• Okee, ik zit er echt heel erg mee, dus ik moet het weten! Heeft TH onderling ruzie? Ik zie hier veel topics over, en mijn moeder zegt het ook. O.o Wie weet dit? En is het een gerucht dat Gustav uit TH gaat?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik denk niet dat ze uit elkaar gaan, omdat ze zo'n succes hebben, enzoo...


    --

    Ik weet bijna 100% zeker dat Gussi niet uit de band gaat :']. ze zijn gewoon te hecht met elkaar en een paar kleine ruzietjes kan zo'n groot succes niet stukmaken ;). trouwens, ik weet zeker dat gussi niet allen ruzie zou kunnen hebben, ik denk dat tom en bill of tom en georg enz. ook wel af en toe ruzie hebben, maar daardoor de band verlaten?...ik denk het niet..


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Ik ben geen fan meer. Dus ik hou me niet meer zo bezig met TH. Maar ik weet bijna wel zeker dat ze onderling wel eens ruzies hebben. Ze zijn al zo lang bij elkaar.

    Of Gustav stopt, weet ik niet. Het zou me alleen niets verbazen. Ik heb zo'n gevoel dat de tweeling meer met elkaar bezig zijn. En dat Georg wel aandacht voor Gustav heeft. Ik geef hem geen ongelijk dan ^^.


    -

    ik denk niet echt dat ze ruzie hebben hoor, ik bedoel niemand van ons weet dat, hallo, wij hebben toch geen persoonlijk contact met hen, alleen als fan zijn! Eigenlijk moeten we ons niet moeien met wat de jongens doen, als zij ruzie willen maken doen zij dat, als Gustav uit de band gaat deot hij dat, oké dan is het wel gedaan met Tokio Hotel, want ik denk wel dat die jongens nog een hart heb dat gevoel heeft, dus ze zullen ons Gustavje niet zo snel vervangen! (=


    Inderdaad.
    Waar komt die ruzieroddel iedere keer weer vandaan? Zeker van iemand die het weer van iemand heeft gehoord, omdat die iemand vind dat ze er niet helemaal gelukkig uit zien?

    Kijk, je hoort mij ook niet zeggen dat ik ze er nog zo gelukkig uit vind zien als vroeger, maar je zult nooit hun gedachten kunnen lezen, dus je zult ook nooit weten wat er speelt en of ze ruzie hebben, en anders merken we dat vanzelf wel.

    faaack.
    echtwaar, delaatste keren leek het al zo dat Gustav het niet meer leuk vond. En me vriendin voelde ook al zoiets dat ze gingenstoppen. Als ze dan echt doen, sla ik ze ö
    Cuz, i can't life without TH! [overdreven, maja daar hou ik van:D.]


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    I don't care. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    I don't care. (:


    ^^ ongeveer hetzelfde ^^

    Hahahaha...
    Ik eet een pinda x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Hahahaha...
    Ik eet een pinda x3

    WTF... x]
    Wat nemen we het allemaal op voor Gusti ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Gustav kan niet uit de band, ze hebben nog een contracht van twee jaar bij Universal, toch?
    x


    ok

    aah mij boeit het niet.
    Ze waren goed! ;)


    hope it, gives you hell♥

    Ja, de twins hebben ruzie (gehad?). Whatever, wat ik wel weet is dat de gemoederen hoog opgelopen zijn. Ik zou er rekening mee houden dat ze over een jaar of anderhalf niet meer bestaan.


    Bored.

    Denk het niet huh?


    I don't need words to feel those lips.

    Nou volgens mij zijn het geruchten maar wat ik en vele andere denken is:

    Dat als Tokio Hotel uit elkaar mocht gaan is het omdat Gustav het niet meer aan kan! Drummen kost veel energie en na een concert helpt alleen Georg hem, terwijl Bill en Tom nog hyper rond springen...

    Dat vind ik ook fout van Bill en Tom... dus ik denk wel al mochten ze uit elkaar gaan is het omdat Gustav het niet meer wilt...



    ja maar waren ze dan niet allang uit elkaar hea... ik bedoel het gaat zo toch al jare zow right...


    A Noble was Born in Chaos

    Ja, de twins hebben ruzie (gehad?). Whatever, wat ik wel weet is dat de gemoederen hoog opgelopen zijn. Ik zou er rekening mee houden dat ze over een jaar of anderhalf niet meer bestaan.

    Dat is
    kut o_O


    I recycle my thoughts.