• Inhoud van het verhaal:
    Het jaar 5376 is aangebroken. De wereld heeft een harde tijd gehad van verschuivingen en verdwijningen van de jaargetijden. Het grootste gedeelte van de aarde leeft in een woestijn klimaat. Veel landen en steden hebben de tijd niet overleeft en bijna de hele aarde is leeg. Alleen een klein nieuw landje is ontstaan, Malligana. In het land heerst erge ongelijkheid. Je hebt hele rijke mensen en letterlijk straatarme mensen.
    Pam is de hoofdstad en in Pam kun je de ongelijkheid zien. Op een bergje, aan de rand van de stad, staat een enorm paleis. Dat is het huis van de koning en zijn gezin. Onder aan de berg zie je de prachtige Villa's van de rijke mensen, de markt die er elke dag is en natuurlijke de winkels waar de mensen met een beetje geld hun beroep uit oefenen. ( Bakker, smit, schoenmaker...) Maar hoe beter je rond kijkt hoe meer straatkinderen je tegenkomt. Hoe vervuilde gezichten je smekend aankijken, hoe blauwe plekken geler worden en weer verdwijnen.. Om te bepalen wie de baas is. De groepen die er lopen en het gevaar wat onder hun dreigt.
    Laat jij je mee slepen in dit harde avontuur van de straatkinderen? Of ben jij een bakker, Smit of slager die het niet probeert te zien? Of ben jij misschien de koning, koningin of prins(sesje) die het geweld ziet en met alle macht een oplossing probeert te vinden? Of ben jij een ex-straatkind die haar thuis heeft gevonden als slaaf, dienstmeisje of leerling-smit?

    Regels:
    *Het liefst alleen je eigen personage(s) besturen. Het mag wel voorkomen dat een ander iets in jou stukje zegt, maar overleg dat ook even met die gene :)
    * Max 2 personages p.p. Een derde kun je reserveren in een pb'tje ik zou dan laten weten of het kan
    * Als je uit het verhaal wilt stappen, maak er dan een mooi eind van. Je word vermoord, gaat dood van de honger of zo iets. Dat laat het verhaal natuurlijker lopen. Als je word vermoord overleg dan wel met diegene die die personage speelt, of die ook de moordenaar wil zijn.
    *Ik heb liever geen gevloek in het verhaal. Je mag ruzie's en vechtpartijen erin voor laten komen, maar overleg dat met de tegen partij.
    *Perfecte personages bestaan niet, maar je mag je eigen personage wel laten denken dat ze geen fouten in zich heeft, maar vermeld het wel als er iets verkeerds is en dat de personage zelf dat niet weet.
    * er moeten minimaal 3 stukjes tussen zitten voordat jij weer een stukje post, anders gaat het verhaal misschien te snel en kunnen sommige het niet bijbenen.
    * Gebeuren er dingen, die niet leuk zijn? Meld het aan mij, ik kijk ernaar en kijk of ik er iets aan kan doen.

    Rollen:

    Groep 1: De katten:
    Groep 2: De spionnen
    Groep 3: De kuikens: Shana Rees Pientie Joshua Lode Rivers Pientie Anastasia Spale ArianatorXx
    Groep 4: De Gorilla's

    De koning:
    De koningin: Claire Elizabeth Gley Nuevo
    De prinses: Rose Katharina GleyMevalina
    Prins: Lukas Alexander Gley Daggers
    prinsesje: Isabella Emily Gley MusicAndPeace
    Dienstmeisje 1: Alicia Lora Angela Rivers Mevalina
    Dienstmeisje 2: Katharina Rosanna des AdornéPoolster
    Dienstmeisje 3:
    Kok(kin):
    Keukenhulp:
    Hoofdschoonmaakster:
    Schoonmaakster 2: Sofia Alexandra Lionsfield Nuevo
    Schoonmaakster 3:

    De bakker:
    leerling-bakker:
    bakkers zoon: Thomas O’Shea Daggers
    Schoenmaker:
    De smid:
    De slager:
    (bij elk beroep bestaat er een leerlingen opleiding, dan word je rol bijv: Leerling-bakker)

    Huisvrouwen: ( hier kunnen er best veel van, het zou leuk zijn als je er een familie bij zoekt met een man, kind(eren) die iemand anders speelt)

