• Help ! Ik en mijn nichtje zijn op de zelfde jongen ik me moeder en me nichtje gingen zwemmen in en zwemmbad en daar zaagen we 2 jongens 1 met blonde haar (mark) 1 met bruin haar (mike) dus we gingen zwemmen die jongens kijkde naar ons en we maakte ruzie want ik d8 dat ze naar mij kijken en zij d8 dat ook wij vonden in het begin alebee mark leuk maar later ging mike en beitje glimlachen en knipoogen naar ons ( wij waaren toen aan het ruzie maaken voor wie die knipoogen waaren enzo) en toen vonden we mike leuk me nichtje zij ' oh maar ik vond mike van het begin leuk dus hij is van. Mij ' ik wert boos 'yeah right mike vind mij leuker' en later ging me nichtje zwaaien maar hem en ik maakte en gebaar dat ze beetje gek is voor de lol en hij glimlachten en gaf mij en knipoog dus toen zij me nichtje dat het voor haaar was en later moesten we naar huis en zei ze 'toen je niet aan het kijken was ging hij fluirte met mij' yeah right ik was geen seconde weg ofzo maar het probleem is
    1. Wie krijgt mike?
    2. Ik ben 12 en me nichtje 11 en hij lijkt 14 of 15
    3. Hij is op vakantie dis hij kan zo weg gaan
    4. Als hij ons niet leuk vindt of hij en vriendien heefd hoe vergeeten we hem?
    5. Hoe maak ik contact ik durf geen hoi te zeggen
    6. Wat nou als ik verkiering krijg en ze wort jaloers ( of andersom)
    Ik hoop dat de tips zo snel moogelijk komen ik ga dinsdag meschien wier daar en meschien is ie er en ik weet niet wat ik moet doen


    Life's a bitch so am i

    Geen een krijgt hem. Dat is gewoon niet cool. Het is net zoals jij en je bff zijn op dezelfde jongen, en de ene neemt hem.
    Er zijn genoeg andere leuke jongens! Plus ik en mijn nichtje hebben de afspraak:''Niet elkaars ex daten OF de jongen nemen waar de ander verliefd op is''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Waarom zou je de vriendschap met je nichtje kapot maaken voor een jongen. Een jonge die ook nog eens binnenkort weg is. Veelkans was het voor hem alleen maar een beetje flirten en niets serieus, laat je hoofd niet op hol maken voor zoiets onbenulligs.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik denk eigenlijk niet dat je echt een relatie kunt opbouwen met een jongen die een beetje met je staat te flirten bij het zwembad. Hij ziet er misschien leuk uit, maar wat zegt dat over z'n innerlijk? Begrijp me niet verkeerd, hoor, ik loop ook weleens over straat en denk dan, wat is dat een knappe jongen zeg. Daarnaast denk ik dat je heel erge ruzie met je nicht gaat krijgen als jullie nu al staan te ruziën om welke jongen van jou is.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 10:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik denk eigenlijk niet dat je echt een relatie kunt opbouwen met een jongen die een beetje met je staat te flirten bij het zwembad. Hij ziet er misschien leuk uit, maar wat zegt dat over z'n innerlijk? Begrijp me niet verkeerd, hoor, ik loop ook weleens over straat en denk dan, wat is dat een knappe jongen zeg. Daarnaast denk ik dat je heel erge ruzie met je nicht gaat krijgen als jullie nu al staan te ruziën om welke jongen van jou is.


    Dit dus.
    En ik denk ook niet dat je iemand meteen leuk kan vinden als die even naar je knipoogt of wat dan ook.
    Dus laat die jongens lekker en ga voor je nichtje.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 10:05 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Dit dus.

    Zeg, verander "uiterlijk" eens naar "innerlijk" in je quote, hahaha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Zeg, verander "uiterlijk" eens naar "innerlijk" in je quote, hahaha.


    Huh?

    Edit: OH HAHAHAHAH xD
    Hoe da fuck komt ''uiterlijk'' daar nou weer o.o
    Ik had wel perongeluk op enter gedrukt, maar dacht dat t weer goed was, LOL

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 10:06 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    verkierin

    verkierin

    verkierin

    verkierin


    I long for this feeling to not feel at all.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Huh?

    Edit: OH HAHAHAHAH xD
    Hoe da fuck komt ''uiterlijk'' daar nou weer o.o
    Ik had wel perongeluk op enter gedrukt, maar dacht dat t weer goed was, LOL

    Foutje van mij, HAHAHA, sorry. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben het eens met de rest. Het gaat toch niets serieus worden, dus het is het ook niet waard om daarvoor je vriendschap met je nicht op het spel te zetten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Foutje van mij, HAHAHA, sorry. xd


    Omg, HAHAHA, kneusje xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Als je twaalf bent, waarom staat dan op je profiel dat je vijftien bent?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meid, je bent twaalf, you shouldn't be worried about this at ALL. En inderdaad, wat de rest ook zegt: zo'n toevallig leuke jongen die een keertje knipoogt is het dus niet waard om je vriendschap voor op het spel te zetten, vooral niet als je niet weet of je 'm nog ziet.

    En mocht je twaalf zijn, dan denk ik dat de kans klein is dat een jongen van vijftien je ziet zitten. Ze zijn wel kinderachtig, maar dat gaat wel ver.

    En oja, doe wat aan je spelling.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 10:41 ]

    Unwritable schreef:
    Meid, je bent twaalf, you shouldn't be worried about this at ALL. En inderdaad, wat de rest ook zegt: zo'n toevallig leuke jongen die een keertje knipoogt is het dus niet waard om je vriendschap voor op het spel te zetten, vooral niet als je niet weet of je 'm nog ziet.

    En mocht je twaalf zijn, dan denk ik dat de kans klein is dat een jongen van vijftien je ziet zitten. Ze zijn wel kinderachtig, maar dat gaat wel ver.

    En oja, doe wat aan je spelling.


    26 - 02 - '16

    Unwritable schreef:
    Meid, je bent twaalf, you shouldn't be worried about this at ALL. En inderdaad, wat de rest ook zegt: zo'n toevallig leuke jongen die een keertje knipoogt is het dus niet waard om je vriendschap voor op het spel te zetten, vooral niet als je niet weet of je 'm nog ziet.

    En mocht je twaalf zijn, dan denk ik dat de kans klein is dat een jongen van vijftien je ziet zitten. Ze zijn wel kinderachtig, maar dat gaat wel ver.

    En oja, doe wat aan je spelling.


    Dit dus, basically.


    The universal language of art.

    1. Ik schijf 15 op me profiel want ik wil niet de waarheid dat vindt ik en beetje raar
    2.thanks voor de tips en okw ik let op typfouten 3. Ik kan die jongen niet vergeeten :(


    Life's a bitch so am i