• Niemand had verwacht dat de 15-jarige, succesvolle Elle Holmes zo ongelukkig was, totdat ze plotseling zelfmoord pleegde.

    Vlak voordat ze overleed, nam ze een zelfgeschreven nummer op. Het liedje was voor een vriendin geschreven, maar achteraf gezien sloeg de tekst op haarzelf. Ze schreef: “Mirror, mirror on the wall, she ain’t the fairest of them all. Mirror, mirror don’t you see, what you show her is deadly. You killed that little girl.”

    Pro-ana
    Haar moeder kwam er vlak voor haar dochters dood achter dat Elle pro-ana websites bezocht. Uit Elle’s webgeschiedenis blijkt dat ze heel graag dunner en mooier wilde zijn. Haar moeder vertelt dat Elle boulimia had en dat ze daar pas heel laat achter kwam.

    Ze vertelt: “Iedereen vraagt zich af hoe dit heeft kunnen gebeuren. Elle was geliefd, populair, talentvol en grappig. Ze had vrienden en deed haar best op school.” Een paar uur voor haar dood speelde ze nog vrolijk met haar broertje.

    Depressie
    “Ze heeft niemand iets vertelt over haar gevoel. Er lag geen briefje, ze heeft niets tegen haar broertje of mij gezegd. Ze heeft zelfs geen afscheid van haar vriendje genomen”, aldus haar moeder. Ook vertelt ze dat niemand had verwacht dat Elle met zware depressies rondliep omdat ze eigenlijk altijd vrolijk was.

    Haar moeder wil het liedje Mirror, mirror, dat ze geschreven had voor een vriendin, uit laten brengen. “Het is haar laatste geschenk aan de wereld.”
    https://www.youtube.com/watch?v=iz3QoHWeWvE#t=212
    Bron: http://ondertussen.nl/lifestyle/15-jarige-schrijft-lied-voor-vriendin-maar-deze-blijkt-na-zelfmoord-over-haarzelf-te-gaan/

    Ik vind dit echt erg. Echt zo vreselijk. En het liedje is ook zo sneu.
    Als dit topic niet goed staat, mag het veranderd worden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 13:01 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ze lijkt zo vrolijk. Wat erg.

    Edd schreef:
    Ik heb meer medelijden met de mensen die tegen hun wil doodgingen. Blijft rot voor haar natuurlijk, dat ze zich zo voelde.

    Inderdaad. Persoonlijk vind ik het ook erger voor de nabestaanden op dit moment dan voor het meisje zelf.
    Hoewel het voor heel erg moest zijn geweest voor ze zelfmoord pleegde.
    Wat is leven vandaag de dag nog :/


    --