    Rijk mens: Ook hier kunnen er veel van zijn, laat in je aanmelding ff weten wat zijn/haar beroep is.
    Rijk mens: Arianna GillsArianatorXx
    Rijk mens: Alison Gills Poolster
    Rijk meisje, woont en werkt bij bakker: Defelicé Lucia Angelina la Roux Daggers


    Het is mogelijk het hele koningsgezin te spelen, alleen als jij de enige bent die daar belangstelling voor heeft. Er is ook mogelijkheid om een vijfde groep te vormen en er kunnen wel meer dienstmeisjes en schoonmakers bij. Ik kan niet beloven dat je de rol krijgt die je graag wilt, maar ik doe mijn best. De kok(kin) die er staat is bedoelt voor in het paleis, maar je kan ook kok(kin) worden bij een rijk mens thuis, als je een rijk iemand speelt, geef dan even aan of je ook mensen in dienst wilt hebben en zo jou, welke mensen? (kok(kin), schoonmaakster?)

    Invullijst:
    Volledige naam:
    Bijnaam: Hoeft niet gebaseerd te zijn op de echte naam, Al is de naam Geertje de bijnaam mag dan wel Violet zijn ofzo. Je mag het ook baseren op het karakter of de leef omgeving
    Leeftijd/geboortedatum: Hier geld dat alle leeftijden mogen. Ik zou het ook erg leuk vinden als er kinderen van onder de tien meespelen. Het kan zijn dat je personage niet weet wanneer hij/zij jarig is. Dat kan voornamelijk voorkomen bij straatkinderen.
    Uiterlijk: Hoe ziet je personage eruit? Kleur ogen, haar, huid, maar ook welke kledingstijl heeft hij/zij? En wat mag hij/zij aan? Alleen jurken of mag alles, heeft je personage meerdere kledingstukken of loopt het altijd in het zelfde stofje rond?
    Innerlijk: Wat is de karakter van jou personage? Wat is duidelijk aanwezig en wat niet? Wat weet ze over zichzelf en wat niet? Is ze hooghartig, zachtaardig of sluw?
    Familie: Heeft jou personage familie? Zo ja, wie? Speel jij diegene zelf? Is het een bijrol of combineer je het met iemand anders personage? Als je de familie met iemand anders deelt, let er dan wel op dat je goed afspreekt wie dat zijn en hoe hun karakters zijn. Graag ook namen vermelden van de familie en als het door iemand anders gespeeld word ook haar QL naam erbij zetten ;)
    Doorgroeien: Heb je al een idee waar jou personage naartoe gaat leven? Word hij/zij van rijk naar arm, of andersom? Verlaat hij/zij het straatleven om in dienst te gaan bij iemand anders? Of zoekt hij/zij de vrijheid op en vertrekt hij/zij naar een andere stad/land/planeet? Of blijft ze voor eeuwig dat hardwerkende kind met een paar cent als loon?
    Groep/rol: Ik wil een stuk of vier straatgroepen vormen, dit deel geld dus alleen voor de straatkinderen. Bij welke groep wil je horen? Wil je daarin een leider worden? Of een meelopertje? Of ben jij het pispaaltje? Heb je wel een groep? Of moet je er nog 1 vinden? Hier geld dat ik de uiteindelijke groepen samenstel, dat worden ongv. 5 tot 8 personages per groep. Wil je graag bij een andere personage in de groep, meld dat ook even ;) Je hebt de vrijheid om als groep een nieuwe naam te kiezen, ik heb gewoon ff vier basis namen gekozen. Beslis ook met je groep wie de groepsleider word en geef dat aan mij door. Je mag hier ook bij zetten welke rol je in de groep wilt. Ik probeer niet twee mensen die allebei leider willen zijn bij elkaar in te zetten ;)
    Als je een andere rol wil, kijk naar de roze zinnen onder de spoiler van de rollen.

    Vrienden/vijanden: Wil zijn jou bondgenoten en wie jouw aartsvijand? Meld ook even wie die personage speelt en of hij/zij daar mee eens is.
    Extra: Ben ik nog iets vergeten? Of wil je zelf nog wat toevoegen? Meld dat hier ;D


    Er is geen vast begin, alleen dat iedereen in Pam begint. Het kan zijn dat je Personage net aankomt, maar je schrijft niet over de reis naar Pam, het mag wel zijn dat je schrijft hoe je personage op de reis terugkijkt, maar hij/zij is al in Pam.

