• Het valt mij de laatste tijd op dat er soms nogal weinig op sommige polls wordt gestemd voor XOTM. Ik zat vroeger op UKCS en daar worden (of werden, ik zou het niet weten) de polls op de homepagina gezet zodat iedereen het ook effectief zag. Is dat misschien ook niet interessant om te doen? Of misschien via een andere manier zoals een message die op je scherm loopt en dit dan met een doorstuurlink naar de polls.

    Ik vind het gewoon jammer dat er soms zoveel mensen ontzettend hun best doen om iets in te zenden voor XOTM en het door zo goed als niemand soms bekeken wordt.

    Ik weet niet wat er precies allemaal haalbaar is op Q, maar een beetje meer spotlight voor deze polls zou ik persoonlijk wel fijn vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uhu, voor!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Uhu, voor!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben een 's' vergeten te typen zie ik nu juist. Damn you nieuw toetsenbord.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Ik ben een 's' vergeten te typen zie ik nu juist. Damn you nieuw toetsenbord.


    En zou het kunnen dat die ''meer'' ''weer'' moet zijn?
    Of ben ik even dom bezig?:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    En zou het kunnen dat die ''meer'' ''weer'' moet zijn?
    Of ben ik even dom bezig?:')
    Niet persé, want nu wordt er niet zoveel belangstelling aan gehecht. En het is hier niet letterlijk de spotlight, maar de spotlight in de zin van dat ze meer in het zonnetje moeten gezet worden. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    (...)Niet persé, want nu wordt er niet zoveel belangstelling aan gehecht. En het is hier niet letterlijk de spotlight, maar de spotlight in de zin van dat ze meer in het zonnetje moeten gezet worden. (:


    Ahh, ja, op die manier. Ik dacht dat je bedoelde de quizletspotlight.:'D Vandaar klonk het zo raar in mijn hoofd.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Uhu, voor!


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    Uhu, voor!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als ik -of een andere xOTM-mod- eraan denk, wil ik het best wel vaker in de spotlight zetten, want nu schiet dat er altijd bij in. Maar dat is volgens mij ook het enige dat we kunnen doen als moderator; proberen het meer in de spotlight te zetten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat zou wel fijn zijn, want ik merk op dat er bij Quiz of the Month en Column erg weinig stemmen waren en dat is gewoon zonde.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom in The Spotlight? Dan worden de gewone users, die ervoor betalen er dus uitgeknikkerd. Op de Home-pagina lijkt me wel een goed idee, maar The Spotlight lijkt me niet echt eerlijk.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 11:10 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ^We hebben dat eerder ook altijd gedaan hoor. Alleen echt het laatste half jaar amper tot niet.
    En dan houden we wel rekening dat we niet alle polls tegelijk in de spotlight zetten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scribe schreef:
    Waarom in The Spotlight? Dan worden de gewone users, die ervoor betalen er dus uitgeknikkerd. Op de Home-pagina lijkt me wel een goed idee, maar The Spotlight lijkt me niet echt eerlijk.
    Scandal stelt dat voor, ik heb niet gezegd dat het in de spotlight moet, ik stelde voor om het op de homepage te doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    (...)Scandal stelt dat voor, ik heb niet gezegd dat het in de spotlight moet, ik stelde voor om het op de homepage te doen.

    Op de Homepage lijkt me wel een goed idee/plan.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Freljords schreef:
    (...)Scandal stelt dat voor, ik heb niet gezegd dat het in de spotlight moet, ik stelde voor om het op de homepage te doen.


    Kijken er veel mensen op de homepage dan? Ik doe dat namelijk niet, maar nu vraag ik me af wie het wél doet. :p Persoonlijk ben ik juist meer voor de spotlight zelf, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •