. Toen het baby'tje geboren was, wisten haar ouders meteen dat Tatum anders was dan de gewone mens. Toen Tatum opgroeide, was het algauw duidelijk dat haar lichaam anders in elkaar zat dan die van de andere kinderen. Ze was kleiner dan de meeste meisjes maar leek van de ene op de andere dag groter te zijn dan de dag er voor. De blauwe gloed op Tatum's lichaam is langzaam aan verdwenen door de tijd heen. Toen Tatum jong was, schaamde ze zich heel erg voor haar mutatie maar tegenwoordig kan het haar veel minder schelen.
          Verder heeft Tatum lichtblond haar dat tot iets over haar schouders komt. Vaak heeft ze het naar achteren in een paardenstaart. Ze houdt er niet van als haar haren in haar gezicht vallen. Ze heeft lichtblauwe ogen die omringd worden door lichtblonde wimpers. Haar huid is vrij bleek, in tegenstelling tot vroeger. Door haar mutatie is ze vrij lang en is ze erg slank gebouwd.
    Innerlijk: Tatum is een vrij stug en stil persoon. Ze praat niet veel en is iemand die vrij serieus ingesteld is. Natuurlijk kan ze ook genieten om een grapje op z'n tijd maar het liefste is ze serieus. Verder is Tatum een slimme meid die weet waar ze aan toe is. Ze laat zich niet gauw in de zeik zetten en kan zich enorm ergeren als mensen proberen een grap met haar uit te halen. Ze wordt dan ook graag serieus genomen. Door deze instelling wordt Tatum vaak als chagrijnig en bot gezien. Chagrijnig is ze niet, bot daarintegen weer wel. Ze antwoordt vaak vrij kortaf en laat het merken als ze een probleem met je heeft.
          Desondanks is Tatum geen slecht persoon. Ze zou zich nooit bij Diablo aansluiten omdat ze het totaal niet eens is met zijn opvattingen. Tatum is er trots op om een mutant te zijn. Ze is erg geïnteresseerd in de mutatie van een ander en praat het liefste de hele dag over mutanten.
    Kracht: Tatum is in staat om haar lichaam flink op te rekken. Zo kan ze haar ledematen voor wel vier meter uitrekken. Ook kan ze zichzelf in bochten wringen waar een ander nooit meer uit zou komen. Doordat ze haar armen zo ver uit kan rekken, kan ze ook erg goed klimmen omdat ze overal gemakkelijk bij kan. Ze begint haar kracht steeds beter te beheersen maar er zijn nog genoeg momenten dat haar armen plots uit een zakken en ze ze niet meer aan de praat krijgt. Omdat Tatum zo flexibel is, kan ze dit handig gebruiken in een gevecht.
    Aan welke kant staat hij/zij: X-men
    Familie: Tatum's ouders zijn zo gezegd gewoon menselijk. Toen haar moeder beviel van een baby die een volledige gloed over zich mee droeg, wisten de ouders meteen hoelaat het was. Jackie en William Jenner waren al langer in contact met een mutanten familie. Ze hadden hen per toeval leren kennen en waren erg geïnteresseerd in hun leven. Het was echter zo toen Tatum geboren werd, de twee het mutanten meisje niet wilden houden als hun eigen kind. Ze konden het niet verdragen om een blauw kind op te voeden dat zo flexibel als een elastiekje was. Na lang overleg, hebben Alvera en Carter de zorg van Tatum op zich genomen. Haar verzorgers zijn dus beide mutanten. Hoewel Tatum weet dat Alvera en Carter niet haar ouders zijn, weet ze niet wie wel haar biologische ouders zijn.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 21:30 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Magnus schreef:
    @ Fenoglio; Ik vind je innerlijk beschrijving iets aan de korte kant. Zou je die wat langer kunnen maken, alsjeblieft?


    Done c: Zo goed?

    Uhm, ik bedenk me net dat ik over een paar dagen voor bijna drie weken naar Frankrijk ga, dus ik weet niet of ik dan kan schrijven... Is het eventueel mogelijk als ik dan later inspring? Zelf heb ik daar nooit zo'n moeite mee, als mensen mij een samenvatting geven van wat er is gebeurd. Maar vinden jullie dat heel erg?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 20:26 ]

    @ Vandinha; Ja, ik vind het goed! En oké. Veel plezier op het strand!(:

    @ Mudita; Tuurlijk. Ik zet je erbij.(:

    @LoveHemmings; Sure. Ik zal het er neerzetten!

    @ Scripturient; Geen probleem.^^

    @ Earthlings; Is goed. Ik zal het erbij zetten.(:

    @ LoveHemmings; Je kunt natuurlijk ook altijd gewoon mensen shape shiften, als mystique.^^ Maar kijk maar wat je leuker vind.(:

    @ Fenoglio; Ja. Ik vind het goed.^^ En ja, dat is mogelijk. Veel plezier in Frankrijk!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vanaf de 9e ben ik ook op vakantie, mijn karakter jumpt later wel in ;)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)