    Heb je nog ideeën voor het uiterlijk van Pam? Laat het weten in je aanmelding ;D

    Uiterlijk van Pam:
    *Je hebt geen verharde wegen, auto's bestaan ook niet meer. Er word wel door de rijkere mensen op paarden gereden.
    *Het paleis staat op een heuvel

    Ik hoop dat we veel plezier aan dit verhaal kunnen beleven! Xx Pien

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164842&page=12
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164926

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 14:43 ]


    ~My Mind Is Free~

    Lukas Gley.
    Hij knikte na zijn moeders antwoord, en hield zijn gezicht in de plooi. Luke haatte het als iemand hem Lukas noemde. Gewoon vreselijk. Rose kwam binnen, begroette haar ouders en gaf hem een knuffel. Wat hem liet glimlachen. De prins lette niet zo op de rest, maar na een schreeuw in de gang keek hij toch op. Hij stond op en liep de gang in. Waar hij een van de dienstmeisjes zag huilen, ze leek minstens zeven. Er was een ouder meisje bij, iets jonger dan hem. Hoewel hij zich eigenlijk niet mocht bemoeien met hun liep hij toch naar ze toe en knielde naast hun. ''Wat is er gebeurt?'' vroeg hij, en hij keek naar het jongste meisje.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Katharina Rosanna des Adorné
    "Alicia hier is net geslagen door iemand van je personeel, gefeliciteerd" ik pak Alicia's hand en fluister haar toe dat ik in de keuken een kop warme chocolade voor haar zal maken. Er komt alweer een kleine glimlach op haar gezicht.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Alicia Lora Angela Rivers
    Een lief meisje kwam naar me toe en beschermde mij tegen te stoute meneer. Gelukkig ging hij al snel weg. Dan kwam er nog iemand. Maar als ik opkeek zag ik wie het was. Het was geen stoute meneer maar de prins. Toch bled dik verder wenen want de klap deed zoveel pijn. ''Wat is er gebeurd ?'', vroeg de prins. 'Alicia hier net geslapen door jou personeel, gefeliciteerd!', riep het lief meisje naar de prins. Ze ging een kom warme chocolade halen. De prins keek nog altijd naar mij en ik antwoordde zelf. 'De stoute meneer heeft op mijn wang geslagen !', zei ik wenend.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Lukas Gley.
    "Alicia hier is net geslagen door iemand van je personeel, gefeliciteerd" zei het meisje die wat jonger was dan hem. Wacht wat? Personeel die iemand sloeg? Zacht gromde hij. Hij keek rond en ving nog net een glimp op van Oliver, die had dus een probleem. Zijn blik gleed naar Alicia. ''Ik zal zorgen dat het niet meer gebeurt. En als het nog eens gebeurt zoek je mij op. Dan heeft hij een groter probleem dan hij nu al heeft.'' Normaal was Luke niet zo, maar kom op zeg. Een klein meisje slaan? Hoe slap kon je zijn.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Isabella Emily Gley

    Terwijl mijn moeder mijn haar deed kwam Rose binnen ze gaf Luke een knuffel en toen kwam ze naar mij toe. Met haar smalle wijsvinger tikte ze op mijn neusje. "Hoe gaat het met je, schatje?", vroeg ze met een glimlach. Toen ging ze naast mij en mama zitten "Goed ene we hebben een feestje hè", antwoord ik. Mijn moeder geeft me een zetje als teken dat ik kan gaan dan ga ik naast Rose zitten wachten tot er iets gebeurt.


    A horse of course

    Claire Elizabeth Gley

    ~~~

    Ik kijk mijn jongste dochter na als ze de troonzaal uitloopt om haar te verkleden. Dat doet ze in elk geval wel goed en ik hoef haar er niet meer mee te helpen. Het is een teken wat laat zien dat ze ouder wordt, gelukkig. Vaak droom ik over het moment dat ze zolang niet meer heeft geschreeuwd dat ik me het geluid ervan niet meer kan herrineren.
    "Mama, ik heb hier een lintje en die moet in haar" Hoor ik haar na een tijdje weer zeggen als ze weer binnenkomt. In haar ene hand houd ze de borstel stevig vast en in de andere het lint. Als ze de spullen aan mij overhandigt sta ik op en ga ik achter haar staan. Heen langzaam laat ik de borstel door haar haren heen glijden en ik weet zeker dat, als er hier niet zoveel mensen waren, ik er zelfs bij had gezongen. Maar hier kan dat uiteraard niet. Het is een fijn gevoel als ik het haar van mijn kinderen borstel. Het laat me weten dat ik in elk geval over hun haar de controle heb en dat voelt perfect. Na een tijdje komt Rose binnen. Voor nu heb ik het gevoel dat we compleet zijn, of eerder zelfs meer dan compleet. Een vader hebben mijn kinderen niet nodig, en dan ook niet zo eentje als mijn man.
    "Zou ik u een plezier kunnen doen met een kopje thee?" Hoor ik dan ineens achter me, waar een dienstmeisje staat. Ik kijk haar boos aan, bijna was ik in trance geweest na telkens op hetzelfde ritme de borstel op en neer te halen.
    "Graag." Bedantwoord Rose haar vraag. Mooi, denk ik. Dan kan dat kind gelijk weer weg. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik toe hoe het meisje Rose haar thee brengt. Net als ik voor die dienstmeid een vervelende verwensing bedenk, gaat ze zelf al weg. Mooi zo, want dat bespaard me de moeite. Pas dan zie ik waarom ze is weggelopen. Er zit een krijsend kind in de gang. Zij is hier nog niet zo lang, voor zover ik weet. Ik zou me ook kunnen vergissen, maar haar gezicht herken ik niet zo snel. Ik wordt altijd moe van gillende kinderen, dus ik denk dat ik haar maar eens moet gaan zeggen wat er met haar zal gebeuren als ze de komende tijd nog eens zo raar doet. Dan zie ik Lukas opstaan en naar het meisje toelopen. Ik moet mezelf wel een paar keer zeggen dat ik rustig moet blijven, want voor zover ik weet zou Lukas lang niet dezelfde bedoelingen hebben met het kind als ik heb. Nu is het zeker noodzaak dat ik erachter aan ga. Even stop ik met het borstelen van Isabella's haar en ik zet al één voet naar voren als ik wordt vastgegrepen aan mijn arm. Woedend draai ik me om en daar zie ik hem. Lui en achterovergehangen op zijn troon. Nog steeds wilt hij mijn hand niet loslaten. Kil til ik mijn kin op.
    "Wat moet dat?" De woorden komen bijna grommend maar ook extreem langzaam mijn mond uit.
    "Het lijkt me beter als jij je niet met die zaak bemoeid." Het liefst zou ik hem aan willen vallen, maar het lijkt me beter van niet. Dat hij dit doet in bijzijn van de meisjes, ik hoop dat hij beseft dat ik dit niet snel zal vergeten. En het lijkt mij beter als jij je niet bemoeid met mij en met mijn zaken. Ten alle tijden. De woorden liggen al op mijn tong en ik zou er alles voor geven om ze uit te kunnen spreken, maar helaas is dat nu niet het geval. Niet in het bijzijn van de meisjes. Hij is al verder gegaan dan ze zouden mogen horen. Dus ik doe een poging mijn lippen stijf op elkaar te houden. Mijn ogen veranderen in spleetjes en aangezien ik niets kan zeggen, hoop ik ten zeerste dat hij mijn haat zal voelen. Ik voel me gedwongen om te blijven, dus dat doe ik dan ook. Ik ga weer zitten in de zetel naast hem en ik leg mijn hand weer net naast de zijne.
    "Isabella, je haar is klaar." Ik kan het niet bij me opbrengen om er iets aardigs van te maken.

