• Okee, ik zit er echt heel erg mee, dus ik moet het weten! Heeft TH onderling ruzie? Ik zie hier veel topics over, en mijn moeder zegt het ook. O.o Wie weet dit? En is het een gerucht dat Gustav uit TH gaat?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    Dat is
    kut o_O

    Ik kan er niet mee zitten. Ik denk dat het beter is als ze uit elkaar gaan. Bill heeft duidelijk rust nodig en Tom zit tegen Pfeifer aan. Ze trekken het gewoon niet langer. Als ze uit elkaar gaan, kunnen ze even rusten en in hun eigen tempo weer verder gaan. Ik denk dat je, als fan, uiteindelijk toch het beste wil voor je idool. En als dat uit elkaar gaan is, het zij zo.


    Bored.

    YEAH. IK HAD DE LAATSTE 4 (!!!) UUR UITVAL, DUS IK WAS OM 12 UUR VRIJ IN PLAATS VAN 4. (A)

    (...)

    Ze praten ook niet vaak met Gustav, alleen Georg. Bill en Tom zijn te druk met elkaar bezig, als er camera's bijzijn. En Georg die doet soms nog wel mee. Gustav houdt zich er ook zelf buiten. Vind ik zelf best logisch. Waarom zou je keihyper gaan doen als er al 2 persoontjes zijn die altijd praten, altijd blij zijn, altijd hyperen, etc? x') Zonde van de energie.    Maar de rest, vooral de tweeling, vergeet Gustav soms echt.     En dat kan gewoon niet.

    Vind Geesz.


    Hoe kun je daar over oordelen terwijl je niet weer hoe het zonder camera's etc. is ? Vind het een beetje kort door de bocht om er meteen vanuit te gaan dat het zo is..

    (...)

    Zal ik eens doen, en nu je het zegt, ze doen raar tegenover elkaar, ook daar bij dat helloween gedoe, Bill, Tom en Georg waren best wel tegen elkaar bezig, tegen Gussiie zeiden ze bijna niets!


    Maar daar is een camera bij, wie zegt dat dat niet alleen een 'act' voor de camera is ?

    (...)

    Maar daar is een camera bij, wie zegt dat dat niet alleen een 'act' voor de camera is ?


    Like precies ingert. Houd er niet echt mee bezig hiero..
    =x

    (...)

    Like precies ingert. Houd er niet echt mee bezig hiero..


    Hehe. Iemand is het met me eens, yuy.

    Ik weet het niet hoor..
    Jullie zitten allemaal maar te insinueren, zonder dat het eigelijk op iets gegrond is:/
    Ja op een filmpje mss, maar dat is niet echt een betrouwbare bron, neh?
    Gustav was altijd al zo stil, het valt nu mss alleen harder op omdat hij de enige stille is, aangezien Georg lekker mee moppen tapt met Bill en Tom:D
    Hij zegt ook soms dingen, maar die versta/hoor je dan niet, omdat hij de micro niet heeft..
    En why oh why doet iedereen opeens alsof ze beste vriendjes met hun zijn door te zeggen dat ze al ruzie hebben gehad en bijna wilden splitten enzo?!
    Dat ze af en toe eens ruzie hebben, vind ik eigelijk ook wel normaal:/


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik weet het niet hoor..
    Jullie zitten allemaal maar te insinueren, zonder dat het eigelijk op iets gegrond is:/
    Ja op een filmpje mss, maar dat is niet echt een betrouwbare bron, neh?
    Gustav was altijd al zo stil, het valt nu mss alleen harder op omdat hij de enige stille is, aangezien Georg lekker mee moppen tapt met Bill en Tom:D
    Hij zegt ook soms dingen, maar die versta/hoor je dan niet, omdat hij de micro niet heeft..
    En why oh why doet iedereen opeens alsof ze beste vriendjes met hun zijn door te zeggen dat ze al ruzie hebben gehad en bijna wilden splitten enzo?!
    Dat ze af en toe eens ruzie hebben, vind ik eigelijk ook wel normaal:/


    idd! Niemand hier kent die echt eh...

    Tis logisch als die gasten onderling ruzie met elkaar zouden hebben. Ze zijn altijd bij elkaar, en het is begrijpelijk dat dat soms gewoon teveel word, zelfs als je de beste vrienden bent. Maar ik moet bijna lachen als ik reacties lees als "maar hij kéék zo" of "ze reageerden zó op elkaar". Mensen, het gaat er om wat er ACHTER die camera's gebeurd.

    Ach wat, wat maakt het mij ook uit als niet TH-fan :')


    ars moriendi

    volgens mij, wél! ik wee nii, gustav komt al zo'n 10 filmpjes lang niet meer in beeld bij Th tv, en georg praat tegenwoordig ook nii meer tegen bill (toch nii met de camera erbij) dus aln nog maar (volgens mij toch) kome bill en tom overeen, en tom en georg, en georg en bill een béétje.. maar ik hoop dat ze niet uiteen gaan! anders..dan ga ik huilen! [en dat meen ik xD]
    maar voor het geval mensen gaan zeggen dat dat voor de camera is dat ze zo gaan doen, waarom zou het moeten lijken dat ze ruzie hebben? ik bedoel..wat is het nut daarvan? en op de laatst nieuwe poster uit de joepie, staan ze ver uiteen tegenover vroeger, dan raakten ze elkaar echt aan op een foto, nu totaal niet meer, en op de rode loper op de ema's, ware ook alleen bill en tom er..

    dus..ik weet het niet zeker, maar denk van wel xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik weet niet of ze ruzie hebben, maar ik zou het wel snappen.
    Ik bedoel, ze zitten nu al een paar jaar dag in dag uit bij elkaar. Op elkaars kap zitten enzo hoort er dan toch gewoon bij?

    Ik wil natuurlijk niet dat ze splitsen, maar het is nog altijd hùn keuze, waar wij niets kunnen aan veranderen!


    Never run out of reasons to smile...

    dont knoww


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    Waarom is dit topic van 2008 omhoog geschopt? ö


    I live for the applause, you will die for it.

    *Loopt speciaal voor jou naar Duitsland en gaat naar Tom heen. Eenmaal daar vraag ik of hij en de andere ruzies hebben, Tom zegt 'nee', loopt terug naar het forum op Quizlet*
    Nee(A)

    en ja ik ben serieus TH heeft echt geen ruzie anders was dt allang in een magazine hier geweest. En je kent de pers toch? Als ze TH bevoorbeeld betrappen op een discussietje dan halen zij eruit dat TH er mee stopt --' , ze blazen alles op + omdat het veel te stil is rond TH ontstaan er meer roddels en meer twijfelgevallen omdat we minder 'in contact' met ze zijn. Maar geloof me alles komt wel goed hoor;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nee hoor


    One Day you'll remember me...

    Volgens mij is dat een gerucht.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker