• Okee, ik zit er echt heel erg mee, dus ik moet het weten! Heeft TH onderling ruzie? Ik zie hier veel topics over, en mijn moeder zegt het ook. O.o Wie weet dit? En is het een gerucht dat Gustav uit TH gaat?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)

    ö echt? hoe weet jij dat? Ga jij zo stiekem om met de jongens XB

    Dôh.
    Wist je dat nog niet? :Y)
    Neeheur, neem het maar van mij aan.
    Het is zo.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)

    ö echt? hoe weet jij dat? Ga jij zo stiekem om met de jongens XB

    Dôh.
    Wist je dat nog niet? :Y)
    Neeheur, neem het maar van mij aan.
    Het is zo.


    Sing the song of the stars for me.

    -dubbelpost sorry-


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Dôh.
    Wist je dat nog niet? :Y)
    Neeheur, neem het maar van mij aan.
    Het is zo.


    Maar hoe weet jij dat dan?? [/blijft zeuren tot ze het weet]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    oke, als gustav uit de band stapt, dan ga ik echt een hekel krijgen aan Th, ik vond het al niet geweldig, maar hij was opzich wel oke


    It's not too late, It's never too late!

    (...)

    Maar hoe weet jij dat dan?? [/blijft zeuren tot ze het weet]

    Kijk naar hun ogen wanneer ze weer in filmpjes doen alsof ze nooit ruzzie hebben.
    Kijk gewoon naar hun houding.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Kijk naar hun ogen wanneer ze weer in filmpjes doen alsof ze nooit ruzzie hebben.
    Kijk gewoon naar hun houding.


    Zal ik eens doen, en nu je het zegt, ze doen raar tegenover elkaar, ook daar bij dat helloween gedoe, Bill, Tom en Georg waren best wel tegen elkaar bezig, tegen Gussiie zeiden ze bijna niets!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Zal ik eens doen, en nu je het zegt, ze doen raar tegenover elkaar, ook daar bij dat helloween gedoe, Bill, Tom en Georg waren best wel tegen elkaar bezig, tegen Gussiie zeiden ze bijna niets!


    Ze praten ook niet vaak met Gustav, alleen Georg. Bill en Tom zijn te druk met elkaar bezig, als er camera's bijzijn. En Georg die doet soms nog wel mee. Gustav houdt zich er ook zelf buiten. Vind ik zelf best logisch. Waarom zou je keihyper gaan doen als er al 2 persoontjes zijn die altijd praten, altijd blij zijn, altijd hyperen, etc? x') Zonde van de energie. Maar de rest, vooral de tweeling, vergeet Gustav soms echt. En dat kan gewoon niet.

    Vind Geesz.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Zal ik eens doen, en nu je het zegt, ze doen raar tegenover elkaar, ook daar bij dat helloween gedoe, Bill, Tom en Georg waren best wel tegen elkaar bezig, tegen Gussiie zeiden ze bijna niets!

    Het is al langer bezig.
    En ik denk niet dat het ooit nog helemaal goed zal komen.
    Ze zitten al te lang met elkaar opgescheept.


    Sing the song of the stars for me.

    Whatever, dan gaan ze maar lekker uit elkaar. Ze zijn de laatste toch al lekker kinderachtig bezig.


    Life is hard and then we die

    nee hoor, wees maar gerust het is een roddel..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als je moeder het zegt is het meestal niet waar
    Die overdrijven meestal
    Sorry, ik zeg altijd alles...

    @ xSTARDUST, zou je de links van die filmpjes dan hier ff willen droppen? Ik wil dat ook wel eens zien...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Whatevaaaaaaah.
    Dit word zo vaak gezegd.
    Opzich denk ik niet dat hij eruit zal stappen hoor nu ze net goed beroemd biggen te worden in amerika.

    dat is echt niet waar