    Joshua Lode Rivers
    Ik hou mijn hand tegen mijn bonkende hoofd. Hij doet zo zeer. Met mijn ogen scan ik de gezichten af van de straatkinderen die hier in de put* zitten. Anna kijkt me met haar engelen lach liefjes aan. Ik werp haar een kus handje toe en gebaar dat ik even weg ga. Ze knikt en gaat weer in gesprek met het meisje naast haar. Ik loop de put uit en kijk om mij heen. Iedereen is druk bezig met de voorbereidingen van het Lichtenfeest. Ik baal er van dat ik Ratje nu niet beter in de gaten heb gehouden. Ik wist dat ze op deze dag erop uit zou trekken, om wat extra geld binnen te halen.
    Met mijn handen in mijn broekzak slenter ik door de talloze armoedige straatjes. Uiteindelijk besluit ik om naar het meer aan de heuvel te gaan. Al vanaf ver zie ik dat Ratje in het water ligt. Het geeft me een opgelucht gevoel dat ze nog niet in de problemen zit. Zodra ze mij in de gaten krijgt, zwaait ze opgewonden en kleed zich snel aan. 'Hey Joshua.' Zegt ze met een brede grijns. 'Hey, ik had toch gezegd dat je vandaag bij me moest blijven.' Bromde ik en pakte haar schouder vast. 'Ik had honger.' Protesteert ze en schud mijn hand van haar af. 'We gaan terug naar de put en daar blijf je vandaag ook.'
    'Nee, we hebben eindelijk kans om wat binnen te halen. Ik ga geld verdienen.' Ratje steekt haar neus in de lucht. Ik zucht en duw haar verder de straten door. 'Laten we door de hoofdstraat lopen.' Stelt ze ineens voor. 'Waarom zouden we dat doen? Niemand heeft er plezier aan om ons te zien.' Zeg ik nors. Het kind heeft ook altijd van die gekke ideeën. 'Nou en? Ik heb er wel plezier aan om te kijken hoe ze alles klaarmaken voor het lichtenfeest.' Ratje pakt mijn hand en trekt me mee een ander straatje in wat uitkomt op de hoofdstraat. 'Hé, hé, hé. Kijk is wie we daar hebben.' Klinkt opeens een stem. Ik kijk op en zie een paar leden van de gorilla's staan. 'Laat ons met rust.' Snauwt Ratje en loopt door. 'Hé Josh, zit je nog steeds aan die kleine vast? Je bent zeker blij dat die blonde al weg is!'
    Er word gelachen. Ik kijk ze woest aan. 'Hou je mond over Alicia.' Een stekende pijn komt opzetten. Wat mis ik die kleine. 'Ach, wat kan jou het schelen of ze dood of levend is? Het liefst had je natuurlijk gehad dat ze stierf samen met je moeder!'
    Ratje begint onrustig aan mijn arm te trekken. 'Niet op reageren, Joshua!'
    Maar het is al te laat. Ik voel de woede oplaaien. 'Joshua!' Hoor ik Ratje. Ik draai me woest om. Het eerste wat ik zie is een jongen met zwart haar die net een zij deurtje uit komt lopen. Met een woeste kreet storm ik op hem af en grijp hem bij zijn keel.

    * De put is een soort hangplek voor de straatkinderen. Er hangt daar een onuitgesproken regel dat elk straatkind daar welkom is en dat daar niet word gevochten.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 14:32 ]


    ~My Mind Is Free~

    Thomas O'Shea.
    En hij werd bij zijn keel gegrepen. What the fuck?! Thom keek wie het was en kwam tot de conclusie dat het een straatkind was. Hij trok de handen van de jongen los en gaf hem een duw. ''Doe normaal!'' riep hij uit. Normaal werd hij niet snel boos, maar als mensen hem zo maar aanvielen? Ja dan wel. Boos keek hij de jongen aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Joshua Lode Rivers
    Ik struikelde achteruit en keek verward op. 'Doe normaal!' Riep de jongen en keek me boos aan. De woede die in me was opgelaaid was verdwenen als sneeuw voor de zon. Ratje vloog op me af en probeerde me achteruit te duwen. 'Joshua hou op! Niet doen! Hij is aardig!' Ratelde ze. Ik keek haar verward aan. 'Hoe weet jij dat nou?' Bromde ik. Mijn blik gleed naar de jongen toe die nog steeds kwaad keek. Ratje plante haar handen in haar zij. 'Gewoon, dat kan ik zien en nu moet je sorry zeggen. Dat moest ik ook altijd als ik ruzie had met Alicia.'
    Ik keek van Ratje naar de jongen. 'Sorry, het was een fout. ik dacht dat je iemand anders was.'
    Ik hoorde Ratje zuchten en met haar ogen rollen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 14:37 ]


    ~My Mind Is Free~

    Thomas O'Shea.
    Verbaast keek hij naar het meisje. Het was het meisje dat hij brood had gegeven. Kort knikte hij na zijn woorden. ''Okay,'' mompelde hij. Felicé stapte buiten en pakte zijn pols. ''Thom we moe-'' Toen pas zag ze het meisje en de jongen. ''Oh...ehm is er iets mis?'' vroeg ze. Thom schudde snel zijn hoofd. ''Nee niets, ik kom zo.'' Kort keek zijn zusje hem doordringend aan maar algauw knikte ze en liep ze weer naar binnen. Thomas keek de twee aan. ''Ehm, nog iets?''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Shana Rees
    'Nee, verder niks. Kom Ratje, we gaan naar de put.' Zei Joshua en trok me met zich mee. Ik keek nog drie keer om naar de jongen. Oké, als je één keer iemand van een hogere stand ontmoet die je helpt, is niets bijzonders, maar twee keer? 'Rat, loop door.' Bromde Joshua. De jongen verdween uit zicht en ik zuchtte. 'Mag ik alsjeblieft bij de optocht kijken van het koningshuis? Ik beloof om geen problemen te veroorzaken.' Zei ik, maar ik wilde gewoon graag nog eens de jongen zien en het meisje. Het meisje was knap. Ik wou dat ik er zo uitzag. De jongen mocht er ook zijn. Misschien, misschien konden ze me helpen aan een baantje. Joshua keek me even aan. 'Goed dan. Ik ga naar de put, daar is Anna ook.'
    'Oké.' Ik glimlachte en keek Joshua na, terwijl hij verder liep. Ik draaide me om en rende naar de bakkerij. Het geur van versgebakken brood hing er nog maar vaag. Hij moest zeker ook zo sluiten, of zouden ze tijdens de optocht door gaan? Ik beet op mijn lip en gluurde door het raam naar binnen.


    ~My Mind Is Free~

    Defelicé la Roux.
    Ze keek haar broer doordringend aan. ''Hoe kom je aan dat daar?'' Het meisje wees naar zijn nek. Verbaast keek hij ernaar. Er zaten dunne blauwe plekken. ''En lieg niet tegen me.'' Een zucht verliet zijn mond. ''Die jongen had me bij mn keel gegrepen. Maar ik had alles onder controle Fel.'' Het laatste zei hij er snel bij toen hij haar grote ogen zag. ''Hmm okay. Nou help me met die gebakjes. Voor vanavond moet alles klaar. En pa en ma hebben t al druk genoeg.'' Thomas knikte en hielp haar snel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Shana Rees
    Ik zag hoe ze liepen met gebakjes. Ze leken druk. Een paar klanten stonden ongeduldig te wachten. Ik schuifelde met een vrouw mee naar binnen en verstopte me in een hoekje van de ruimte. Ik volgde met mijn ogen het meisje en nam goed in me op waar ze de gebakjes heen bracht. Ik hield ook goed in de gaten of niemand mij opmerkte, want dan werd ik zeker weggestuurd en waarschijnlijk niet zonder een blauwe plek..


    ~My Mind Is Free~

    Thomas O'Shea.
    Ze liet het erbij. Gelukkig. Snel hielp hij haar met alles. Het was erg druk en enkele mensen waren aan het mopperen. ''Zouden jullie geduldig willen wachten? Het is al drukker door het lichtenfeest. U komt nog aan de beurt.'' vroeg Thom aan iedereen in de ruimte. Felicé wierp hem een waarschuwende blik toe. En die blik bij haar was soms nog wat beangstigend. Toch negeerde hij het en ging verder. Een kleine zucht verliet zijn mond. Het was té druk. Stom lichtenfeest ook. Alsof je het over de duivel had kwam hun vader binnen en hielp de klanten. Mooi, dan konden hij en Felicé alle gebakjes enzo doen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Shana Rees
    Een grote stevige man kwam vanachter uit de winkel en begon de klanten te helpen. Ik rilde over mijn lichaam. Als hij me zou zien, dan was ik er geweest. Als ik nu weg ging, zouden ze denken dat ik iets had gestolen en was ik er ook geweest. Ik maakte me nog kleiner dan ik al was en wenste vurig dat ik hier nooit was gaan zitten.
    Na een tijdje kreeg ik genoeg van deze houding. het leek alleen maar drukker en drukker te worden. Ik begon mezelf te vervloeken. Waarom deed ik zo roekeloos? Waarom ging ik hier zitten? Waarom wilde ik zo graag dat het meisje of de jongen mij zag? Ik wist ook wel dat het kwam door de ontmoeting van vanochtend en het incident van vanmiddag. Ik haalde diep adem en kwam tevoorschijn. De bakker merkte me niet op. Voorzichtig liep ik naar het meisje toe. 'Kan ik helpen?' Piepte ik.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 15:32 ]


    ~My Mind Is Free~